MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Improvision
Dik.

That's what's up!

bennerd schreef:
Geen idee of er hier al iets over geschreven is, maar Cormega heeft zijn nieuwe bende M.A.R.S. aangekondigd. Leden: 'Mega, Action Bronson, Roc Marciano en Saigon. Dat kan leuk worden.
Dat kan zeker leuk worden!

Bron? =]

Eerste single voor de komende OF-tape:

hard
De clip is ook

Ik hoop dat Hodgy snel met een solo album komt. Ik vind hem wel de beste rapper van het stel.

Nummer + clip is inderdaad

FlyLo schreef:
Eerste single van het nieuwe album van Talib Kweli (Prisoner of Conscious):
(beat van Oh No)
(embed)

Goed, zonder meer.

Klinkt voor mij zelfs wel meer dan goed, beste nummer van Talib sinds so low. Dikke beat van oh no en ik blijf talib fan, al is het de laatste jaren wat minder. Ik kijk wel naar uit naar zijn album, gutter rainbows was beter dan ik verwacht had maar al bij al moest dat album het toch hebben van de uitschieters met so low als absolute uitschieter. Ik hoop nu op een wat constanter niveau en nog steeds dope uitschieters

Nummer van OF is wel aight maar ik vind het nog steeds wat aanstellerig, wel weer een grappige clip.

He$$el_01 schreef:
Ik hoop dat Hodgy snel met een solo album komt. Ik vind hem wel de beste rapper van het stel.

Check dan even de albums van MellowHype. Hodgy Beats (mc) die samentroept met Left Brain (producer).

Wil ik inderdaad nog steeds checken. Ook die komen als het goed is met een nieuw album dus dat komt goed uit.

Bedankt!

Zal wel interessant worden! =D

MAS
FlyLo schreef:
Eerste single voor de komende OF-tape:

(embed)

hard
De clip is ook

GOLFWANG! Erg vette clip inderdaad. Ben hier door toch wel weer benieuwd naar de tape.

Voor diegene die geïnteresseerd zijn, ik heb vandaag mijn beat tape uitgebracht.
Hij staat ook op musicmeter.nl.

Hier een link voor je luister sessie: Opin - TwentyFourSeven

Hodgy Beats heeft pas geleden een EP uitgebracht met beats van o.a. Flying Lotus en The Alchemist:
Hodgy Beats | Untitled EP | OFWGKTA Store - ofwolfgangkta.myshopify.com

En nog een beat van Juicy J ook. Lekker.

Eindelijk nieuws vanuit Heerlen! Het VerZet presenteert 27 april haar debuut-album "Greatest (S)Hits in het Heerlense poppodium De Nieuwe Nor. J.A.E., Hofbuskers, TimmieTex en Ben Jur zullen ook aanwezig zijn. Hier meer info.

Ik heb er in ieder geval erg veel zin in.

Geoff Barrow (van Portishead jeweettoch) heeft samen met Stuart Matthews en Katalyst een hiphopplaat gemaakt onder de naam Quakers. 't gebakje zal op Stones Throw uitkomen, voorwaar niet het minste label. 't album zal 41(!) tracks en 35(!) featurings bevatten, plus, er komt een cd met instrumentals bij, voor menschen die allergisch zijn voor rappers. 'War Drums' heeft me nog niet zo overtuigd, maar van 'Fitta Happier' kan ik wel voorzichtig enthousiast worden.

Killer Mike & El-P - R.A.P. Music komt 15 mei uit. Voor cover + tracklist, zie onderstaande link.

http://www.hiphopdx.com/ind...

Weet niet zeker of dit al geplaatst is aangezien het al paar weken bekend is.

Harco
Ja, hij staat zelfs al op de site.

26 Juni moet het nieuwe album, Masters of Dark Arts, van La Coka Nostra uitkomen. Producties worden verzorgd door DJ Lethal en Ill bill

Killer mike is vet baas.

The RICANstruction: The Black Rosary van Chino XL moet op 1 mei uitkomen (nu wat betrouwbaarder gezien het album op o.a. Amazon en UGHH staat), en Mic Tyson van Sean Price in juli.

MAS
Harderwiek schreef:
26 Juni moet het nieuwe album, Masters of Dark Arts, van La Coka Nostra uitkomen. Producties worden verzorgd door DJ Lethal en Ill bill

Hier ben ik erg benieuwd naar!

Game's nieuwe album gaat F.I.V.E.: Fear Is Victory’s Evolution heten, helaas nog geen releasedatum, maar gaat waarschijnlijk nog een hele tijd duren.

MAS
Als het net zo lang duurt als bij the RED album kunnen we nog wachten tot 2014.

MAS schreef:
Als het net zo lang duurt als bij the RED album kunnen we nog wachten tot 2014.
Niet erg toch? Misschien dat hij dan met een echt kwaliteitsalbum kan komen. Ik vind het maar vervelend, die overvloed aan albums. Laat ze een paar jaar over een album doen, en je hebt vaak iets dat 2 jaar later nog steeds interessant is. Veel te veel wordt gehaast gedaan.

Denk dat hij het niveau van zijn eerste 2 albums toch nooit meer haalt.

El-P komt op 22 mei met een nieuwe solo-album, Cancer for Cure. Eén track is al bekend, the full retard en die is afschuwelijk hard :

Een van de weinige artiesten waar ik echt jaloers op kan zijn . Kan niet wachten op C4C en RAP Music. Ok jaloezie is misschien niet het goede woord maar wat had ik dit graag bedacht/gemaakt .

Bakken met benieuwdheid

Gast
geplaatst: vandaag om 13:14 uur

geplaatst: vandaag om 13:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.