MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten

zoeken in:
Kill_illuminati schreef:
Ik vind dat nummer van Stoupe anders erg tof. MJ een unieke beat maken is best wel een hoge eis.
Je kent blijkbaar niet al het werk van de man?

MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Je kent blijkbaar niet al het werk van de man?

Idd, maar zelfs voor een man als deze (van wat ik ken) is het een hoge eis.

Nee, dat is het niet. Kun je namelijk ook niet concluderen als je niet alles kent van de man.

24 maart: Illogic & Ill Poetic - Diabolical Fun (dat kan haast niet mis gaan )

Rene1979
MJ_DA_MAN schreef:
Nee, dat is het niet. Kun je namelijk ook niet concluderen als je niet alles kent van de man.

Eens met MJVan sommige producers/rappers wordt net dat beetje extra verwacht....Dit omdat ze al jaren hele unieke producten afleveren..En als Stoupe dan eindelijk met ze solo komt dan moet hij ons niet afschepen met een stel tweedehands beats die nog in de la lagen...

Rene1979

weer een track van stoupe ze album...
Ik verheug me erop maar hoop niet dat dit de twee beste tracks zijn...

Die track komt er niet op .

Rene1979
MJ_DA_MAN schreef:
Die track komt er niet op .

Ow ? is er al een def. tracklist?

Nee, maar ik zit op het forum van Babygrande (waar een aantal leden echt veel weten van de artiesten van het label, zitten ook vrienden bij van ze enz.) en iemand heeft daar gezegd dat het nummer er niet op komt (nummer is ook al uit 2006 of zo).

Lekker nieuw nummer van Talib Kweli, komt volgens mij ook op z'n nieuwe album:

raffael77
Nice track idd.

Voor de mensen die 'The Only Color That Matters is Green' van Pacewon & Mr. Green vorig jaar de moeite waard vonden; ze zijn al bezig met een tweede album; 'The Only Number That Matters is Won'.

Mooi, die vorige kon ik wel waarderen.

Babygrande brengt deze en volgende maand de instrumentals uit van de volgende albums:

GZA - Pro Tools
Snowgoons - Black Snow + German Lugers
Blue Sky Black Death & Jean Grae - Evil Jeanius
Blue Sky Black Death & Hell Razah - Razah's Ladder

RedLightCityBoy
Warren G's G Files komt hopelijk deze maand, of anders in April. Nouja in een recent interview van de man praat hij positief over de nieuwe plaat, kan niet wachten, echt niet!

Chrisseh schreef:
Voor de mensen die 'The Only Color That Matters is Green' van Pacewon & Mr. Green vorig jaar de moeite waard vonden; ze zijn al bezig met een tweede album; 'The Only Number That Matters is Won'.

Check ook z'n beattape die binnenkort uitkomt.

Is het waar dat er een nieuwe Beasty Boys album komt?!

Kill_illuminati schreef:
Is het waar dat er een nieuwe Beasty Boys album komt?!
Jup. Er worden ook een aantal platen van de heren opnieuw uitgebracht.

Dat is erg fijn om te horen!

De muziek klassieker Paul's Boutique is zojuist net re-realesed met wat fijne extra's. Ik ben van plan om een Beasty collectie aan te schaffen.

BEASTIES PROMISE 'STRANGE' RECORD

Beastie Boys bassist Adam MCA Yauch has revealed their forthcoming new album has taken the rap collective in a "bizarre" new direction.

"It's a combination of playing and sampling stuff as we're playing, and also sampling pretty obscure records," he said of their eighth studio LP.

They have tentatively named the record Tadlock's Glasses, after a former tour bus driver, who was once presented with a pair of glasses by Elvis.

The band are set to tour in the summer.

Speaking to BBC Five Live at the Independent Spirit Awards in Los Angeles, Yauch said the collective are currently putting the finishing touches to their new album.

"We're tweaking some mixes and we're going to master it in the next couple of weeks," he explained.

"There are a lot of songs on the record and there are a lot of short songs and they kind of all run into each other."

The record comes nearly two years after their Grammy Award-winning instrumental LP The Mix-Up.

Of the title he explained: "We had a bus driver years ago who used to drive Elvis' back up singers.

"His name was Tadlock and Elvis gave him a pair of glasses which he was very proud of. So for some reason that title - Tadlock's Glasses - has just been bouncing around."

Although no firm release date has been set for the record, Yauch said the Beastie Boys would return to the UK for a series of tour dates in support of the album later this year.

Bron: BBC.co.uk

Heel erg bedankt voor de link, MJ.

dion_odinot
pax & pry - a day off wordt vandaag om 20:00 gereleased.

ik heb het al toegevoegd, maar het is nog steeds neit geaccepteerd :S

Verrassend, weer een rapper die niet met pensioen gaat.
Lupe Fiasco's plan om een three-disc album uit te brengen is van de baan. Wat heet: zijn allerlaatste album LupE.N.D. is van de baan. Geen pensioen dus. In plaats daarvan gaat Lupe nu 3 verschillende albums uitbrengen.

The Great American Rap Album in juni 2009
Een 2e album in december 2009
Een 3e album in juni 2010
En daarna komt LupE.N.D. Zijn laatste album.

Nog 4 albums dus, heel mooi.

dion_odinot schreef:
ik heb het al toegevoegd, maar het is nog steeds neit geaccepteerd :S
Duurt een paar weken voor hij wordt gekeurd.

Producer Domingo geeft antwoord op de vraag of het waar is dat Canibus en Kool G Rap een plaat gaan opnemen:
Yeah man we are in the beginning of that project and it is the real deal. Two powerful lyricists on one album! I am executive producing a KGR and Canibus duo album.
Bang!

Bron.

Heltah Skeltah was laatst te gast bij Lijn5, en daar liet Sean Price weten dat hij samen met Ill Bill een album getiteld The Pill gaat maken. Ook bevestigde hij dat z'n solo album Mic Tyson en Random Axe (het samenwerkingsverband met Guilty Simpson en Black Milk) daadwerkelijk gaan komen, het is alleen niet duidelijk wanneer. Gelukkig gaat er nog een boel komen van deze man .

MJ_DA_MAN schreef:
Producer Domingo geeft antwoord op de vraag of het waar is dat Canibus en Kool G Rap een plaat gaan opnemen:
(quote)
Bang!

Bron.

Dat is de natte droom der natte dromen voor een underground liefhebber.

Twee van de meest tekstuele hardcore rappers en tevens m'n favoreite op een album lang.

Alls ik iemand in comments moet geloven:
Domingo
Posted February 20, 2009 at 12:14 am | Permalink
Kool G Rap/Canibus both on the same album we been plotting and schemimg this one for a while now and thanks to my hmie Dj Puerto roc He got me and Canibus on the phone and its gonna happen ...THIS YEAR! ..LOL not like Detox hahahaha

Kool G Rap is de laatste jaren anders maar een matige rapper en ook Canibus doet het de laatste tijd niet al te best. Daarnaast is Domingo een zeer matig producer; dus nee ik verwacht er niet veel van.

Waar ik nu wel naar uit kijk zijn de projecten van Illogic & Ill Poetic, Kero One, Vakill en het volwaardige album van Brother Ali.

RedLightCityBoy schreef:
Warren G's G Files komt hopelijk deze maand, of anders in April. Nouja in een recent interview van de man praat hij positief over de nieuwe plaat, kan niet wachten, echt niet!

Thanks voor de informatie, kan ook niet wachten

Relax
Ik en een andere rapper, die de naam M-Re draagd, gaan samen een web-album maken.

Het worden in totaal 12 tracks, ik verzorg van alle 12 de beats.
Ik zal niet op alle tracks rappen, maar ik zal me daarentegen wel bewijzen met mijn beats.

Er komt 1 bekende feature op, hij is redelijk bekend in Gelderland en omgeving

Verder komen er nog wat andere rappers als feature op die jullie wel is voorbij hebben zien komen bij mijn uploads.

Datum is nog niet bekend, maar we werken momenteel hard aan de teksten en beats.

Ik hoop dat het positief ontvangen word. ^^

Cool, ik ben benieuwd man

Dan zeg ik bij deze dat er ook weer een nieuwe "House Of Horror" gaat komen. Stapler en ik, nu "Post Mortem" hetend, zijn al een tijdje aan de slag voor een nieuw project.
Hoe hij precies gaat heten weten we nog niet. Maar hij zal net zoals The House of Horror op de toepasselijke datum 31-10-09 released worden. Anders dan The House Of Horror, dat een instrumentaal album was, komen er nu rappers op. Varierend van mensen van dit forum, tot gasten uit Amerika en Engeland. Waarschijnlijk zal ik zelf ook op een paar nummers een verse meepikken.

Overigens zoeken we nog rappers. Mocht je van jezelf weten dat je vrij goed kan rappen (zowel tekstueel als achter de mic), dan kan je dat aan mij of Stapler laten weten.

Ben benieuwd Relax en Juju, succes met alles:D

Gast
geplaatst: vandaag om 20:37 uur

geplaatst: vandaag om 20:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.