Genres / Hip-Hop / Wie van jullie doet aan eigen raps?
zoeken in:
0
Relax
geplaatst: 10 juni 2008, 21:02 uur
Maar waarom drop je lines ? ik vat dat meer op als poëtisch iets inplaats van raps...
0
Social_Mask
geplaatst: 10 juni 2008, 23:25 uur
Zjapp schreef:
ik schrijf normaal geen teksten ofzo, maar afgelopen nacht kon ik de slaap maar niet vatten en pende ik toch wat neer. Het klinkt misschien loos maar wou het toch effe posten.
Parlementaire partijen pakken n maken passieve padden panklaar,
om pasgeboren panters parentatief te paaien met parels,
terwijl pagina's paranoide passen in partijdige papegaaipraatjes als paranormale propaganda
ik schrijf normaal geen teksten ofzo, maar afgelopen nacht kon ik de slaap maar niet vatten en pende ik toch wat neer. Het klinkt misschien loos maar wou het toch effe posten.
terwijl pagina's paranoide passen in partijdige papegaaipraatjes als paranormale propaganda

Nog een beetje langer en dit was een tweede Blazing Arrow

0
Relax
geplaatst: 11 juni 2008, 00:11 uur
Relax schreef:
Tja, zo ken je ook mensen die beter produceren dan rappen, helaas kan je niet van beide even goed, tenminste, ik blijkbaar niet.
Weer bedankt voor de feedback, ik drop weer ff een track die ik 2 weken geleden al heb opgenomen, maar alsnog.
Mijn Droomflez:
http://www.zshare.net/audio/1326187827504250/
Tja, zo ken je ook mensen die beter produceren dan rappen, helaas kan je niet van beide even goed, tenminste, ik blijkbaar niet.

Weer bedankt voor de feedback, ik drop weer ff een track die ik 2 weken geleden al heb opgenomen, maar alsnog.
Mijn Droomflez:
http://www.zshare.net/audio/1326187827504250/
Jammer dat iedereen deze track negeerd.

0
geplaatst: 11 juni 2008, 10:33 uur
Relax schreef:
Mijn mening weet je al (quote)

.Zjapp schreef:
Dat gaat echt nergens over, maar toch doet het me denken aan een tekst van Canibus als ie door slaat met laten rijmen van moeilijke woorden ik schrijf normaal geen teksten ofzo, maar afgelopen nacht kon ik de slaap maar niet vatten en pende ik toch wat neer. Het klinkt misschien loos maar wou het toch effe posten.
.
0
edris.
geplaatst: 11 juni 2008, 20:20 uur
Relax schreef:
Tja zingt Jewel ? want dit was gewoon van een Piano orchest (Untitled) en dus zou het mogelijk zijn dat het van Jewel is.
Overigens heb ik die piano heel simpel gesampled omdat het dit keer ff om de bassline, drums en tekstueel weer ging.
Tja zingt Jewel ? want dit was gewoon van een Piano orchest (Untitled) en dus zou het mogelijk zijn dat het van Jewel is.
Overigens heb ik die piano heel simpel gesampled omdat het dit keer ff om de bassline, drums en tekstueel weer ging.
Het klinkt als Metamorphosis (een van de vijf) van Philip Glass.
0
Relax
geplaatst: 11 juni 2008, 23:41 uur
Ik heb net ff een track opgenomen.
Niet Erkend:
http://www.zshare.net/audio/13474902d8b7aa1e/
Ik ben er niet helemaal tevreden mee, maar het is toch geen album materiaal hehe.
- Edit: Aan me stem te horen denk ik dat ik een beetje ongemerkt somber ben, ach ja die track word ooit wel een keer beter gemaakt.
Niet Erkend:
Ik ben er niet helemaal tevreden mee, maar het is toch geen album materiaal hehe.
- Edit: Aan me stem te horen denk ik dat ik een beetje ongemerkt somber ben, ach ja die track word ooit wel een keer beter gemaakt.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 06:04 uur
Relax schreef:
Niet Erkend:
Niet Erkend:
Ik zal hem vanavond checken, vind het nu nog te vroeg

0
raffael77
geplaatst: 12 juni 2008, 07:58 uur
Relax schreef:
Niet Erkend:
Niet Erkend:
Je hebt de beat helemaal verkloot. Erg jammer. Aan het begin heb je zo'n super sample stukje dat je die niet gebruikt heb voor de beat is erg jammer. Toch blijf ik je stem niet aangenaam vinden.
Ik zou wel eens een engelstalige track willen horen van jou.
0
raffael77
geplaatst: 12 juni 2008, 08:10 uur
Volgens mij ben jij al bekend lol.
Die producer Dopaganda ken ik ergens van.
Oja van KVC. Dus jij zal ook wel in dat kringentje zitten.
Je klinkt erg goed op de mic. Antila vind ik niet zo geweldig maar 2 beats zegt nog niets.
Half Leeg Glas
Zeg Het Nog Een Keer
Geen Idee
Vind ik de beste tracks. De eerste track van Antila Next Level is redelijk maar de tweede vind ik niets.
Ga zo door en ik zie je verschijnen hehehehe.
Ben jij niet toevallig bij 013 tour in Oktober.
0
Hypnotick
geplaatst: 12 juni 2008, 12:55 uur
Ik schrijf ook soms tot regelmatig teksten check it:
Eyo i,ma hit you like pistol fire knifes and gunshots/
I,m sick and tired got a twisted mind and psychic problems/
You dont know who i am inside i,m unidentified like a flying object/
My life has been a lie and this is why i got a knife to solve it/
Got the most deadliest teeth so if you stick your neck out to me
I,ma bite it off bitch/ this is the end of you get ready to suffer/
I,m a cannibal and no one can temper my hunger/
I,m runnin after you with a mask like freddy to haunt ya/
I,m hanging you with tennis shoe laces/
While you dangling in the bathroom while your ankels are braking/
And i,m laughing and standin with a camera to tape it/
And ofcourse there are your parents to blame/
So i aint scared cause i,m safe and if they managed to trace/
I escape to the states see me gambling in vegas.
Eyo i,ma hit you like pistol fire knifes and gunshots/
I,m sick and tired got a twisted mind and psychic problems/
You dont know who i am inside i,m unidentified like a flying object/
My life has been a lie and this is why i got a knife to solve it/
Got the most deadliest teeth so if you stick your neck out to me
I,ma bite it off bitch/ this is the end of you get ready to suffer/
I,m a cannibal and no one can temper my hunger/
I,m runnin after you with a mask like freddy to haunt ya/
I,m hanging you with tennis shoe laces/
While you dangling in the bathroom while your ankels are braking/
And i,m laughing and standin with a camera to tape it/
And ofcourse there are your parents to blame/
So i aint scared cause i,m safe and if they managed to trace/
I escape to the states see me gambling in vegas.
0
geplaatst: 12 juni 2008, 13:06 uur
Ik zie dat je Sluwe Voszz een 0,5* hebt gegeven. Met alle respect, maar welk cijfer zou je jezelf dan geven? Sluwe is natuurlijk niet veel, maar jij zit ongeveer op hetzelfde niveau.
0
ProZak
geplaatst: 12 juni 2008, 13:55 uur
Wat jij van mij vind doet er verder niet zo toe natuurlijk, wat voor cijfer ik mezelf geef hou ik me niet mee bezig. Er is altijd ruimte voor verbetering.
Sluwe voszz...uiteindelijk boeit het me te weinig om over in discussie te gaan. Ik vind hem om meerdere redenen heel slecht en als je het verschil niet kan horen is daarover in discussie gaan net zoiets als met een amusicaal persoon discussieren over een vals zingende zanger.
"En als ik daar niet over in discussie wil gaan, waarom stem ik dan?", zou je denken. Dacht er niet bij na, heb die stem dan ook maar verwijderd..
Sluwe voszz...uiteindelijk boeit het me te weinig om over in discussie te gaan. Ik vind hem om meerdere redenen heel slecht en als je het verschil niet kan horen is daarover in discussie gaan net zoiets als met een amusicaal persoon discussieren over een vals zingende zanger.
"En als ik daar niet over in discussie wil gaan, waarom stem ik dan?", zou je denken. Dacht er niet bij na, heb die stem dan ook maar verwijderd..
0
ProZak
geplaatst: 12 juni 2008, 13:58 uur
raffael77 schreef:
Vind ik de beste tracks. De eerste track van Antila Next Level is redelijk maar de tweede vind ik niets.
r.
(quote)
r.
die 2e is al redelijk oud (staat er bij). Attila(zo heet ie) was ook niet helemaal blij dat ik die online zette. Hij heeft recenter nog een beat voor Manu gedaan 'Van het Hart' samen met DJ PCM, en hij heeft een myspace waar ook wat rommelige (onafgewerkte) tracks met mij en anderen staan: http://www.myspace.com/attilabeats
0
Relax
geplaatst: 12 juni 2008, 15:41 uur
ProZak schreef:
Wat jij van mij vind doet er verder niet zo toe natuurlijk, wat voor cijfer ik mezelf geef hou ik me niet mee bezig. Er is altijd ruimte voor verbetering.
Jij geeft wel hele lage reacties, geen discussie.
Vind jij jezelf zo'n goede rapper dat er geen discussie over mogelijk is ?
0
Social_Mask
geplaatst: 12 juni 2008, 15:48 uur
Vrij goed vind ik. Fijne stem, goede flow en sterke teksten. Ook de beats zijn dik in orde.
0
ProZak
geplaatst: 12 juni 2008, 17:35 uur
Relax schreef:
Ik zie geen punt in discussies van het niveau 'welles-nietes', en voor het antwoord op hoe goed ik mezelf vind verwijs ik graag naar m'n vorige post...
0
geplaatst: 12 juni 2008, 17:38 uur
ProZak schreef:
Ik zeg dat ik jullie op hetzelfde niveau vind zitten. Maar je wil er niet over discusieeren, dus houden we er maar over op.Sluwe voszz...uiteindelijk boeit het me te weinig om over in discussie te gaan. Ik vind hem om meerdere redenen heel slecht en als je het verschil niet kan horen is daarover in discussie gaan net zoiets als met een amusicaal persoon discussieren over een vals zingende zanger.
0
ProZak
geplaatst: 12 juni 2008, 17:45 uur
Nu ben ik toch nieuwsgierig: wat voor nut denk jij dat zo'n discussie zou hebben?
0
Relax
geplaatst: 13 juni 2008, 23:27 uur
En ?

-Edit: Trouwens ProZak, ligt het aan mij of doe jij moeite voor je articulatie, ik stoor me altijd aan rappers die express goed gaan articuleren, het klinkt nergens naar sorry, tenzij het gewoon je accent is, dan digg ik die niet.
0
geplaatst: 14 juni 2008, 11:49 uur
Jij verwacht serieus een reactie op een nummer dat Niet Erkend heet? 
Maar serieus, ik vind de beat wederom erg dope. Vind je stem nu ook helemaal niet verkeerd je rapt goed op de beat. Je hebt een muziekaal gehoor. Volg je ook rap/zang lessen? Anyway ik zou ook met de raps voorlopig doorgaan want daar kun je alleen nog maar in groeiene denk ik.

Maar serieus, ik vind de beat wederom erg dope. Vind je stem nu ook helemaal niet verkeerd je rapt goed op de beat. Je hebt een muziekaal gehoor. Volg je ook rap/zang lessen? Anyway ik zou ook met de raps voorlopig doorgaan want daar kun je alleen nog maar in groeiene denk ik.
0
Relax
geplaatst: 14 juni 2008, 15:23 uur
Volg je ook rap/zang lessen?
Damn, nee man ik heb alles mezelf aangeleerd, alleen de rijm heeft een vriend uitgelegd en die heb ik zelf verder uitgebreid.
Ik ga ook zeker door met rappen, vind het alsnog fijn om te schrijven, ookal deed ik niet teveel moeite voor deze tekst, daarom is die ook zo kort.
Bedankt voor je reactie.
Damn, nee man ik heb alles mezelf aangeleerd, alleen de rijm heeft een vriend uitgelegd en die heb ik zelf verder uitgebreid.
Ik ga ook zeker door met rappen, vind het alsnog fijn om te schrijven, ookal deed ik niet teveel moeite voor deze tekst, daarom is die ook zo kort.

Bedankt voor je reactie.

0
ProZak
geplaatst: 15 juni 2008, 22:20 uur
Doe ik moeite voor articulatie? Sorry wat? Moet ik meer mompelen ofzo...
van mijn part vind je het niet goed, maar onzin redenen verzinnen is nergens voor nodig....
van mijn part vind je het niet goed, maar onzin redenen verzinnen is nergens voor nodig....
0
geplaatst: 15 juni 2008, 22:56 uur
haha hij geeft je toch gwn zijn mening, waar jij om vroeg. En als het je dan niet aanstaat ga je zo reageren..
Kostelijk
Kostelijk

0
geplaatst: 16 juni 2008, 15:20 uur
Paar op-de-man berichten en daaropvolgend misverstand verwijderd.
0
ProZak
geplaatst: 17 juni 2008, 00:22 uur
Dat verwijderen van berichten hier is ongeveer net zo lame als ze plaatsen, ik denk dat ik het maar voor gezien hou...
* denotes required fields.