MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / De MuMe-GOAT: Beste Track Editie

zoeken in:
Niek schreef:
(quote)
Leuk idee, wie heeft de hoogste ondergrens dus eigenlijk. Ms wel minimale tijdsduur afspreken, anders krijg je er van die skitachtige tracks tussen wellicht.
True. Dan kunnen we daarna de De MuMe-GOAT: Beste Skit Editie houden!

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Staat (ook) op Videoland.

Wat is Videoland? Ik woon in Belgenland.

Late reactie, maar dikke thanks voor het organiseren Nr.4! Wederom een leuke competitie met toch wel voor de hand liggende winnaars (al zijn het niet de meest voor de hand liggende tracks). Verreweg de leukste ontdekking is Georgie Poorgie. Verslavend lekker nummer! Dus ook dikke thanks naar degene die dat nummer genomineerd heeft!

thgryda schreef:
(quote)

Da Mystery toch echt wel...

Voor mij persoonlijk niet, Wu voor mij is meer "ain't nothing to fuck wit", "protect ya neck", "reunited".

Johnny Marr schreef:
(quote)
Wat is Videoland? Ik woon in Belgenland.
Videoland. On topic weer ;p.

In het kader van wie niet waagt, wie niet wint:

Gaat er toevallig iemand vanuit Brabant met de auto naar Patronaat op 12 december voor Blu & Exile, Fashawn en Apollo Brown met Skyzoo en Rapper Big Pooh?
Zoek nog een plekkie om mee te rijden.

Nr.4 schreef:
Gaat er toevallig iemand vanuit Brabant met de auto naar Patronaat op 12 december voor Blu & Exile, Fashawn en Apollo Brown met Skyzoo en Rapper Big Pooh?
Zoek nog een plekkie om mee te rijden.
Concert is tot dusver nog een optie, maar mocht dat veranderen laat ik het je weten. Wel een hele dope line-up!

Damn dat is wel een line-up hoor. Zal kijken of ik nog ergens een kaartje kan fixen. Kom alleen niet uit Brabant, dus daar kan ik niet mee helpen.

Ja, zag dat het al uitverkocht is inmiddels.

Shit. Eh, Nr.4, de optie is van de baan.

December nadert. Misschien kunnen we hier onze hip hop jaarlijstjes neergooien? Gewoon, zonder competitie.

Silky & Smooth schreef:
December nadert. Misschien kunnen we hier onze hip hop jaarlijstjes neergooien? Gewoon, zonder competitie.
Heb nog steeds het voornemen om de album top10 lijst af te maken. Zou het er dit jaar wel van komen?

Zo, weer wat verse energie getankt. Mijn hele leven heeft op zijn kop gestaan en staat dat nog steeds een beetje, maar ik kom hier weer eens kijken ookal was ik het wel beu... Maar ja, door bepaalde dingen die er anders zijn tegenwoordig in mijn leven kan ik wat meer handelen. Jaarlijstjes is altijd leuk Silky & Smooth , ik pomp hem de laatste week van het jaar neer.

Gast
geplaatst: vandaag om 21:14 uur

geplaatst: vandaag om 21:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.