MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Superbeertje
Wil die film van Biggie wel zien, is er eigenlijk al zo'n soort film van 2Pac?

Hoop niet dat die nieuwe van Kanye het niveau haalt van 'Love Lockdown' ..

nega schreef:
Weet iemand iets over de komende album van Saigon ( untold story ofzo iets) ?
The Greatest Story Never Told. Nee, is weer uitgesteld en het is onbekend wanneer ie nou komt. Saigon heeft het overigens al wel over zijn tweede plaat (die Thank God gaat heten).

aire.
Opzich wel jammer man. Saigon heeft namelijk wel de potentie om een keiharde plaat uit te brengen. Just Blaze (waar ik nog steeds vertrouwen in heb) achter de knoppen stemt mij ook positief. Naja ik geloofde er toch niet echt meer in, al was toen wel razend benieuwt.

aire.
Kill_illuminati schreef:
(quote)

En ook een nieuwe "Outkast" schijnt er te komen .

Beide heel leuk nieuws trouwens. Ik zal het rustig in de gaten houden. Maar waar ik echt op wacht blijft die knaller van een Price-Simpson-Milk collabo

Superbeertje schreef:
Wil die film van Biggie wel zien, is er eigenlijk al zo'n soort film van 2Pac?

Hoop niet dat die nieuwe van Kanye het niveau haalt van 'Love Lockdown' ..

Nee van 2pac niet, ik had wel gehoort dat ze een script van 2pac willen gaan verfilmen. Maar dat hoor ik al jaren.

Tupac schreef het script "Live 2 tell" toen hij in '95 in de gevangenis zat. Hij las daar ondermeer boeken over hoe je scripts moest schrijven. In de laatste dagen van z'n leven droeg Tupac een grote ketting (zie toss it up bijv.) met daarop een symbol voor z'n nieuwe film company genaamd "euthanasia records". Hij wou de film industrie in en stoppen met rappen.

raffael77
Ik las net dat Phonte(Little Brother) en Weezy samen gaan werken aan album. Ze hebben al een song gedaan en dat is huilen. Jammer dat hij zich zo verlaagt naar het niveau van Weezy.

Relax
Zeg dan gewoon Lil' Wayne..

Maar idd, wat een schande.

(afbeelding)

Zion I komt volgend jaar met een nieuw album.
De single 'Juicy Juice' vind helaas minder klinken.

Zijn al meer nummers gelekt van die nieuwe plaat, had er al één gehoord (weet niet meer welke), maar die was érg matig.

KSPR
Ik heb vrij weinig nieuwe hiphop gehoord, iemand nog tips over welke albums ik iig moet checken?

Illa J - Yancey boys
Kohfie konnekt - hetisover
Black Milk - Tronic
Q-tip - Renaissance
Trae - The Beginning
Dela - Changes of the Atmosphere
Jazz liberatorz- clin_d'oeil
Devin the dude - Landing gear

KSPR schreef:
Ik heb vrij weinig nieuwe hiphop gehoord, iemand nog tips over welke albums ik iig moet checken?
Sowieso:
- Everliven Sound - Freedom
- The Loyalists - Redemption
- Elzhi - The Preface
- East Coast Avengers - Prison Planet
- eMC - The Show
- Large Pro - Main Source
- Snowgoons - Black Snow (als je van harde underground houdt)

Vind 2008 overigens een beetje tegenvallen. Niet dat er veel slechts uitkomt (erg weinig zelfs), maar door al die 3,5'jes die ik heb uitgedeeld overheerst teleurstelling vaak (omdat er vaak meer in zit dan er uiteindelijk uit is gekomen).

zion I en concrete komen 18 december naar nederland Rotterdam the watt

Deze zou ik checken als ik jou was:

Nicolay & Kay - Time:Line
Atmosphere - When Life Gives You Lemons, You Paint That Shit Gold
Common Market - Tobacco Road
CYNE - Pretty Dark Things
Marcus D - Revival of the Fittest
Onra - Chinoiseries
Presto - State of the Art
Pseudo Intellectuals - Resourceful Illery

Bescheiden lijstje van je, had wel een gehele pagina verwacht .

Ja zal ik meteen mijn 415 albums, ep's, verzamelaars en mixtapes plaatsen?

jullie lijstjes aanvullen:
Heltah Skeltah - D.I.R.T.

NL:
Fotosynthese - Grootspraak EP
Zo Moeilijk Nijmeegse Modo

lambf
Vergeet Trapped in the Asylum van Witchdoctor Wise, Fights And Foot Races van ArtOfficial en Graveyard Poets van The Mantis Chapter niet.

Rhythm & Poetry schreef:
Ja zal ik meteen mijn 415 albums, ep's, verzamelaars en mixtapes plaatsen?

haha, heb je daar een lijst van RP ? :$

Ja (helaas wel ), dat hou ik bij op Word, maar staan ook wel wat andere genre's tussen. Het zijn er overigens 418.

ah thnx man zou fijn als je pm't of hier post

edit: thnx voor je pm:P, eerst hield ik het allemaal bij, door je rotatielijst bij te houden(hihihi)

Overgewicht schreef:
jullie lijstjes aanvullen:
Heltah Skeltah - D.I.R.T.

NL:
Fotosynthese - Grootspraak EP
Zo Moeilijk Nijmeegse Modo

Fotosynthese vanavond bij State TV met de homegrown!

KSPR
Haha dank jullie allemaal, ik heb weer wat te doen zie ik.

KSPR
MJ_DA_MAN schreef:

Vind 2008 overigens een beetje tegenvallen. Niet dat er veel slechts uitkomt (erg weinig zelfs), maar door al die 3,5'jes die ik heb uitgedeeld overheerst teleurstelling vaak (omdat er vaak meer in zit dan er uiteindelijk uit is gekomen).

Nu heb ik alleen de bekende albums (Roots, Q-Tip e.d.) gehoord dus kan ik moeilijk een echt goede mening vormen. Maar ik heb nog geen album gehoord dat echt is blijven hangen.

Nu ik het zeg: Atmosphere natuurlijk... een uitzondering. Verder is er veel uitgesteld naar mijn idee, dus 2009 zou best een leuk jaar kunnen worden!

Ik kijk uit naar 2009 en dat is puur om het Buckshot & KRS-ONE album op duck down!

Nieuwe mixtape van Jae (ex-Stropstrikkers), gratis downloadbaar via:

http://www.101.tv/page/101barz/downloads

Hij is wel het checken waard.

Overgewicht schreef:
Ik kijk uit naar 2009 en dat is puur om het Buckshot & KRS-ONE album op duck down!

Nu ik ook

Het gehele album van Jedi Mind Tricks - A History of Violence is inmiddels te beluisteren op hun Myspace-page.
http://www.myspace.com/jedimindtricks

Jneiro Jarel (Shape of the Broad Minds) en Khujo (Goodie Mob) komen volgend jaar met een album 'Georgiavania' onder de artiestennaam Willie Isz.

Jneiro released dit jaar ook weer een album onder zijn alias Dr. Who Dat?

Hier en hier kun je een aantal nummers beluisteren van deze projecten.

Het nummer Viberian Twilight Part 2 vind ik erg lekker.
De nummers van Willie Isz vind ik niet heel erg goed. Dat refrein vanGeorgiavania (GA PA) is wel grappig. AW YA! GA PA!

Zag ik dat nu goed of is Operation Doomsday van MF DOOM terug uitgebracht?

Gast
geplaatst: vandaag om 11:30 uur

geplaatst: vandaag om 11:30 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.