menu

Genres / Hip-Hop / 2Pac of Biggie?

zoeken in:
2pac zorgde ook in de jonge jaren van B.I.G als rapper dat B.I.G een bredere look kreeg en een groter publiek kon aanspreken, zelfs big gaf toe dat pac hem hielp toen hij begon met rappen.

avatar van Cath
@ Eazyfan,,
ik zeg toch niet dat 2pac slecht is, juist omdat ik hem niet ken. Daarom zeg ik dat erbij. Ik weet alleen dat ik biggie de beste vind van iedereen dus..
En wat zit je nou opeens te doen alsof je biggie dom vind ofzo??
en ter informatie ik heb iets van 5 pac nummers. Zelfs Hit 'em Up, maar ik als ik dat luister krijg ik haatgevoelens tegen 2pac..

Dus.

eazyfan
Cath schreef:

En wat zit je nou opeens te doen alsof je biggie dom vind ofzo?? .

ik vind Biggie helemaal niet dom ofzo alleen vind ik Pac veel beter

avatar van Word_Play
Gelukkig leven wij in een wereld waarin we Ready To Die na Me Against the World kunnen draaien en andersom.

Relax
pac

avatar van MJ_DA_MAN
Nou ik heb me genoeg verdiept in Pac (200 nummers van hem op me PC lijkt me genoeg om dat te zeggen) en ik heb alle Biggie CD's. 2Pac heeft bij mij plaats moeten maken voor de beste rapper allertijden: B.I.G. Voor meer lees mijn eerste bericht op deze topic.

avatar van Cath
Ik heb gister een dvd gezien over de dood van tupac en biggie.
Ik moet zeggen dat ik in het begin wel sympathie voelde voor Tupac. Alleen vanaf een moment waar hij op allerlei fotografen gaat spugen, en bij the source awards ff gaat zeggen dat de eastcoast kan oprotten.. Sorry, daar verloor ik het een beetje. Maar volgens mij werd hij wel in Suge Knight meegetrokken en opgefokt.

Maar alsnog.. Biggie spuugde niet in gezichten, zat niet mensen uit te schelden..

eazyfan
Cath schreef:
Ik heb gister een dvd gezien over de dood van tupac en biggie.
Ik moet zeggen dat ik in het begin wel sympathie voelde voor Tupac. Alleen vanaf een moment waar hij op allerlei fotografen gaat spugen, en bij the source awards ff gaat zeggen dat de eastcoast kan oprotten.. Sorry, daar verloor ik het een beetje. Maar volgens mij werd hij wel in Suge Knight meegetrokken en opgefokt.

Maar alsnog.. Biggie spuugde niet in gezichten, zat niet mensen uit te schelden..

tjah zo kennen we die goeie ouwe Pac die kerel liet zich ten minste niet doen.

avatar van beruk
Beide zwaar overschat... KRS-one komt naar Nederland listen and learn!20-06 tivoli utrecht http://www.krs-one.com/ Kan je gelijk diep in de groef!

avatar van MJ_DA_MAN
2Pac en Biggie waren beiden niet heilig, maar 2Pac was echt een wildeman. ''Fuck the World'' was en is nog steeds eigenlijk echt zijn motto

avatar van Kos
Kos
Meer image dan wat anders lijkt me. Er zijn talloze MC's die in real life 10 x badder waren dan Pac.

Snowman
Van mij hoef ene mc niet zo bad te zijn.

avatar van Kos
Kos
Van mij ook niet, daar gaat het ook niet om.

MJ_DA_MAN schreef:
2Pac en Biggie waren beiden niet heilig, maar 2Pac was echt een wildeman. ''Fuck the World'' was en is nog steeds eigenlijk echt zijn motto


BIG was geen 'wildeman' wil je zeggen? Na z'n eerste platendeal begon ie nog te dealen. Ik heb wle een paar reportages over 2pac gezien en daarin gaven ze ook aan dat de beste man het relaschoppen ook vooral voor z'n imago deed. Tsja dan komt het voor mij persoonlijk nep over.

avatar van MJ_DA_MAN
Iig... beiden waren geen lievertjes

avatar van Cath
Nee, maar Biggie was gewoon veel slimmer bezig in die hele ruzie enzo. Ik vindt dat hij gewoon respect verdient omdat hij het rustig probeerde te houden en er niet op inging.

eazyfan
kijk wat ik op het internet vond,wat denken jullie er van??
http://www.youtube.com/watch?v=HtoxEheku8A&search=2Pac

avatar van MJ_DA_MAN
Is een oud filmpje. Er werd gezegd dat het een 1 april grap was. Hoe dan ook, de kans dat dit Pac is is 0,000000000001% (misschien nog wel minder).

avatar van psychonaatje
Die dood heeft hem geen goed gedaan: hij is er verdomd dun van geworden.

avatar van MJ_DA_MAN
En ook dommer als het hem echt is... midden op de parkeerplaats rustig staan

eazyfan
en als dit egt zou zijn,zou dit wereldnieuws zijn.

avatar van Cath
Geloof je het zelf?;D

eazyfan
nee weet ik niet maar dit is nog raarder
http://www.youtube.com/watch?v=ffHMxu_1i8E&search=50%20cent

avatar van MJ_DA_MAN
Gewoon een oude opname van 2Pac die het nummer ''Fight Music'' inrapt, want dat is het orgineel. Dat hebben ze weggelaten, en The Realist Killaz hebben ze er gewoon ingeplakt, en 50 Cent zie ik eigenlijk nergens.

Improvision
2Pac is toch dood, niet? Dit is wat ik gehoord heb: hij werd neergeschoten, zijn long doorboort, en daar is hij aan gestorven in het ziekenhuis.

avatar van gemaster
Ik hoorde laatst ook dat John Lennon dood is.

avatar van psychonaatje
Het gerucht gaat dat Karel de Grote ook dood is, overigens.

avatar van MJ_DA_MAN
Ik hoorde hetzelfde van Elvis

Improvision
ik bedoel dat jullie precies geloven dat hij nog leeft

eazyfan
neej doen we ook niet.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:08 uur

geplaatst: vandaag om 03:08 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.