Muziek / Algemeen / Ik zoek meer in de trant van...
zoeken in:
0
geplaatst: 11 juli 2008, 01:16 uur
Het lijkt er niet echt op, maar ik zie wel verwantschappen.
Het ene is arctische fröbelelectronica en het ander arctische electropop. En het is beide zeer de moeite waard, vind ik...
Het ene is arctische fröbelelectronica en het ander arctische electropop. En het is beide zeer de moeite waard, vind ik...
0
geplaatst: 13 juli 2008, 23:33 uur
In Genres > Rock > Bands die lijken op Fall out boy:
Weet iemand bands die nogal veel op Fall Out boy lijken want ik heb al zo veel muziek op mijn pc staan maar hun stijl vind ik wel vet
Weet iemand bands die nogal veel op Fall Out boy lijken want ik heb al zo veel muziek op mijn pc staan maar hun stijl vind ik wel vet

0
geplaatst: 19 juli 2008, 10:55 uur
Mayday Parade, Senses Fail.
Vraag me niet hoe ik ze ken
ik heb een algemene afkeer van emo-gerelateerde muziek namelijk
Vraag me niet hoe ik ze ken
ik heb een algemene afkeer van emo-gerelateerde muziek namelijk
0
geplaatst: 21 juli 2008, 21:02 uur
Ik heb wat cd's van Porcupine Tree, wat is DAT vet zeg! Wie weet meer van dit soort muziek? Ook Tool is erg vet, ik wil méér in dit straatje! Wie kan me helpen?
0
geplaatst: 22 juli 2008, 01:35 uur
Porcupine Tree is erg beinvloed door King Crimson.
Pain of Salvation is ook erg goed.
Vind je grunts niet erg ga dan voor Opeth en Cult of Luna.
Pain of Salvation is ook erg goed.
Vind je grunts niet erg ga dan voor Opeth en Cult of Luna.
0
geplaatst: 30 juli 2008, 20:30 uur
Probeer de geweldige solo artiest Nicolas Chapel (artiestnaam: Demians) eens. Ook Sieges Even is een geweldige band. Verder Oceansize of natuurlijk Riverside. Cult of Luna vind ik persoonlijk voor geen meter op PT lijken.
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 00:19 uur
Nu zoek ik zelf nog wat: Ambient.
en dan niet in het straatje van Sigur Rós, maar gewoon Ambient/Drone als in tergend trage, slepende achtergrondmuziek. Zoiets als Thisquietarmy
en dan niet in het straatje van Sigur Rós, maar gewoon Ambient/Drone als in tergend trage, slepende achtergrondmuziek. Zoiets als Thisquietarmy
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 00:29 uur
Sigur Ros zou ik ook niet direct ambient noemen.. Thisquietarmy ken ik niet.. (voor wat ik heb gehoord is het een beetje postrock-achtig).. maar wellicht zou je Stars of the Lid, Pan American of deze plaat van Eluvium kunnen proberen
0
geplaatst: 4 augustus 2008, 15:50 uur
swaffel schreef:
Ik heb wat cd's van Porcupine Tree, wat is DAT vet zeg! Wie weet meer van dit soort muziek? Ook Tool is erg vet, ik wil méér in dit straatje! Wie kan me helpen?
Oceansize, Riverside, Dream Theater, Pure Reason Revolution, Opeth, Anathema, Green Carnation, Pineapple Thief, A Perfect Circle, Magic Pie, Orphaned Land, zou je allemaal kunnen proberen.
Verder Blackfield of No-Man, is van dezelfde zanger, alleen dan wat rustiger...
0
geplaatst: 7 augustus 2008, 14:24 uur
In Muziek > Toplijsten en favorieten > Top 10 Adult alternative Pop/Rock:
Ik ben op zoek naar goeie songs zoals
- Aimee Mann - Wise up
- BIrd York - In the deep
- Dido - White flag
- Jewel - Foolish games
- Damien Rice - The blower's daughter
- ...
Graag suggesties
- Aimee Mann - Wise up
- Dido - White flag
- Jewel - Foolish games
- ...
Graag suggesties
0
geplaatst: 9 augustus 2008, 17:14 uur
Luister ook eens naar Siiiii
Ik kan even geen muziek van de pc luisteren en dus de 2 niet vergelijken, maar mogelijk is het in de trant van...
Ik kan even geen muziek van de pc luisteren en dus de 2 niet vergelijken, maar mogelijk is het in de trant van...

0
geplaatst: 10 augustus 2008, 12:11 uur
Het is zeker niet slecht, maar Corpus Deliciti is wel heel anders.., meer energiek, meer gevoel en rauwer.
luister maar als je weer kunt ; Corpus Delicti
luister maar als je weer kunt ; Corpus Delicti
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 12:41 uur
Ik ben al eens wezen luisteren, maar weet niet meer hoe het klonk (volgens mij had wat ik had gehoord wel wat weg van Joy Division als ik het me goed herinner). Zodra ik weer geluid heb ga ik luisteren en sowieso ook proberen wat cd's te bestellen voor m'n shopje.
0
Sheplays
geplaatst: 10 augustus 2008, 13:30 uur
Misschien Bauhaus?
Dit is overigens JM's toevoeglijstje:
I:Scintilla
Tears of Passion
Nekromantik
The Horatii
13 Candles
Soil & Eclipse
Suspiria
Die Klopferbande
0
geplaatst: 10 augustus 2008, 13:49 uur
Bauhaus zijn niet verkeerd nee,
maar toch niet precies wat ik zoek
maar toch niet precies wat ik zoek
0
Sheplays
geplaatst: 10 augustus 2008, 14:24 uur
Jammer, dat je niet aan de gothic KO's hebt meegedaan!
Bij deze verzamelaar staat ook het een en ander te zien/beluisteren (totaal 3 delen). Misschien vind je daar wat je zoekt! Er is genoeg
Bij deze verzamelaar staat ook het een en ander te zien/beluisteren (totaal 3 delen). Misschien vind je daar wat je zoekt! Er is genoeg

0
geplaatst: 10 augustus 2008, 18:33 uur
WhoKnowZ2 schreef:
- Aimee Mann - Wise up
- Dido - White flag
- Jewel - Foolish games
- ...
Graag suggesties
- Aimee Mann - Wise up
- Dido - White flag
- Jewel - Foolish games
- ...
Graag suggesties
Probeer eens:
Tori Amos - Winter
Sarah McLachlan - Aida
0
geplaatst: 12 augustus 2008, 15:42 uur
Tori Amos - Winter => goeie song
goeie suggesties! Als je er nog hebt, laat maar komen. Ik zou graag een verzamel CD vol krijgen
goeie suggesties! Als je er nog hebt, laat maar komen. Ik zou graag een verzamel CD vol krijgen

0
geplaatst: 12 augustus 2008, 16:03 uur
WhoKnowZ2 schreef:

Je zou ook iets van Natalie Merchant kunnen proberen.
0
geplaatst: 12 augustus 2008, 16:09 uur
0
geplaatst: 14 augustus 2008, 15:27 uur
Ik zoek populaire "straight in the face" popmuziek met nogal "straight in the face" lyrics. Iemand een idee wat ik bedoel?
Enkele voorbeelden:
TLC - No Scrubs
Sugababes - Hole in the head
Enkele voorbeelden:
TLC - No Scrubs
Sugababes - Hole in the head
0
Zigstar
geplaatst: 14 augustus 2008, 17:20 uur
Ik zoek naar iets wat raakvlakken heeft met Trentemoller. Vind die cd 'The Last Resort' zo goed, maar ik weet echt niet waar nu te gaan zoeken (electro is niet echt mijn terrein, maar wil er graag meer vanaf weten).
0
geplaatst: 14 augustus 2008, 23:53 uur
WhoKnowZ2 schreef:
Als je dan toch Tori Amos luistert, luister dan het nummer China ook!Tori Amos - Winter => goeie song

0
geplaatst: 14 augustus 2008, 23:59 uur
WhoKnowZ2 schreef:

Kate Bush
An Pierle
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 15:02 uur
Iemand suggesties als ik zoek naar muziek in het straatje van The Ocean, Burst en Converge?
0
lambf
geplaatst: 16 augustus 2008, 18:10 uur
Vergeet Car Bomb, PsyOpus, The End en Ion Dissonance niet.
* denotes required fields.