MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Voor de liefhebbers van Blu (van Blu & Exile); hij komt binnenkort niet alleen met Johnson & Johnson, maar ook met een album asl groep C.R.A.C. samen met Ta'Raach. Viel me vooral op door de frisse album cover.

Ook is er trouwens al een nieuw lied van The Roots hun nieuwe album Rising Down bekend; die staat op hun MySpace. Weer een... apart nummer. Maar ikzelf kan er wel vrede mee hebben.

Edit: er is nu ook een video van uit.

edit: ik was net te laat met de video

Wel ok nummer. Beter als 75 Bars, maar daarin vond ik de drums vetter.

Harco
Wtf, Alice Deejay.

Laat ik trouwens nog maar even mijn Roots updates voortzetten;

Cover:

(afbeelding)

En voor de rest zijn er nog twee tracks te beluisteren, 'Birthday Girl' via hun MySpace en 'Rising Down' via OkayPlayer.

Oooi, ik ben nog laat met mijn 'nieuws' ook

Eerste reactie toen ik de tracklist zag: 'wow, dat zijn veel gastartiesten!'. Wel jammer, Black Thought is best een MC die niet altijd features nodig heeft.

rico-bballer
birthday girl valt me tegen zwaar tegen &5 bars kan ik wle waarderen, hmm ben benieuwd. En die get busy slaat er lekker in dammn!

Birthday Girl valt mij ook erg tegen. Get Busy, 75 Bars en vooral Rising Down kan ik zeer waarderen. Op ?uestlove z'n MySpace kan je trouwens (mini-mini-mini)-snippets beluisteren van het hele album.

raffael77
Gisteren cd binnen gekregen van:

Ed O.G. & Da Bulldogs - Life Of A Kid..... Demos & Rarities.

Dubble cd met veel lekkers en het is allemaal unreleased.

raffael77
Positive K - 'Back To The Old School' komt 10 juni uit.

Dit is een nieuw album wat echt de moeite waard is om te beluisteren. Helaas in Nederland nog niet te verkijgen als ik me niet vergis. 2 MC's uit Chicago:

1773 - Constant Motion

raffael77
Je bent me net voor. Ik ga zeker ff 1773 in de gaten houden

http://nl.youtube.com/watch?v=pwSFPZgmbbI

Randam Luck - Where Ya At (video)

Harco
Die video is dope. Lekkere rauwe hip hop. Zal dat album eens even checken.

Conspiracy of Silence is ook zeker een album waar ik naar uitkijk. 29 april komt hij pas uit en ik geloof dat hij nog niet gelekt is.

Harco
Ik zag een advance rondzwerven, dus ik wacht wel.

Wat komt er nog meer deze maand? Ik volg de recente releases niet echt, dus ik weet alleen dat H.N.I.C. 2 uitkomt op de 22ste. Nigger ook, maar dat zal wel een kutalbum worden.

Oh ja, komt The Formula ook niet deze maand?

En II Trill van Bun B komt ook nog, maar die snippets klonken niet heel super.

The Formula komt de 15de uit.

22 april: Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold ook een album die hoog op mijn verlanglijstje staat.

Braille komt de 25ste eindelijk uit.

Harco
Niet mijn soort hip hop.

DL Incognito heeft laatst zijn 4de album gedropt: A Captured Moment in Time, ik heb hem binnekort maar eens een paar kansen geven, verwacht er tock ook wel wat van.

Hypno
Strange Music gaat binnenkort echt exploderen met albums als:

Tech N9ne: Killer 1 Julie 2008
Prozak: Tales From The Sick 3 Junie 2008
Krizz Kaliko: Vitiligo 6 Mei
Ill Bill: Hour Of Reprisal 17 Junie

Op Tech N9ne z,n myspace zijn snippets en een paar tracks van bovenstaande artiesten te luisteren.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=2715489

The Roots dropt hun album deze maand nog, en Danny! ook. Komende maanden komen volgens mij sowieso best veel albums uit.

raffael77
RIP Frosty Freeze (Rock Steady Crew & de film Flashdance)

Legendarische breaker en zeker 1 van de beste ooit.

Weet iemand of The Mighty Underdogs al met Dropping Science Fiction is uitgekomen? Ik dacht dat die al gereleased had moeten zijn. Is iig een project wat ik zeker wil gaan checken.

J-Live - Then What Happened? (2008)
http://www.musicmeter.nl/album/120763

@ Harco, van MJ vernomen dat The Formula verschoven is naar 29 april, nog even wachten dus.

Hypno
Killah Priest: Behind The Stained Glass 20 Mei

Kijk ik erg naar uit The Offering was gruwelijk en erg onderschat.

Hypno schreef:
Ill Bill: Hour Of Reprisal 17 Juni

Daar heb ik zo'n zin in .

Op 23 Mei komt trouwens
Pace Won & Mr. Green - The Only Color That Matters Is Green
uit. Pacewon kan je bijvoorbeeld kennen van het recente Everliven Sound album.

Pacewon & Mr. Green - Hip-hop

Lekkere beat. Mc vind ik niet zo goed, beetje corny lines.

raffael77
Leuk nummer. De sample is wel overdun omdat het al zo vaak is gebruikt. De beat is verder wel goed en prima onderwerp.

Totaal niets van waar over Corny raps.

Gast
geplaatst: vandaag om 10:04 uur

geplaatst: vandaag om 10:04 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.