MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear

zoeken in:
FightForMore
FightForMore schreef:
Weet er iemand waar je die So So Lobi t-shirts kan kopen (die je tevens kon winnen op Puna.nl) ? Ik heb al gekeken op de TopNotch-site, maar hij staat er niet tussen.

Ik heb hem op de Patta-site gezien, maar dan wel in het zwart. Ik wil de witte en ik kan het niet gaan vragen in de winkel, want ik woon niet eens in Nederland... Weet er iemand waar je die witte variant vind ?

Op de site van Winne? Of Freshcotton? Puna.nl mailen?

FightForMore
Weet er iemand een (liefst Europees) webshop waar je een Chicago White Sox Cap kunt kopen ? Go-Brittains heeft geen meer op voorraad met mijn maat. Het gaat om deze ;

(afbeelding)

(afbeelding)

Mijn nieuwste aanwinst van een tijdje terug alweer, kreeg hem bij de gelijknamige PackFM CD.

Waar had je hem gekocht dan en voor hoeveel?

FightForMore
Een vraag voor de New Era-Caps dragers, als je 1 cm boven je normale maat zit, wat gebeurt er dan of kan ik perfect een pet nemen met één 1cm meer ?

Improvision
Dan komt er een blauwe geest met een sik uit, en mag je een wens doen.

pqt
Je moet eigenlijk altijd als je tussen 2 maten zit de grootste nemen, wil je hoofdpijn voorkomen. En volgens mij kan je niet een "perfecte" pet krijgen.

Improvision schreef:
Dan komt er een blauwe geest met een sik uit, en mag je een wens doen.

FightForMore
pqt schreef:
Je moet eigenlijk altijd als je tussen 2 maten zit de grootste nemen, wil je hoofdpijn voorkomen. En volgens mij kan je niet een "perfecte" pet krijgen.

Ik heb geen hoofdpijn met een 7 1/8 (56,8 cm), enkel een rode lijn in m'n bovengezicht, dus ik kan beter een 7 1/4 (57,7) nemen ?

pqt
dat denk ik dan wel ja, een rode lijn hoor je volgens mij niet te krijgen van petten.

Stapler schreef:
Waar had je hem gekocht dan en voor hoeveel?

Op de Qn5 site, Rage Edition van Pack's album voor 37 Euro, zat ook allemaal andere shit bij, buttons, dartboard, poster, etc.

Goeie deal.

toris
wu-tang sneakers

die vind ik echt vet! weet iemand toevallig waar ik ze kan kopen?

MAS
Ik denk dat je dan op sites zoals ebay of lacebag zult moeten zoeken.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:17 uur

geplaatst: vandaag om 18:17 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.