MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear

zoeken in:
CaliLove
Wat dragen jullie zoal? Baggy jeans, Timbs, Nike Air Forces, Wu-Wear, hoodies, Karl Kani, bandana's mss chains? etc.
Praat er hier over

Akonner
NY Pet meer niet.

Gekkenhuis
Ik draag echt totaal geen hip-hop kleding.

ik ook helemaal niet. Vroeger wel wat wijde kleding, maar dat was dan de skate-mode in mijn puberteit

Verder zou ik NOOIT kledij dragen die hedendaagse rappers (durven) aantrekken. Ik heb wel een zwak voor witte sneakers en pulls met een kap, maar dat is niet bepaald hiphop-style...

Beeld je in: een bandana, haha

Ik heb wel een zooi hiphopmerken maar ik draag geen baggies of Kani. Wel wat dingen van Rocawear, Pellepelle, Zoo York, Ripcurl, Ecko maar meer de casual dingen. Draag net zo makkelijk Esprit of gewoon H&M kleren. Schoenen wisselen van Nike Air Force 1 en K-Swiss tot nette bruine schoenen waar ik het merk niet eens van ken. Vind vooral belangrijk dat het lekker zit en verzorgd eruit ziet.
Sieraden zijn helemaal niet besteed aan mij.

Parra's Rockwell is toch wel favoriet, verder eigenlijk niks bijzonders.

P Jay schreef:
Ik heb wel een zwak voor witte sneakers en pulls met een kap, maar dat is niet bepaald hiphop-style...

Hey, me 2 Ik draag vooral graag jeans, een pull met een kap en oldschool nikeys deronder. Gwn, casual. Als ik uitga draag ik ook graag hemdjes ; lekker luchtig en flyyy

Harco
Had ooit een fucking coole Rocawear broek, maar die had ik te klein gekocht. Zoo York vind ik ook vette shit hebben, maar weet niet waar ik het moet halen hier in NL.

Draag eigenlijk gewoon casual shit als Chasin'.

Harco schreef:
Zoo York vind ik ook vette shit hebben, maar weet niet waar ik het moet halen hier in NL.

Freshcotton?

Nou ben ik natuurlijk niet de grooste hiphopluisteraar, maar toch even reageren hier.
Ik draag altijd K-Swiss (wit of zwart), natuurlijk behalve in nettere bijeenkomsten.
Verder draag ik graag een pet, heb een hele verzameling.
Bling-Bling heb ik niet, alleen een qua sieraden een horloge, 2 kettinkjes en een armbandje. Maar geen pronkerige dingen.

Ik geef wel veel om mode, wil er graag goed verzorgd bijlopen.

Over hoe ik er bijloop interesseer ik me niet echt meer, zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan er rekening mee houden wat andere van me vinden.

waxs schreef:
Over hoe ik er bijloop interesseer ik me niet echt meer, zijn wel belangrijkere dingen in het leven dan er rekening mee houden wat andere van me vinden.

Dat klinkt wel mooi maar ik vraag me toch altijd af of iemand die dat zegt dat kan volhouden. Iedereen houdt er toch tenminste een nanogram rekening mee hoe hij de wereld intrekt. Lijkt me een moeilijke stelling om consequent in te blijven.

Gewoon casual. T-shirt, blouse, trui, spijkerbroek. Meeste is van een merk. Replay, G-star, Jack & Jones, Kultivate. Maar ik kies nooit een kledingsstuk waar het merk groot opstaat. Meestal iets met een mooi ontwerp.

Rond mij 16e droeg ik wel van die hiphop merken als Kani, Pelle Pelle en Ecko. Maar die baggy style vind ik echt niks meer.
Ik heb ook geen sneaker fetish, wat wel vaker voorkomt bij hiphoppers. Ik koop meestal 2x per jaar schoenen, voor winter en zomer. Zomer meestal sportievere en winter donkere kleur en netter model.

waxs schreef:

Mag ik daaruit concluderen datjij er nogal scruffy bijloopt dan?

Akonner schreef:
NY Pet meer niet.

haha nudist

Osiris Apis schreef:
(quote)

haha nudist

FunkyMonk schreef:
Mag ik daaruit concluderen datjij er nogal scruffy bijloopt dan?

Nee, dat valt best mee.

|Joël|
Osiris Apis schreef:
(quote)

haha nudist

Akonner
Osiris Apis schreef:
(quote)

haha nudist

Zekers

Meestal K-swiss of iets wat er op lijkt. Een goed zittende trui of T-shirt, en meestal een iets baggy broek. Merken varieren van Levi's tot Jack Johnson tot G-star. Maar eigenlijk maakt het merk niet zoveel uit, zolang 't maar goed zit.

Niet écht hip-hop wear dus.

Social_Mask
Ik heb niet echt Hiphop kleding. Wel een shirt van 2pac met Biggie erop. En ook schoenen van The Game (dacht toen ik ze kocht dat ze van Nas waren, ze zitten wel lekker ) en K-Swiss.

Maar ik ben meer te vinden in de Kakker stijl Zou je niet denken hé. Maar ik voeg er wel iets persoonlijks aan toe. Vind wijde broeken erg lekker zitten, maar niet erg wijd. Geef niet zoveel om merken..

Social_Mask schreef:
Kakker stijl

(afbeelding)

(afbeelding)

Dat soort?

P Jay schreef:
Dat klinkt wel mooi maar ik vraag me toch altijd af of iemand die dat zegt dat kan volhouden. Iedereen houdt er toch tenminste een nanogram rekening mee hoe hij de wereld intrekt. Lijkt me een moeilijke stelling om consequent in te blijven.

Kijk, als ik uit ga of iets degelijks zie ik er ook wel netjes uit. Maar voornamelijk door de weeks op school geef ik daar totaal niet om, trainings/joggingbroekje aan, hoodie aan en petje op merk onbelangrijk.

Harco schreef:
Had ooit een fucking coole Rocawear broek, maar die had ik te klein gekocht. Zoo York vind ik ook vette shit hebben, maar weet niet waar ik het moet halen hier in NL.

Draag eigenlijk gewoon casual shit als Chasin'.

Ik heb 3 rocawear broeken en 4 truien. Zoo York haal ik net als Rocawear bij Britain. Ik kom uit Breda dus ik neem aan dat Britain in meer middelgrote steden zit.

Harco
waxs schreef:
(quote)

Freshcotton?

Nee, de Zoo York dingen die ze daar hebben, zijn niet cool.

Harco
herbertwest schreef:
(quote)

Ik heb 3 rocawear broeken en 4 truien. Zoo York haal ik net als Rocawear bij Britain. Ik kom uit Breda dus ik neem aan dat Britain in meer middelgrote steden zit.

Nooit gezien hier.

Social_Mask
waxs schreef:
(quote)
(afbeelding)

(afbeelding)

Dat soort?

Hehe ja net als die van Kanye. Alleen dan niet zo'n tas. Maar heb meestal dan zulke overhemden aan en daaronder dan baggy pants en mijn Game schoenen. Ziet er best wel 'vet' uit

Social_Mask schreef:
Ziet er best wel 'vet' uit

Al zeg je het zelf

cortez
in de vrije tijd; Franse hiphop, traininkje, air maxjes, kousjes over de broek ook wel Timberland boots; maar anders
gewoon casual en niet hiphop

|Joël|
cortez schreef:
kousjes over de broek
Dat vind ik eerlijk gezegt echt super lelijk.

Social_Mask
Haha dat doet een medeleerling van mij ook altijd bij gym. Ziet er echt niet uit vind ik. Zo'n grappig gezicht is dat bij hem

waxs schreef:
(quote)

Al zeg je het zelf

Probeer het anders een keer uit

Gast
geplaatst: vandaag om 16:21 uur

geplaatst: vandaag om 16:21 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.