Genres / Hip-Hop / Aankomende Hip-Hop Projecten
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 5 april 2007, 08:28 uur
Kopen allemaal die fan zijn van Khadafi a.k.a. Inteligent Hoodlum zijn album wordt op nieuw uitgebracht met vele extra's dubbel cd dus lol.
Intellegent Hoodlum + Saga Of A Hoodlum
(Re-Issue - Two Full Albums!)
$15.97
Pre-order ship date: 4/24/07
Intellegent Hoodlum + Saga Of A Hoodlum
(Re-Issue - Two Full Albums!)
$15.97
Pre-order ship date: 4/24/07
0
geplaatst: 5 april 2007, 13:08 uur
raffael77 schreef:
Dat verhaaltje is al zo oud en hij is ook zeker media geil gewoorden vanaf zijn War & Piece album.
De eertse album van westside connection is ook wel lekker maar hij is niet meer zoals Amerikkka's Most Wanted of The Predator. Jammer maar zoals velen is hij niet meer die sterke MC van toen net als Sadat X, Kool G Rap en Big Daddy Kane.
Dat verhaaltje is al zo oud en hij is ook zeker media geil gewoorden vanaf zijn War & Piece album.
De eertse album van westside connection is ook wel lekker maar hij is niet meer zoals Amerikkka's Most Wanted of The Predator. Jammer maar zoals velen is hij niet meer die sterke MC van toen net als Sadat X, Kool G Rap en Big Daddy Kane.
Nou, heb toevallig me eigen in zijn oudere werk verdiept de laatste tijd. Maar Ice Cube is nog steeds een goede Mc als je het mij vraagt.
Hij is wel met zijn tijd meegegaan, maar zoals hij ook in dat intervieuw uitlegt zal je tegenwoordig wel moeten.
Alleen ik denk dat hij nog steeds bruut spit, weleswaar iets commercieler als vroeger, maar ik vind dat niet storend, hij komt nog steeds met keiharde teksten op enekele tracdks.
0
geplaatst: 5 april 2007, 13:31 uur
Fijn dat je ze hele geschiedenis kent, vast wel weer zo'n boeiend cliché verhaal wat ik inmiddels elke artiest tegenwoordig van de daken hoor roepen. Die gasten verheerlijken hun afkomst, dat je uit een achterbuurt komt en criminele actief bent om aan geld te komen is niet iets om trots op te zijn of om elke CD mee vol te rappen. In de ghetto opgroeien en uiteindelijk "cum-laude" slagen aan een universiteit is iets waarover je kan opscheppen. Geloof er asjeblieft niet teveel van, voornamelijk verkooppraatjes, die stoere verhalen...
0
geplaatst: 5 april 2007, 14:41 uur
@raffael77: nice! ik bestel ze meteen...
Marley Marl produced it, Tragedy Khadafi laced it... should be dope material!!
Marley Marl produced it, Tragedy Khadafi laced it... should be dope material!!
0
cortez
geplaatst: 28 april 2007, 14:10 uur
Had onlangs eens een nieuw Fugees nummer gehoord,
weet iemand of er ook sprake is van een nieuwe CD?
weet iemand of er ook sprake is van een nieuwe CD?
0
geplaatst: 28 april 2007, 14:39 uur
Take it easy, een nummer dat inmiddels 2 jaar oud is kondigde hun come back aan; ze hebben toen getourd in europa; en er was sprake van een nieuwe CD, maar toen werd het plots stil... Ik geloof dat ze nu ook een nieuwe track gereleased hebben (Foxy).
0
geplaatst: 29 april 2007, 11:45 uur
Iemand nog info over dat project tussen Doom en Ghostface? Daar wacht ik met smart op namelijk! 

0
raffael77
geplaatst: 1 mei 2007, 07:32 uur
Polyrhythm Addicts - Break Glass is uit op dit moment
A-Plus (of Souls Of Mischief) - My Last Good Deed is uit vandaag
Sage Francis - Human The Death Dance komt 8 mei uit
Pharoahe Monch - Desire komt 26 juni uit
PS het kan ff duren voor ze hier zijn want info komt van amerikaanse site.
A-Plus (of Souls Of Mischief) - My Last Good Deed is uit vandaag
Pharoahe Monch - Desire komt 26 juni uit
PS het kan ff duren voor ze hier zijn want info komt van amerikaanse site.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 07:42 uur
raffael77 schreef:
Is het wat?
0
geplaatst: 1 mei 2007, 13:17 uur
raffael77 schreef:
Maar is al wel meer dan een maand geleden gelekt.
0
geplaatst: 1 mei 2007, 14:35 uur
Wanneer komt EMinem dan met een nieuwe album op de proppen? OF is er nog geen releasedatum bekend?
0
raffael77
geplaatst: 1 mei 2007, 19:44 uur
waxs schreef:
Is het wat?
Is het wat?
Ja zeker wel als je fan bent van DJ Spinna & Shabaam Shadeeq
Conway Twitty schreef:
Gelekt altijd dat is eigenlijk met veel te veel. Maar dit is officieel originele album
0
geplaatst: 1 mei 2007, 19:49 uur
Ik heb hem 1 keer geluisterd. Maar de beats blazen op zich wel. Mc zijn ook ok. Maar er zit niet echt een rust in het album. En jammer dat Apani B er niet meer bij zit.
Ik ken trouwens de leden nergens van. Waar moet je ze van kennen?
Ik ken trouwens de leden nergens van. Waar moet je ze van kennen?
0
raffael77
geplaatst: 1 mei 2007, 19:51 uur
Ken je DJ Spinna ook niet dan? Hij is bekend van producties van The Jigmasters en tuurlijk ook van mix cd's zowel Hiphop als Soul
0
geplaatst: 1 mei 2007, 20:03 uur
Ik ken alleen zijn naam. Maar ik ben me er niet van bewust dat ik muziek van hem ken.
Oh, ik zie dat hij producties heeft gedaan op: Soundbombing, 7L & Esoteric - Soul Purpose, Long Hot Summer en 7 tracks op J-live - All of the Above. Die van J-Live verbaasd me, ik dacht J-live alle productie deed op dat album. Erg vet album trouwens.
Dus van die platen ken ik hem dus.
Oh, ik zie dat hij producties heeft gedaan op: Soundbombing, 7L & Esoteric - Soul Purpose, Long Hot Summer en 7 tracks op J-live - All of the Above. Die van J-Live verbaasd me, ik dacht J-live alle productie deed op dat album. Erg vet album trouwens.
Dus van die platen ken ik hem dus.
0
raffael77
geplaatst: 4 mei 2007, 21:19 uur
Jay Dee (aka J. Dilla) - Jay Love Japan 5-6-07
Big City (Psycho Les, Al Tariq, Problemz) - The City Never Sleeps 5-6-07
Roc Raida (of The X-ecutioners) - Beats, Cuts & Skits 22-5-07
DJ JS-One - Scratch Roulette Vol. 1 & 2 (22-5-07)
Unknown (Bronze Nazareth + Kevlaar 7) - Death's Birth The Grip Of Behemoths 5-6-07
Big City (Psycho Les, Al Tariq, Problemz) - The City Never Sleeps 5-6-07
Roc Raida (of The X-ecutioners) - Beats, Cuts & Skits 22-5-07
DJ JS-One - Scratch Roulette Vol. 1 & 2 (22-5-07)
Unknown (Bronze Nazareth + Kevlaar 7) - Death's Birth The Grip Of Behemoths 5-6-07
0
Akonner
geplaatst: 5 mei 2007, 13:59 uur
Ear Drum’, het derde album van Talib Kweli, verschijnt op 24 juli onder het label Warner Bros / Blacksmith Music.
“Ik wilde mezelf focussen op een geluid wat mensen in beweging brengt, daar komt het woord ‘Ear Drum’ vandaan” aldus Kweli.
Op het album staan gastoptredens van U.G.K., Raheem Devaughn, Norah Jones, Jean Grae en Justin Timberlake. De productie wordt verzorgd door Kanye West, Madlib, Will.i.am en DJ Hi-Tek.
Tot dusverre zijn de singles ‘Listen!’, ‘Say Something’ en ‘More Or Less’, al gelekt.
Bron: Juize.FM
“Ik wilde mezelf focussen op een geluid wat mensen in beweging brengt, daar komt het woord ‘Ear Drum’ vandaan” aldus Kweli.
Op het album staan gastoptredens van U.G.K., Raheem Devaughn, Norah Jones, Jean Grae en Justin Timberlake. De productie wordt verzorgd door Kanye West, Madlib, Will.i.am en DJ Hi-Tek.
Tot dusverre zijn de singles ‘Listen!’, ‘Say Something’ en ‘More Or Less’, al gelekt.
Bron: Juize.FM
0
Akonner
geplaatst: 5 mei 2007, 14:12 uur
En met Justin Timberlake
ben echt zeer benieuwd.
Productie van o.a. Madlib en Hi-Tek is natuurlijk ook geweldig.
ben echt zeer benieuwd.Productie van o.a. Madlib en Hi-Tek is natuurlijk ook geweldig.
0
Social_Mask
geplaatst: 5 mei 2007, 15:10 uur
Yep ik ook niet echt, maar hij klinkt echt geweldig samen met Hi-Tek.
0
raffael77
geplaatst: 6 mei 2007, 11:15 uur
Met Norah Jones is wel appart, maar alleen jammer dat hij met Will en Kanye ook aan komt zetten. Ik denk dat een half album is. Ik vind ook dat zijn album met Madlib de eerste weer is die leuk is van hem, want verder heeft hij mij eigenlijk niet meer weten te boeien. Persoonlijk vind ik producties ook belangrijk op album en ik ben nou niet echt weg van Will a am en al zeker kanye niet dat vind ik echt bagger.
En wat moet hij in vredes naam met Justin Timberlake. Niet echt een persoon waarvan je zou verwachten dat ie in de hiphop game mee doet. ben ook benieuwd wie dat liedje heeft geproduceerd. maar ga eerst checke voor ik zeker weet of het een flop wordt.
En wat moet hij in vredes naam met Justin Timberlake. Niet echt een persoon waarvan je zou verwachten dat ie in de hiphop game mee doet. ben ook benieuwd wie dat liedje heeft geproduceerd. maar ga eerst checke voor ik zeker weet of het een flop wordt.
0
raffael77
geplaatst: 6 mei 2007, 11:20 uur
waxs schreef:
Vind hem dat zijn solo album's niet zo spectaculair.
Vind hem dat zijn solo album's niet zo spectaculair.
Idd vind ik hem net als Mos Def behoorlijk zwak na al die jaren.
0
Akonner
geplaatst: 9 mei 2007, 13:58 uur
Binnekort wordt het weer smullen want vanaf 26 Juni ligt HET in de winkel. Het geen iedereen enthousiast van wordt. Want Hiphop legende 50 Cent komt met hopelijk weer een net zo spraakmakend album als de vorige. Het Album heet Curtis vernoemd naar de rapper zelf. Hopelijk word het weer een meesterwerk die het niveau van albums als: The Infamous, Me Against The World, Illmatic en Enter the Wu-Tang (36 Chambers) makkelijk moet kunnen halen. De Tracklist ziet er als volgt uit:
1. 187
2. Come Go
3. Follow My Lead f/ Robin Thicke
4. Movin’ On Up
5. Peep Show
6. Still Will Kill
7. All Of Me
8. Destiny
9. Fully Loaded Clip
10. My Gun Go Off
11. She Wants It
12. Straight to the Bank