MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Nieuwe album van Ghostface zou toch uitkomen deze week, weet iemand hoe dat zit?

Chrisseh schreef:
Del Tha Funkee Homosapien is trouwens gesigned by Def Jux. Komt dus ook een nieuw album van hem aan (ooit).

Apart, dat hij daarmee ook z'n eigen (min of meer) Hieroglyphics label verlaat.

Iemand enig idee wanneer het debuutalbum van Winne uitkomt?

KSPR
Preciese releasedatum is er niet, maar het word waarschijnlijk nog deze winter of begin volgend jaar.

grime schreef:
Nieuwe album van Ghostface zou toch uitkomen deze week

Nee, 4 december.

KSPR schreef:
Preciese releasedatum is er niet, maar het word waarschijnlijk nog deze winter of begin volgend jaar.

Ik denk in de lente want Kees de Koning wil dat ook doen met Jawat! zijn 2de album. Omdat in lente meer (nieuwe) CDs worden verkocht dan in de winter.. iets in die trant.

Iedereen, check het nieuwe album van de Stropstrikkers op luisterpaal! Rauwste nederlandse hiphopalbum dat ik ooit heb gehoord.

http://3voor12.vpro.nl/luisterpaal/

Harco
Ben benieuwd!

KSPR
@Stapler: Tis idd net uitgesteld naar volgend jaar...

Weet iemand wanneer het nieuwe Gnarls Barkley album uitkomt.

Eind dit jaar volgens Danger Mouse (in een interview begin dit jaar).

raffael77
Grote problemen bij Wu-Tang Clan.

Reakwon & RZA hebben ruzie over album.

|Joël|
Jammer, als alle koppen niet één kant op staan wordt het natuurlijk niets met dat album.

Ik las dat het album ook is uitgesteld in verband met de Ghostface-release die eraan zit te komen. De groep wilde het soloalbum van Ghost niet in het wiel rijden.

Jah de onenigheid zat er al een tijdje aan te komen na alle media berichten.

raffael77
Ik las dat Reakwon het niet eens was over de producties. Die eigenlijk deels van hem zouden zijn en deels van Rza, maar Rza wil hele album produceren. Ook gaat het om geld wat ze kunnen krijgen. Ze zijn met ze allen aan het kijken op wlke label het uit moet komen en Rza had er al 1 gevonden waardoor Reakwon heeft gezegd dat hij vind dat je je vrienden nooit moet naaien.

We zullen zien. Voor mij was Wu al niets meer. Misscien wordt het ook helemal niets meer. Lol

Relax
Raekwon produceren.... laat AUB RZA het doen want dan kan je nog die Wu Feel krijgen.

Maar de Clan-leden vonden het album dus (volgens Raekwon) weinig Wu-feel hebben.

|Joël|
Als ze er ruzie om gaan krijgen kunnen ze voorlopig beter niets meer samen uit brengen vind ik.

raffael77
@thomzi50: Niet volgens hem. Clan leden waren het niet mee eens dat RZA alles regelde en alles voor het zeggen heeft.

Raekwon vond de beats van RZA té muzikaal en niet rauw genoeg. Hij noemde hem een ''hiphop hippie''. Zie voor het interview de artiestenpagina van The Chef.

Hier een track van de nieuwe Murs; Murs for President.

Murs - Better Than The Best

Wat een kut nummer, Dreadlocks niveau. Die beat is verschrikkelijk irritant, met een aantal "Dirty South" momenten. Daarnaast zijn de lyrics ook niet om over naar huis te schrijven. Mijn gevoel wordt met dit soort pulp steeds meer bevestigd; Murs is pauper.

De beat vind ik niet irritant, maar ook niet heel goed. Tekst is idd simpel. Naja iig beter dan Dreadlocks, maar dat is niet zo moeilijk.

Ik heb me bedenkingen voor het nieuwe album van Murs.
Hij zit nu toch bij een groter label? Dat zal wel veel verklaren.

Gekkenhuis
Klote track.

Dreadlocks vond ik ook kut, maar dat nummer was sarcastisch. Dit nummer ook, maar nú vind ik hem wel geslaagd. Maar ik hoop dat Murs hierna alleen maar met serieuzere nummers komt want weer onserieus/grappig/sarcastische nummer is toch te veel.

Ik vraag me namelijk af of dit sarcastisch is bedoeld.

Jawel, luister maar naar de tekst. Overigens is het gewoon meer als grappig bedoeld, maar de tekst is overduidelijk sarcasme. Dat kun je al helemaal onderstrepen als je weet hoe Murs op zijn best is (lyrical).

raffael77
Dat denk ik ook, want dat doet Murs wel vaker

Gast
geplaatst: vandaag om 19:38 uur

geplaatst: vandaag om 19:38 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.