Genres / Hip-Hop / MC v.s. MC: The Battle
zoeken in:
0
geplaatst: 29 april 2007, 11:40 uur
Ik hou me er ook maar even buiten, voor als nog alleen bekend met de JB.
0
raffael77
geplaatst: 30 april 2007, 00:01 uur
0-5 afgelopen en nu weer nieuwe want niemand reageerd op deze battle alleen ik en nog eeentje
0
geplaatst: 30 april 2007, 11:40 uur
1-1
Slick Rick is pas een joker, dat die kerel zoveel respect krijgt voor zijn kinderrijmpjes is onbegrijpelijk.
Slick Rick is pas een joker, dat die kerel zoveel respect krijgt voor zijn kinderrijmpjes is onbegrijpelijk.

0
Dr.Greenthump
geplaatst: 30 april 2007, 14:50 uur
waxs schreef:
1-1
1-1

Kijk eens verder dan je neus lang is

0
geplaatst: 30 april 2007, 15:03 uur
Ik heb liever Public Enemy, niet alleen omdat Slick Rick behoorlijk Ali B gehalte heeft maar daarnaast ook nog eens zeer sterke teksten hebben geschreven en pure Hip-Hop hebben gemaakt en een inspiratie zijn geweest voor de gehele Hip-Hop scene.
0
geplaatst: 30 april 2007, 15:08 uur
Oke... Public Enemy, zeg je daar... Maar vind je Flavor Flav als MC individueel beter dan Slick Rick??
Voor mij is PE 90 % Chuck D en 10 % Flavor Flav (is misschien zelfs te veel), daarenboven vind ik de inbreng van Flavor Flav vaak zelfs irritant.
Slick Rick, je moet die eens in '85 (!!!!) al eens horen flowen, zoals in Ladidadi...'s toch prachtig.
Voor mij is PE 90 % Chuck D en 10 % Flavor Flav (is misschien zelfs te veel), daarenboven vind ik de inbreng van Flavor Flav vaak zelfs irritant.
Slick Rick, je moet die eens in '85 (!!!!) al eens horen flowen, zoals in Ladidadi...'s toch prachtig.
0
geplaatst: 30 april 2007, 16:45 uur
P Jay schreef:
Oke... Public Enemy, zeg je daar... Maar vind je Flavor Flav als MC individueel beter dan Slick Rick??
Zeker, Slick Rick had tenminste leuke verhalen en een aangename manier van vertellen. Public Enemy is zo goed dankzij Chuck D. Ik zie Flavor Flav echt niet een album in zijn eentje dragen (in tegenstelling tot Slick Rick).
0
geplaatst: 30 april 2007, 17:25 uur
0-5
Ik vind Slick Rick geen reet aan, en het klopt dat Flavor Flav niet zoveel inbreng (althans op het oog) had in Public Enemy maar ik naar mijn mening is het een betere MC.
NEXT: Louis Logic vs. Cage
Ik vind Slick Rick geen reet aan, en het klopt dat Flavor Flav niet zoveel inbreng (althans op het oog) had in Public Enemy maar ik naar mijn mening is het een betere MC.
NEXT: Louis Logic vs. Cage
0
Social_Mask
geplaatst: 30 april 2007, 17:42 uur
Jammer dat ik te weinig van Logic kent, maar Cage is best goed.
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.
* denotes required fields.