Muziek / Algemeen / Ik zoek meer in de trant van...
zoeken in:
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 18:24 uur
Zigstar schreef:
Ik zoek naar iets wat raakvlakken heeft met Trentemoller. Vind die cd 'The Last Resort' zo goed, maar ik weet echt niet waar nu te gaan zoeken (electro is niet echt mijn terrein, maar wil er graag meer vanaf weten).
Ik zoek naar iets wat raakvlakken heeft met Trentemoller. Vind die cd 'The Last Resort' zo goed, maar ik weet echt niet waar nu te gaan zoeken (electro is niet echt mijn terrein, maar wil er graag meer vanaf weten).

Kangding Ray - Automne Fold
0
geplaatst: 16 augustus 2008, 20:45 uur
Bedankt voor de tips
Dillinger Escape Plan kende ik (natuurlijk) al, maar daar zocht ik niet echt naar.
Dillinger Escape Plan kende ik (natuurlijk) al, maar daar zocht ik niet echt naar.
0
geplaatst: 22 augustus 2008, 21:31 uur
Ik zoek meer werk in de stijl van The Hafler Trio. Die écht spannende muziek, die je bijna niet durft op te zetten omdat je geen flauw idee hebt welke kant het dan weer op zal gaan.
Iemand ideetjes?
Iemand ideetjes?
0
Sietse
geplaatst: 22 augustus 2008, 22:10 uur
oi, das een moeilijke Gyzzz, maar wellicht dat je wat dingen van Collin Potter, Mirror, Nurse With Wound en natuurlijk gewoon alles van The Hafler Trio zelf kunt proberen.
Hafler Trio blijft toch wel erg uniek.
EDIT:
MNortham, Steve Roden (In Between Noises), Irr. App. (Ext).
MIsschien wat oude Kapotte Muziek en/of Beequeen dingen.
Hafler Trio blijft toch wel erg uniek.
EDIT:
MNortham, Steve Roden (In Between Noises), Irr. App. (Ext).
MIsschien wat oude Kapotte Muziek en/of Beequeen dingen.
0
geplaatst: 23 augustus 2008, 11:27 uur
Dank u! Ik ben toevallig op vakantie in Londen in een tweedehands winkeltje een oud album en een oude EP van Kapotte Muziek tegengekomen waar ik me nog iets meer in moet verdiepen. Die zetten zeker een sterke sfeer neer, maar bieden wel net wat minder spanning.
0
geplaatst: 24 september 2008, 17:54 uur
In Genres > Rock > Wolfmother:
De plaat van Wolfmother blijft gewoon geweldig om naar te luisteren en rockt echt van alle kanten door de speakers, maar weten jullie toevallig een band of bandjes die net zo lekker rocken als wolfmother?
De plaat van Wolfmother blijft gewoon geweldig om naar te luisteren en rockt echt van alle kanten door de speakers, maar weten jullie toevallig een band of bandjes die net zo lekker rocken als wolfmother?

0
geplaatst: 24 september 2008, 18:09 uur
Led Zeppelin?
Daar zijn de heren van Wolfmother toch door beinvloed?
Daar zijn de heren van Wolfmother toch door beinvloed?
0
[Roel]
geplaatst: 24 september 2008, 20:11 uur
welke moderne ROCKgroep is daar niet door beinvloed, de ene al directer dan de andere
0
geplaatst: 26 september 2008, 12:29 uur
WhoKnowZ2 schreef:
Tori Amos - Winter => goeie song
goeie suggesties! Als je er nog hebt, laat maar komen. Ik zou graag een verzamel CD vol krijgen
Tori Amos - Winter => goeie song
goeie suggesties! Als je er nog hebt, laat maar komen. Ik zou graag een verzamel CD vol krijgen

dan moet BAT FOR LASHES ook vermeld worden
http://www.musicmeter.nl/album/60799
en begin volgende jaar kan je debut album verwachten van:
PEARL AND THE PUPPETS (uit Schotland)
0
geplaatst: 3 oktober 2008, 21:57 uur
andnino schreef:
Iemand suggesties als ik zoek naar muziek in het straatje van The Ocean, Burst en Converge?
Iemand suggesties als ik zoek naar muziek in het straatje van The Ocean, Burst en Converge?
Probeer Sikth eens, wie weet.....
Of Breach , maar dat is toch weer een hele andere stijl.....
0
geplaatst: 4 oktober 2008, 02:07 uur
MrDoubleL schreef:

The Datsuns is een vergelijkbaar bandje. Verder vooral de bands waardoor Wolfmother zich heeft laten beïnvloeden uitchecken, Led Zeppelin werd al genoemd, Deep Purple, Black Sabbath, Uriah Heep zijn ook referentiekaders...
0
geplaatst: 13 oktober 2008, 20:51 uur
In Muziek > Algemeen > Help! ik zoek een nummer:
heb geen idee waar ik t moet plaatsen dus doe ik t maar hier, kzoek nummers in de richting van hi-tack - silence.. zo'n krachtige zang in tranceplaten..
alvst bedankt
heb geen idee waar ik t moet plaatsen dus doe ik t maar hier, kzoek nummers in de richting van hi-tack - silence.. zo'n krachtige zang in tranceplaten..
alvst bedankt
0
leander?
geplaatst: 14 oktober 2008, 23:08 uur
Ik word de laatste tijd (alweer) omver geblazen door Nothing en obZen van Meshuggah. Iemand aanraders?
0
geplaatst: 14 oktober 2008, 23:43 uur
leander? schreef:
Ik word de laatste tijd (alweer) omver geblazen door Nothing en obZen van Meshuggah. Iemand aanraders?
Wellicht eens luisteren
naar de gestructuurde chaos van Strapping Young Lad? 
0
leander?
geplaatst: 15 oktober 2008, 00:09 uur
vin13 schreef:
Wellicht eens luisteren
(quote)
Wellicht eens luisteren
Thanks. I'll give it a try. Met welk album zal ik beginnen?
0
luijsterburg
geplaatst: 15 oktober 2008, 00:11 uur
Iemand nog death metal aanraders? In de straat van Deeds of Flesh, Gorgasm, Disgorge, Devourment etc. Grindcore mag ook.
0
edris.
geplaatst: 15 oktober 2008, 02:03 uur
Iemand nog goede crust of anarcho-punk of iets dergelijks?
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 15:05 uur
:D
Alien is goed en als het te vol en te hard is kun je ook Devin Townshend Band met Synchestra proberen.
leander? schreef:
(quote)
Alien is goed en als het te vol en te hard is kun je ook Devin Townshend Band met Synchestra proberen.
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 17:36 uur
luijsterburg schreef:
Iemand nog death metal aanraders? In de straat van Deeds of Flesh, Gorgasm, Disgorge, Devourment etc. Grindcore mag ook.
*Strekt even vingers uit*
Death Metal à la Devourment, Gorgasm, Disgorge, ... (brute en slam death metal):
Abysmal Torment
Arsebreed
Aversion to Life
Brodequin
Carnivorous
Cephalotripsy
Degrade
Despondency (!!) (Probeer 'God on Acid', heel erg Devourment-achtig)
Goratory
Goretrade
Infected Malignity
Infernal Revulsion
Leukorrhea
Putrid Inbred
Putrid Pile
Saprogenic (!!)
Vomit Remnants
Waking the Cadaver (mengeling tussen slam en deathcore)
Wormed (!!)
À la Deeds of Flesh (technische death metal dus):
Decrepit Birth
Inherit Disease
Inveracity
Severed Savior
Spawn of Possession
Vile
Ik raad je verder ook nog het album Left Hand Pathology van General Surgery en Human Harvest van Circle of Dead Children aan, erg goede Death/Grind.
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 17:39 uur
leander? schreef:
Probeer Kyu eens, is wel iets logger en minder vol van geluid. Threat Signal heeft ook wat Meshuggah-invloeden, maar leunt ook aan tegen nu en thrash metal.
0
geplaatst: 15 oktober 2008, 17:39 uur
0
Sietse
geplaatst: 15 oktober 2008, 20:12 uur
edris. schreef:
Fuck on the beach
Seein' Red (Neerlands trots)
Lärm
BSE
Charles Bronson
MK Ultra
Betercore
Mihoen!
0
fastpulseboy
geplaatst: 15 oktober 2008, 20:14 uur
wat klinkt er net zo lekker diep en vol als trentemoller.........
0
Stijn_Slayer
geplaatst: 22 oktober 2008, 20:27 uur
luijsterburg schreef:
Het is ietsje zwaarder maar Exhumed - Gore Metal is een heel erg sterk Death/Grind album

0
lambf
geplaatst: 22 oktober 2008, 21:48 uur
edris. schreef:
A//Political
Amebix
Conflict
Concrete Sox
Doom
Disrupt
Dystopia
Filth Of Mankind
Hellnation
Jobbykrust
Mörder
Mörtyrdod
Oi Polloi
luijsterburg schreef:
Arsis
Decomposed
Harlots
Infernal Poetry
Jack Slater
Psychofagist
Voice Of Hate
* denotes required fields.