Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 24 april 2007, 22:17 uur
Ik schaar me hier ook achter.
Niet alleen populariteit maakt een album een klassieker, maar zeker ook invloed en navolging nadien.
Ik heb zelf ook voorbeelden genoeg van albums die ik persoonlijk niet écht super vind, maar die wel absolute klassiekers zijn.
Zo kan ik de sound van Public Enemy en de flow van Chuck D niet echt goed diggen, maar It Takes a Nation to Hold Us Back & Fear of A Black Planet zijn wel straight classics!
Volgens mij ligt de waarheid wel een beetje in het midden, tussen zuiver een mening en een zuiver feit.
Want uiteraard heb je randgevallen, maar ik durf wel te zeggen dat er een select lijstje is waarvan de mate klassieker zijnde gewoonweg door de praktijk en naakte feiten en invloed niet ontkend kan worden.
0
geplaatst: 24 april 2007, 23:12 uur
0
raffael77
geplaatst: 25 april 2007, 08:23 uur
Hij was de Koning van de flow want flowen doet ie niet meer. Gaat ie nog eens wat doen want vond zijn solo projecten al niet erg sterk.
0
geplaatst: 25 april 2007, 08:32 uur
Het laatste wat ik van Rakim zag was dat hij in een G-Unit shirt tijdens de modelijn van G-Unit wear stond te rappen.
Het gerucht ging ook dat hij er zou tekenen maar heb daar sinds een maand niks meer van gehoord. Zou erg, erg zonde zijn.
Het gerucht ging ook dat hij er zou tekenen maar heb daar sinds een maand niks meer van gehoord. Zou erg, erg zonde zijn.
0
rico-bballer
geplaatst: 25 april 2007, 15:04 uur
ken te weinig van Lord finesse om te stemmen dit keer
0
geplaatst: 25 april 2007, 18:47 uur
5-3 omdat hij belangrijker is voor de geschiedenis, maar alletwee erg dope!
0
raffael77
geplaatst: 25 april 2007, 19:03 uur
P Jay schreef:
Dat is gelul man dat hij meer heeft betekend voor hiphop
0
geplaatst: 25 april 2007, 19:18 uur
Qua snelle multisyllabische rijmen over gangsta-topics was hij toch één van de trendsettende MC's, die veel navolging heeft gekregen...
Lord Finesse een erg dope MC (heb al zijn 3 officiële cd's thuis en vind ze erg goed), maar heeft -volgens mij- minder betekend in de evolutie van hiphop...
Kan over gediscussieerd worden, maar vind Kool G Rap legendarischer, ook al omdat hij al vanaf '88 actief was met de Juice Crew...
Lord Finesse een erg dope MC (heb al zijn 3 officiële cd's thuis en vind ze erg goed), maar heeft -volgens mij- minder betekend in de evolutie van hiphop...
Kan over gediscussieerd worden, maar vind Kool G Rap legendarischer, ook al omdat hij al vanaf '88 actief was met de Juice Crew...
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.