Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
geplaatst: 22 juni 2010, 15:26 uur
Ik hoop dat dit geen Dre beat is, ander kan de man beter met pensioen: PP2G.TV | Dr. Dre - Under Pressure f. Jay-Z (youtube filmpjes worden snel weggehaald)
0
Relax
geplaatst: 22 juni 2010, 15:40 uur
Haha als dat maar niet serieus is, wat een grappige clip en valse autotune.

0
geplaatst: 22 juni 2010, 15:51 uur
Overigens melden blogs dat dat nummer de eerste single is van een reggae-album van Priest, maar ik heb nog niks van Priest zelf (of betrouwbare sites) gehoord hierover. Killah Priest vind het trouwens leuk om te kloten met de autotune, maar ziet het niet als een serieus ''instrument''.
0
geplaatst: 22 juni 2010, 15:58 uur
De nieuwe Super Chron Flight Brothers - Cape Verde, is vandaag gereleased.
0
raffael77
geplaatst: 22 juni 2010, 18:43 uur
wat een kut beat. Drum beat is echt slecht.
Raps redelijk maar niet speciaal mager 6
Raps redelijk maar niet speciaal mager 6
0
geplaatst: 25 juni 2010, 21:23 uur
What the shit?

Iemand die hem heeft? Hij is niet meer te downloaden.

First The Grey Album, then Girl Talk, and now this. Bi-coastal producer Jason Drake (a.k.a. Cassettes Won't Listen) prepared this meeting of seemingly disparate musical entities between studio sessions for his forthcoming new full-length album, and is now unleashing Animal Ox, a meeting of Animal Collective and Cannibal Ox. Whether this is a "hipster's wet dream" or not, the basis for the idea has interesting roots. To paraphrase the press release, Cannibal Ox's 2001 album, The Cold Vein, was a highly influential release that launched both El-P's group and label into the underground hip-hop spotlight when it came out. Hundreds of miles away at the same time, Animal Collective came together and started slowly climbing the ladder to indie stardom. Animal Ox joins the genre-defying nature of Animal Collective's discography with Cannibal Ox's singular opus in what Cassettes Won't Listen hopes is a respectful and interesting way—he's essentially paying homage to some of indie music's most unparalleled icons. Check out the album's artwork and tracklist below, and download the whole thing for free here.
Iemand die hem heeft? Hij is niet meer te downloaden.
0
geplaatst: 25 juni 2010, 23:20 uur
Ja met zo'n word bestandje van: "Dit was tijdelijk, mischien waren je homies snel genoeg lol." 

0
geplaatst: 25 juni 2010, 23:33 uur
GarnalenPeller schreef:
Ja met zo'n word bestandje van: "Dit was tijdelijk, mischien waren je homies snel genoeg lol."
Niet getreurd. Het is heel simpel op te lossen... ik heb gewoon de extentie van de URL aangepast, ze hadden immers naar mijn inziens vast nog wel ergens die file up staan.
Als je de URL met een 2 er achter plakt kun je de gehele plaat nog steeds downloaden. Here you go: http://www.cassetteswontlisten.com/media/Animal_Ox2.zip
0
geplaatst: 25 juni 2010, 23:41 uur
Ze komen er wel snel achter als er meer bandbreedte wordt verbruikt dan in eerste instantie is bedoeld. Zou dus aanraden om het alsnog snel te downloaden voordat ze deze fout ontdekken en de file volledig offline wordt gehaald.
0
geplaatst: 26 juni 2010, 14:27 uur
Bun B 's nieuwe album, Trill O.G., komt begin augustus uit 
Met o.a. producties van DJ Khalil en DJ Premier

0
raffael77
geplaatst: 26 juni 2010, 15:49 uur
Game schreef:

Kan wel wezen maar heb je ook de gast bijdragen gezien die zijn om te janken.
Young Jeezy, Drake, Gucci Main, Yo Gotti, Slim Tug.
Allemaal bout rappertjes zonder kwaliteiten.
Eens kijken of Premier iets bijzonders maakt want hij is ook wel vergane glorie de laatste tijd en iddem gold voor Pete Rock die ook wat gaat doen op het album.
0
geplaatst: 26 juni 2010, 19:32 uur
Dat is wel zo ja, jammer dat Bun B dat doet. Die schijt artiesten heeft hij niet nodig...
0
geplaatst: 26 juni 2010, 19:35 uur
Bun B moet gewoon lekker een album maken met Jake One, die twee passen wel bij elkaar. En het liefst zo min mogelijk gastartiesten, of het moet bijvoorbeeld Heltah Skeltah of Large Pro zijn.
0
geplaatst: 27 juni 2010, 11:32 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Bun B moet gewoon lekker een album maken met Jake One, die twee passen wel bij elkaar. En het liefst zo min mogelijk gastartiesten, of het moet bijvoorbeeld Heltah Skeltah of Large Pro zijn.
Bijvoorbeeld. Bun B kan niet heel album boeien, dus goede gast artiesten zijn belangrijk. Maar ja, het album moet goed verkopen en met Gucci Mane lukt dat beter...
0
raffael77
geplaatst: 27 juni 2010, 16:15 uur
Als je van muziek houd gaat het niet om verkoop resultaten en daarom zijn er ook zoveel bitch nigga's (sellout).
Zonder Pimp C stelt hij vrij weinig voor. UGK was de shit maar solo zuigt het aan alle kanten.
Zonder Pimp C stelt hij vrij weinig voor. UGK was de shit maar solo zuigt het aan alle kanten.
0
Relax
geplaatst: 27 juni 2010, 16:41 uur
raffael77 schreef:
Als je van muziek houd gaat het niet om verkoop resultaten en daarom zijn er ook zoveel bitch nigga's (sellout).
Kom op man, let een beetje op je taalgebruik.
0
geplaatst: 27 juni 2010, 18:11 uur
Laat hem liever op z'n logica letten. Want kom op: er zijn veel commerciële oelewappers omdat het niet om de verkoopresultaten gaat als je van muziek houdt? Dat is echt de meest onzinnige gevolgtrekking die ik in tijden heb gehoord. Dat is net zoiets als zeggen dat bomen relatief grote planten zijn omdat het niet om de omvang gaat als je de natuur mooi vindt. Want ja, bomen walgen natuurlijk al van de kleur groen alleen, en The Game wordt misselijk bij het zien van een geluidsbox!
0
raffael77
geplaatst: 27 juni 2010, 18:31 uur
Sjaakspeare schreef:
Laat hem liever op z'n logica letten. Want kom op: er zijn veel commerciële oelewappers omdat het niet om de verkoopresultaten gaat als je van muziek houdt? Dat is echt de meest onzinnige gevolgtrekking die ik in tijden heb gehoord. Dat is net zoiets als zeggen dat bomen relatief grote planten zijn omdat het niet om de omvang gaat als je de natuur mooi vindt. Want ja, bomen walgen natuurlijk al van de kleur groen alleen, en The Game wordt misselijk bij het zien van een geluidsbox!
Totaal overbodig bericht van je die nergens op slaat. Waarom maak je muziek, omdat je er van houd als muzikant of goede producer en niet voor het geld. Kijk naar Damu die wel zeer dope dingen doet maar daarnaast een hardwerkende man is en muziek puur als hobby maakt.
De link naar de natuur en dit geval naar bomen sla je de houten plank nog jaren mis want wat je zegt is nonsens.
Een echte muzikant waar er niet zo veel van zijn ziet liever dat mensen zijn/haar muziek waarderen doordat het met klasse en kwaliteit is gedaan dan ziin eigen ziel verkoopt voor geld en minder kwaliteit.
0
geplaatst: 28 juni 2010, 00:25 uur
Bun B vind ik helemaal geen "bitch nigga". De laatste jaren werkt hij keihard, hij was bijna elke maand op een nieuw album te vinden. Hoe vaak heeft die man jonge artiesten geholpen met een gastoptreden? En sowieso komt hij altijd oprecht over in z'n interviews. Dat hij nu eventjes wil cashen met dit album vind ik niet erg. k bedoel, daar gaan zijn meeste raps toch wel over. Hij is sowieso niet iemand die hoog in de Billboards terecht komt. Nee, als ik iemand geld gun in deze hiphop wereld, dan is het Bun B wel.
0
raffael77
geplaatst: 28 juni 2010, 08:45 uur
Ik zei niet dat hij er 1 was maar zijn gast bijdragen zijn om te janken.
Het is gewoon met veel van dit soort gasten dat ze uiteindelijk de overstap maken alleen de 1 iets sneller dan de ander.
Dr. Dre, Snoop, 2Pac, Biggie, Jay-Z en ga zo maar door.
Uiteindelijk allemaal sellout geworden.
Nu maar hopen dat Kanye West hard wordt aangepakt voor het stelen van van zijn hit Stronger. Hij is immers ook een bitch nigga
Het is gewoon met veel van dit soort gasten dat ze uiteindelijk de overstap maken alleen de 1 iets sneller dan de ander.
Dr. Dre, Snoop, 2Pac, Biggie, Jay-Z en ga zo maar door.
Uiteindelijk allemaal sellout geworden.
Nu maar hopen dat Kanye West hard wordt aangepakt voor het stelen van van zijn hit Stronger. Hij is immers ook een bitch nigga
0
geplaatst: 28 juni 2010, 12:05 uur
pascal83 schreef:
Ik hoop dat dit geen Dre beat is, ander kan de man beter met pensioen: PP2G.TV | Dr. Dre - Under Pressure f. Jay-Z (youtube filmpjes worden snel weggehaald)
Ik heb die lek ook gehoord en ik hoop het heel hard van niet. Maar volgens dre klopt die track niet. Je hoort dat hij nog niet afgemixt is en dat klopt, alleen zei hij niks over die beat
Want hij zei what can you they steal your shit, ik hoop niet da hij dit zijn shit noemt, lelijke beat
0
FightForMore
geplaatst: 28 juni 2010, 12:23 uur
Ik heb eigenlijk meer hoop in Kanye z'n nieuwe album dan in Detox. Ik hoop dat dit het enige matig nummer is op het album...
0
geplaatst: 28 juni 2010, 14:09 uur
Ik hoop ook dat kanye de draad van de eerste drie albums terug opneemt en dat 808s niets meer was dan een accident de parcours. Maarja kanye werd steeds arroganter waardoor ik al een bijsmaak kreeg bij zijn muziek die ik tot 808 echt top vond. Ik verwacht ook iets way te commercieel eigenlijk...
0
raffael77
geplaatst: 28 juni 2010, 14:56 uur
Ik heb reeds gelezen op DX dat hij 5 beats ofzo gaat gebruiken van Madlib
0
geplaatst: 28 juni 2010, 23:10 uur
thgryda schreef:
Ik heb die lek ook gehoord en ik hoop het heel hard van niet. Maar volgens dre klopt die track niet. Je hoort dat hij nog niet afgemixt is en dat klopt, alleen zei hij niks over die beat
Want hij zei what can you they steal your shit, ik hoop niet da hij dit zijn shit noemt, lelijke beat
(quote)
Want hij zei what can you they steal your shit, ik hoop niet da hij dit zijn shit noemt, lelijke beat Ik vind die beat eerlijk gezegd nog best wel vet eigenlijk.
Maar komt Detox sowieso nog wel uit dan?
* denotes required fields.