MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Muziek / Algemeen / Jaren 90.. horen we ooit nog meer van?

zoeken in:
Canada Rocks

En Godspeed you black emperor!

Misterfool
en Neil young en Leonard cohen

Arcade Fire!

Mario Lemieux!

Gallow
Canada..... horen we ooit nog meer van?

Misterfool

Misterfool schreef:
Canada heeft rush
en saga

en alle twee maakten in de jaren 90 een topalbum.

Ik vermoed dat je doelt op Counterparts en Generation 13. Maar voor de rest vond ik de prestaties van beide bands maar bleekjes in de jaren negentig...

Misterfool
Counterparts, vind ik het beste album van rush dat na moving pictures is uitgekomen. generation 13 is samen met worlds apart het beste album van Saga.

Volgens mij is Montréal alleen al verantwoordelijk voor een hoop van mijn favoriete artiesten: de hele Constellation stal (GYBE, ASMZ, etc.), Arcade Fire, Leonard Cohen, Rational Youth, Tiga, Akufen, etc. Richie Hawtin heeft ook nog een tijd in de buurt gebivakkeerd. Maar goed, het gaat nu wel erg off topic...

Je hebt gelijk, ik zal even een mod op de hoogte brengen.

Gast
geplaatst: vandaag om 22:54 uur

geplaatst: vandaag om 22:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.