Genres / Hip-Hop / Dirrrrty South
zoeken in:
0
eazyfan
geplaatst: 28 mei 2006, 18:26 uur
Cath schreef:
Het is eigenlijk zo slecht. Maar zo leuk!;)
Het is eigenlijk zo slecht. Maar zo leuk!;)
wat??
0
eazyfan
geplaatst: 7 juni 2006, 15:39 uur
Cath schreef:
Dirrrrrrty South. Die ongelovelijke domme dansjes. Alles:P
Dirrrrrrty South. Die ongelovelijke domme dansjes. Alles:P
lol
0
geplaatst: 8 juni 2006, 14:32 uur
Nou ik kan er drie opnomen die ik wel vette tracks vind hebben en waarva ik weet dat het Dirty south is en dat zijn:
Da Brat ( cker als t om rap bitches gaat vind ik haar top)
Dem franchize boys ( nog niet erg bekend, mar ziet er veelbelovend uit, ze hebben echt een eigen stijl vind ik)
Young Buck ( ma ook niet alles wat ie maakt)
Verder zou ik niet weten wie er nog meer aan toe kan voegen, West coast vind igg een stuk vetter om na te luisteren.
Da Brat ( cker als t om rap bitches gaat vind ik haar top)
Dem franchize boys ( nog niet erg bekend, mar ziet er veelbelovend uit, ze hebben echt een eigen stijl vind ik)
Young Buck ( ma ook niet alles wat ie maakt)
Verder zou ik niet weten wie er nog meer aan toe kan voegen, West coast vind igg een stuk vetter om na te luisteren.
0
geplaatst: 8 juni 2006, 23:56 uur
Het is oppervlakkige muziek, maar het kan verrassend lekker klinken. Meer kan ik er niet van maken.
0
geplaatst: 27 augustus 2006, 20:26 uur
chamillionaire is wel goed, luda ook en verder vind ik het niet veel bijzonders
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 00:27 uur
VeX- schreef:
Het is oppervlakkige muziek, maar het kan verrassend lekker klinken. Meer kan ik er niet van maken.
100% mee eens.
0
|Joël|
geplaatst: 28 augustus 2006, 22:29 uur
Heel veel mensen zeuren echt en ik ben het meestal met Cath eens.
Cath is ook ongeveer even oud als ik (we schelen een jaar of nog niet eens zo te zien aan zijn profiel).
Wij kennen die hiphop van vroeger niet uit de jaren 70/80 en begin jaren 90.
Dus wij weten niet of dat nou zo geweldig is.
Maar het is wel een feit dat Dirty South op dit moment heel erg in is.
En dan kan je dat wel blijven haten en elke keer zeggen dat het zuigt of elke keer roepen "alweer zo'n Dirty South rapper".
Maar je kan het beter gewoon luisteren en kijken of je er iets leuks tussen vind en anders heb je gewoon pech maar ga het niet steeds lopen haten want hier wordt door sommige mensen gedaan alsof Dirty South vreselijk slecht is.
Cath is ook ongeveer even oud als ik (we schelen een jaar of nog niet eens zo te zien aan zijn profiel).
Wij kennen die hiphop van vroeger niet uit de jaren 70/80 en begin jaren 90.
Dus wij weten niet of dat nou zo geweldig is.
Maar het is wel een feit dat Dirty South op dit moment heel erg in is.
En dan kan je dat wel blijven haten en elke keer zeggen dat het zuigt of elke keer roepen "alweer zo'n Dirty South rapper".
Maar je kan het beter gewoon luisteren en kijken of je er iets leuks tussen vind en anders heb je gewoon pech maar ga het niet steeds lopen haten want hier wordt door sommige mensen gedaan alsof Dirty South vreselijk slecht is.
0
geplaatst: 28 augustus 2006, 23:54 uur
Die ''pech'' heb ik dus dat ik er niks aan vind als je het zo wilt noemen
en het ook vreselijk slecht vind maar ik ga me er niet druk over maken ofzo
Ik luister volgens mij ook pas sinds ongeveer de eeuw-wisseling, iets eerder dan naar hiphop maar ik luister nu ook vooral wat oudere muziek (vooral negentiger jaren) als je een beetje rond kijkt leer je het zo kennen, zo is het bij mij ook gegaan
Ik luisterde eerst 2Pac, Eminem
Toen ben ik via een vriend Wu-tang gaan luisteren (is sindsdien altijd zo gebleven)
Daarna luisterde ik veel shady records muziek maar vervolgens ben ik eens om me heen gaan kijken en heb ik veel mooiere muziek (vind ik) ontdekt
en het ook vreselijk slecht vind maar ik ga me er niet druk over maken ofzoIk luister volgens mij ook pas sinds ongeveer de eeuw-wisseling, iets eerder dan naar hiphop maar ik luister nu ook vooral wat oudere muziek (vooral negentiger jaren) als je een beetje rond kijkt leer je het zo kennen, zo is het bij mij ook gegaan
Ik luisterde eerst 2Pac, Eminem
Toen ben ik via een vriend Wu-tang gaan luisteren (is sindsdien altijd zo gebleven)
Daarna luisterde ik veel shady records muziek maar vervolgens ben ik eens om me heen gaan kijken en heb ik veel mooiere muziek (vind ik) ontdekt
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 08:47 uur
Where do I stand? For one, crunk ain't meant to be played on headphones, whoever you are, so that devalues it on one level. But in the club, nothing beats it. You can hate on it all you want, in your computer room listening to Organized Konfusion, but at the end of the day, its shameless get-down music. Who can argue with what it induces? Dancing your ass off with some Grey Goose in your system and scantily clad females as far as the eye can see? Your beyond that, are you? Yeah. Right.
'Nuff said.
'Nuff said.
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 20:29 uur
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:20 uur
|Joël| schreef:
alsof Dirty South vreselijk slecht is.
alsof Dirty South vreselijk slecht is.
Jup dat is het ook. De heden-Dirty South dan he.
0
|Joël|
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:44 uur
Stop nou is met dat de hele tijd te zeggen het begint nu iritant te worden.
En trouwens jouwn smaak is toch niet meteen de standaard.
Dus meningen verschillen en jij kan het haten en anderen kunnen er van houden.
Dirty South, Hate It Or Love It!

0
geplaatst: 29 augustus 2006, 21:50 uur
|Joël| schreef:

Ja klopt ik geef ook alleen maar mijn mening. I don't love it, I hate it, en weet je wat ík irritant vind? Dirty South. Alleen maar in de Billboard single/album-chart, veel te veel op Base en The Box, en gewoon altijd hetzelfde is. Auto's, dombo's omringt door ''vrouwen'', bling, dom irritant deuntje, vaak ook gewoon niet kunnen rappen, tekst heb ik het niet eens over en het ergste is dat mensen het ook nog leuk gaan vinden.
Maarja, dit is mijn mening, vind je het cool, no problem.
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 22:01 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Ja klopt ik geef ook alleen maar mijn mening. I don't love it, I hate it, en weet je wat ík irritant vind? Dirty South. Alleen maar in de Billboard singe/album, veel te veel op Base en The Box, en gewoon altijd hetzelfde is. Auto's, dombo's omringt door ''vrouwen'', bling, dom irritant deuntje, vaak ook gewoon niet kunnen rappen, tekst heb ik het niet eens over en het ergste is dat mensen het ook nog leuk gaan vinden.
(quote)
Ja klopt ik geef ook alleen maar mijn mening. I don't love it, I hate it, en weet je wat ík irritant vind? Dirty South. Alleen maar in de Billboard singe/album, veel te veel op Base en The Box, en gewoon altijd hetzelfde is. Auto's, dombo's omringt door ''vrouwen'', bling, dom irritant deuntje, vaak ook gewoon niet kunnen rappen, tekst heb ik het niet eens over en het ergste is dat mensen het ook nog leuk gaan vinden.
Ik ben het hierin volledig met je eens
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 22:03 uur
ik niet eigenlijk, het komt juist veel te weinig op The Box!
0
geplaatst: 29 augustus 2006, 22:24 uur
satéprikker schreef:
Niet als je bedenkt dat elke keer als je zo'n clip ziet, je beseft dat er ook daardwerkelijk iemand zo dom is om hem aan te vragen..
maar als je het te weinig vindt... bel gerust.
0
|Joël|
geplaatst: 29 augustus 2006, 23:42 uur
Ja op The Box komt juist wel veel Dirty South 
Ik weet niet of The Box verschilt per regio (volgens mij alleen The Box News) maar ik heb het dus over hier in Amsterdam.

Ik weet niet of The Box verschilt per regio (volgens mij alleen The Box News) maar ik heb het dus over hier in Amsterdam.
0
geplaatst: 30 augustus 2006, 12:03 uur
Ja The Box scheelt heel veel per regio. Ik woon in Brabant in een dorp, en daar leeft hip hop al een stuk minder als in de Brabantse steden als ik bij mijn vriendin The Box kijk is het altijd genieten, allemaal clips die mij thuis niet of nauwelijks langskomen. EN voornamelijk hip hop en r&b.
0
eazyfan
geplaatst: 30 augustus 2006, 13:40 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Jup dat 100% Scarface (quote)
ahja die goeie ouwe tijd
.
0
geplaatst: 31 augustus 2006, 08:42 uur
Dirtysouthfan schreef:
sjeezus man kennen jullie alleenmaar
juveline lil wayne slim thug scarface en paul wall
Gappies er zijn nog meer van dat soort artiesten nog veel meer
brooke valentine Youngbloodz
demfranchize boys jermaine dupri
da brat en nog veel veel meer twista ook
young buck een klein beetje want hij is van G-unit en G-unit is normale hiphop maar de liedje van young buck - STOMP is 100% dirtysouth
mijn allergrootstefaforieteartist is
RICK ROSS met Everyday I`m hustlenin
sjeezus man kennen jullie alleenmaar
juveline lil wayne slim thug scarface en paul wall
Gappies er zijn nog meer van dat soort artiesten nog veel meer
brooke valentine Youngbloodz
demfranchize boys jermaine dupri
da brat en nog veel veel meer twista ook
young buck een klein beetje want hij is van G-unit en G-unit is normale hiphop maar de liedje van young buck - STOMP is 100% dirtysouth
mijn allergrootstefaforieteartist is
RICK ROSS met Everyday I`m hustlenin
Ga je schamen man, Ik hoorde laatst weer een track van Juvenile, dat vind ik toch STUKKEN beter dan het gros wat jij opnoemt. Dat noemt zich fan..

0
geplaatst: 22 november 2006, 16:28 uur
Ik vind Lil Wayne de beste rapper uit dirty south.
Hij heeft gewoon chille album's.
Hij heeft gewoon chille album's.
0
geplaatst: 22 november 2006, 16:47 uur
Ik vind het echt complete bagger, maar als het zijn fans heeft...ach.
0
Pauper
geplaatst: 22 november 2006, 19:28 uur
Crunk, Dirty South het is allemaal maar een beetje een vreemde bedoeling geworden de afgelopen paar jaar, vroegah had je nog artiesten als Outkast uit het zuiden met een eigen geluid en met een "eigen geluid" bedoel ik natuurlijk; iets nieuws, iets orgineels, iets dat afstoote van de gebruikelijke beats en rhymes.
Nu is het allemaal 1 pot nat, het is naast het feit dat het nergens naar klinkt ook nog eens irritant en waardeloze troep geworden. Elke beat een sirene er door heen, elke tekst over het zelfde onderwerp daarbij opgeteld dat de rappers gewoon "langzaam praten" (letterlijk) zorgt het ervoor dat HipHop nog lager zonk na het succes van 50 Cent, mensen die zich associeren met HipHop terwijl ze gewoon mongolen muziek aan het maken zijn; zonder boodschap of muzikaal talent; verneuken de scene, fuck hun allemaal
Nu is het allemaal 1 pot nat, het is naast het feit dat het nergens naar klinkt ook nog eens irritant en waardeloze troep geworden. Elke beat een sirene er door heen, elke tekst over het zelfde onderwerp daarbij opgeteld dat de rappers gewoon "langzaam praten" (letterlijk) zorgt het ervoor dat HipHop nog lager zonk na het succes van 50 Cent, mensen die zich associeren met HipHop terwijl ze gewoon mongolen muziek aan het maken zijn; zonder boodschap of muzikaal talent; verneuken de scene, fuck hun allemaal
0
|Joël|
geplaatst: 22 november 2006, 19:33 uur
Nou iedereen heeft natuurlijk zijn eigen smaak.
Ik vind ook lang niet alle Dirty South goed en ik vind East Coast Hip-Hop nog altijd het beste wat er is in de Hip-Hop maar soms zitten er ook wel eens aardige Dirty South nummers tussen, alleen blijven die ook nooit lang leuk
Ik vind ook lang niet alle Dirty South goed en ik vind East Coast Hip-Hop nog altijd het beste wat er is in de Hip-Hop maar soms zitten er ook wel eens aardige Dirty South nummers tussen, alleen blijven die ook nooit lang leuk

0
geplaatst: 22 november 2006, 23:07 uur
Pauper schreef:
Crunk, Dirty South het is allemaal maar een beetje een vreemde bedoeling geworden de afgelopen paar jaar, vroegah had je nog artiesten als Outkast uit het zuiden met een eigen geluid en met een "eigen geluid" bedoel ik natuurlijk; iets nieuws, iets orgineels, iets dat afstoote van de gebruikelijke beats en rhymes.
Gelukkig waren de teksten vroeger zo veelzijdig
.@ MJ DA MAN : je kraakt dirty south af op teksten maar vindt de laatste snoop een goed album .... Klopt ergens niet.
* denotes required fields.