MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
panjoe (moderator)

(afbeelding)

haha.

Heb trouwens een 3872 x 1936 versie van die Oneirology wallpaper gevonden:

http://bjørntore.no/wp-content/uploads/2011/01/20110120-161244.jpg

panjoe (moderator)
Thanks !

Danku POW

Is die trouwens zoveel beter? Ik bedoel, hij kan wel 3872 x 1936 zijn, maar als hij voluit staat zie je alsnog de pixels zitten. Volgens mij is het hetzelfde plaatje als wat Panjoe postte, maar dan 3x uitvergroot

Hahaha ja inderdaad, maar dat valt op een gewoon beeldscherm 1280x1024 ofzo niet op. Had inderdaad ook wel standaard afbeelding gebruikt kunnen worden.

Maxmus
Misschien een beetje laat maar er komt een groep genaamd '' The Alumni '' waar Large Pro, Lord Finesse en O.C. Samen gaan werken.

Nothing found for 2011 01 Sorry-doug-e-fresh-lord-finesse-is-the-worlds-greatest-entertainer #more-4950 - unkut.com

Er is een nieuwe Dela op komst, hij heet Translation Lost en wordt op 6 mei uitgebracht door Project: Mooncircle.

(afbeelding)

Info kun je hier vinden.

Ook staat er dat er een project komt van hem met ene MC Kemizt.

Maxmus schreef:
Misschien een beetje laat maar er komt een groep genaamd '' The Alumni '' waar Large Pro, Lord Finesse en O.C. Samen gaan werken.

Fijn, daar verwacht ik meteen al veel van

Dope, een nieuwe Dela plaat in combinatie met het label Project: Mooncircle: dat moet wel dope worden.

Het overgrote deel is dit keer zonder gastartiesten, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Volgens mij de eerste single van het nieuwe atmosphere album. Ik kijk er alvast naar uit, ook naar de nieuwe cl, dela en dat alumni album... Goeie tijden.

Nieuwe Dela Project: Mooncircle gaat lekker dit jaar!

@thgryda Onder een steen geleefd de laatste weken?

fabblwaps schreef:
Het overgrote deel is dit keer zonder gastartiesten, dus ik ben benieuwd hoe dat gaat uitpakken.

Wel drie keer Blu!

Chrisseh schreef:
Is die trouwens zoveel beter? Ik bedoel, hij kan wel 3872 x 1936 zijn, maar als hij voluit staat zie je alsnog de pixels zitten. Volgens mij is het hetzelfde plaatje als wat Panjoe postte, maar dan 3x uitvergroot

Bij mij lijkt het een stuk beter.

Maar ik heb ook een 1680x1050 beeldscherm.

Kno schreef:
We’re thinking about leaking “Hard As They Come” f. Freddie Gibbs this week instead and holding off on “Darkness” until the video is almost ready because the filming is turning out so dope—hate for people to be sick of the song by the time the video drops.

Silky & Smooth schreef:
(quote)

Wel drie keer Blu!
2 keer Blu, en een remix van 1 van die tracks.

Blu over zijn nieuwe NoYork album en ook over zijn nieuwe album met Exile. Qua mensen op NoYork heeft hij het over Flying Lotus, Madlib, Daedalus en.. Edan. Weet niet hoeveel hiervan echt 'nieuws' is (dat Flying Lotus wat zou produceren was volgens mij al bekend), maar... klinkt goed!

P-DawG
Blu heeft in ieder geval smaak.

Heb hier wel zin in.

PS. Track op het einde is titeltrack met Immortal Technique.

Pharoahe Monch is altijd wel interessant natuurlijk.

Kom er trouwens net achter dat er al een aantal tracks zijn gelekt, waaronder W.A.R en een track met Royce Da '5'9.

Doet Stringer Bell ook mee?

Hij heeft toch gewoon die tekst ingesproken op het begin?

Hell Razah is alweer bezig met een nieuw album, en wel het vervolg op Heaven Razah genaamd, hoe kan het ook anders, Heaven Razah 2. Ook heeft ie het tweede T.H.U.G. Angelz-album (met Shabazz) weer opgepakt.

Daedelus brengt in april een nieuw album uit op Ninja Tune: Bespoke.

Album is al op het grote boze internet te vinden.

Rene1979
Voor de users uit de Hip Hop hoek, een sollicitatie ronde voor crewmember.

Volgens mij staat het inmiddels in een ander topic, wacht ik plaats even het linkje...

De Site >> Algemeen >> Crew-mededelingen

Gast
geplaatst: vandaag om 04:13 uur

geplaatst: vandaag om 04:13 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.