MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Hopen dat Raekwon en Ghostface nu niet zoals de vorige keer (geheel onterecht) in interviews gaan bitchen over hoe slecht de beats zijn.

Heb je het trouwens over de FB-aankondiging van Divine, MJ? Ik heb toch liever dat een member het aankondigt, al wist ik al dat er sowieso nog een album ging komen. Voorlopig is het nog niet officieel en is er alleen naar gehint toch?

Ik las het op de Facebook-pagina van Wu, waar ik die naam Divine idd ook voorbij zien komen.

Edit: ook hier.

He$$el_01 schreef:
(quote)

Ik kan niets openen op de site, behalve de hoofdpagina.

Misschien trouwens nog een stukje over het Snowgoonskamp?

De site is weer prima bereikbaar.

Heb vandaar "Het jaar van" afgesloten met Wu-Tang Clan. Mello en Redef kwamen eerder ook nog langs.

Wat kleine aantekeningen: Twelve Reasons to Die heeft dus wel een releasedatum, 19 maart, en RZA is slechts executive producer op de plaat. Volgens mij bemoei je je dan niet met de producties zelf; het is iig niet zo dat RZA ook produceert op de plaat. Loyalty is Royalty van Masta Killa staat niet gepland voor dit jaar, maar de kans is er natuurlijk dat het album dit jaar uitkomt.

Ik had het daar ook zien voorbijkomen, maar er zijn al eerder wat onwaarheden gepost op die 'official' FB-pagina van Wu-Tang. Volgens mij wordt de pagina beheerd door GZA's tourmanager en Divine. Een hele poos geleden werd er ook een aankondiging gedaan en ik geloof dat de release gepland stond voor april of mei van 2012. Ik weet dat er uiteindelijk nog wel een laatste studioalbum zal komen, maar dan hoor ik het toch liever van een groepslid.

MJ_DA_MAN schreef:
Wat kleine aantekeningen: Twelve Reasons to Die heeft dus wel een releasedatum, 19 maart, en RZA is slechts executive producer op de plaat. Volgens mij bemoei je je dan niet met de producties zelf; het is iig niet zo dat RZA ook produceert op de plaat. Loyalty is Royalty van Masta Killa staat niet gepland voor dit jaar, maar de kans is er natuurlijk dat het album dit jaar uitkomt.

Goed om te weten. Hopelijk gaat Ghostface zich eens aan een releasedatum houden.

Adrian Younge heeft die releasedatum gegeven; Ghostface zelf volgens mij (nog) niet.

Joey Bada$$ heeft aangegeven dat zijn debuutalbum in de zomer uit zal komen. Op welk label het uit gaat komen is nog niet bekend volgens mij, maar hij staat momenteel getekend bij Green Label Sound.

MJ_DA_MAN schreef:

Staat Knock Madness van Hopsin ook niet voor dit jaar gepland?

Joey was met Jay-Z zijn label aan het praten toch? Daar heeft hij het in ieder geval over op 1Train.

Ja, maar zijn negers in de block moeten nog steeds leven van de rocks...

Ik weet ook niet of ik daar zo blij mee moet zijn. Roc Nation heeft J. Cole ook niet veel goeds gedaan (in kwalitatief opzicht dan, financieel waarschijnlijk wel)!

Harderwiek schreef:
Staat Knock Madness van Hopsin ook niet voor dit jaar gepland?
Staat ook voor dit jaar gepland ja. Mijn lijst is natuurlijk (bij lange na) niet compleet.

Hopsin Vond 'Raw' een tof album, ben benieuwd.
Tof dat het hier zo bijgehouden wordt.

Het Goondox album staat gepland op 9 april.

4 dagen na Stern dus. Opvallend.

Het kan bijna geen toeval zijn.

Voorproefje van het album Capture the Sun van Illogic & Blockhead. Het geeft me hoop .

Dropt de negentiende april, trouwens.

Ondanks de namen toch een redelijk zwakke track. De feature van Slug is ook verwaarloosbaar

Raffael1977
Matige productie en valt mij tegen zeker van een blockhead die meestal wel goed voor de dag komt met dope producties.

Klaus Layer releast nog voor de zomer een super vet debut album bij label Redefinition Records.
Blu komt er op rappen in ieder geval

gotta have it

DIe eerste vid heeft een best bedwelmende beat. Dope shit.

Raffael1977
Beide tracks het beste van wat ik in 2013 gehoord heb op het gebied van hiphop.

Je post sterke nummers dahero1, maar je blijft een wacke beatmaker.

Zolang ik zelf maar kan dansen op mijn beats

Raffael1977
Glaciers of Ice schreef:
Je post sterke nummers dahero1, maar je blijft een wacke beatmaker.

Het uitschelden van anderen is niet professioneel en zeker niet als er aan je eigen beats ook het een en ander schort

Hij probeert mij wijs te maken dat hij de nieuwe Madlib is en dan krijg je op je donder van mij

Redefinition records released goede hiphop
Ze releasen ook muziek van Damu the Fudgemunk, K-def en Kev Brown.
Dit album met misschien wel 100 instrumental beats van Damu the Fudgemunk komt waarschijnlijk ook dit jaar uit:

er staat 2012 in de video maar het album is helaas uitgesteld naar 2013 of later

MJ_DA_MAN schreef:
19 maart:
- Ghostface Killah - Twelve Reasons to Die
Moet nu op 16 april uitkomen.

Ik las op de site van papoose dat zijn album niet 5 Maart uitkomt maar:

Papoose "The Nacirema Dream" In Stores March 26th

(afbeelding)

Wel vette cover! Heb er zin in!

Gast
geplaatst: vandaag om 18:59 uur

geplaatst: vandaag om 18:59 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.