Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear
zoeken in:
0
geplaatst: 13 mei 2007, 17:10 uur
|Joël| schreef:
(quote)
Dat vind ik eerlijk gezegt echt super lelijk.nja, inderdaad... is precies wat meer voor Jumpers...
0
geplaatst: 13 mei 2007, 17:39 uur
Heb niks van enig hip-hop merk. Kleding alles van Quiksilver, beetje Oakley. Broeken wel beetje baggy maar wel gewoon de maat die ik hebben moet (niet 36 als ik 32 nodig heb).
Sieraden van goud/zilver/platinum oid doe ik niet aan. Hou meer van een simpel touwtje of klein kettinkje ofzo.
Sieraden van goud/zilver/platinum oid doe ik niet aan. Hou meer van een simpel touwtje of klein kettinkje ofzo.
0
geplaatst: 13 mei 2007, 20:16 uur
Pelle Pelle en Davouchi(??) meestal om mijn gespierde benen warm te houden. hoodies om mijn gespierde bovenlijf warm te houden. Geen Merkkleding voor mijn adonis torso eigenlijk. Hoodies zijn van mc's of labels hetzelfde geldt voor de shirts.
wollah
wollah
0
geplaatst: 13 mei 2007, 20:31 uur
Nee hoor, dat is juist Marseille-style. Die jongens lopen daar altijd zo rond (al een dikke 20 jaar); met hun adidas broekje in hun sokken, cortez nikeys of andere oldschool sneakers (om te voetballen; basket is daar minder in trend), en een oldschool pet.
Het spijtige is idd dat dit in België (en nederland miss ook) werd overgenomen door de 'foute' mensen.
(oa jumpers ja
) Enja, die Air Maxen verpesten het helemaal...
0
rico-bballer
geplaatst: 13 mei 2007, 21:20 uur
Ik draag vooral een combo van skate en hiphop kleding beetje baggy broeken sneakers of vans ofzo, en dan nog basketball kleding waar je trouwens ook veel in hiphop zaken word verkocht.
0
cortez
geplaatst: 13 mei 2007, 22:17 uur
Op de koop toe draag ik onder die broek in m'n sokjes air max classics ... Als je bv. in de Noordwijk van Brussel gaat kijken zul je zien dat daar niets jump aan is ... En in Frankrijk
draagt men toch wel vaak air max...
0
Harco
geplaatst: 13 mei 2007, 23:37 uur
satéprikker schreef:
Pelle Pelle en Davouchi(??) meestal om mijn gespierde benen warm te houden. hoodies om mijn gespierde bovenlijf warm te houden. Geen Merkkleding voor mijn adonis torso eigenlijk. Hoodies zijn van mc's of labels hetzelfde geldt voor de shirts.
wollah
wollah

0
geplaatst: 14 mei 2007, 11:57 uur
satéprikker schreef:
wollah
wollah
Satéprikker, vriend! Waar ben je al die tijd geweest? Heb je gemist, want je weet dat je mijn favoriete user ooit bent.
0
geplaatst: 14 mei 2007, 20:09 uur
Haha, yup he's back! De enige die hier nog ontbreekt is die andere..hoe heet hij ookal weer... hmm (even kwijt)
0
raffael77
geplaatst: 14 mei 2007, 23:47 uur
Vroeger droeg ik crosscolour en hiphop kleding van artiesten. Maar nu niet meer. Staat niet zo netjes meer.
De meeste zullen nieteens denken dat ik hiphop fan ben als ze mij zien lol.
De meeste zullen nieteens denken dat ik hiphop fan ben als ze mij zien lol.
0
CaliLove
geplaatst: 15 mei 2007, 18:54 uur
Ik draag meestal grote truien of t-shirts van Nike of Karl Kani. M'n broeken (jeans) zijn ook wel meestal baggy. Als het zomer is dan draag ik zo van die drie kwart broeken in dezelfde stof als een trainingsbroek. Verder draag ik Nike Air Forces. En ik draag een gouden kettinkje rond m'n nek (vind ik onmisbaar).
Wat ik verder nog vet vind : een jeansvestje (liefst donkere kleur) een baggy jeansbroek (ook liefst donkere kleur) en daaronder beige Timberlands
Wat ik verder nog vet vind : een jeansvestje (liefst donkere kleur) een baggy jeansbroek (ook liefst donkere kleur) en daaronder beige Timberlands

0
geplaatst: 15 mei 2007, 19:34 uur
CaliLove schreef:
Ik draag meestal grote truien of t-shirts van Nike of Karl Kani. M'n broeken (jeans) zijn ook wel meestal baggy. Als het zomer is dan draag ik zo van die drie kwart broeken in dezelfde stof als een trainingsbroek. Verder draag ik Nike Air Forces. En ik draag een gouden kettinkje rond m'n nek (vind ik onmisbaar).

Loop je d'r ook bij alsof je in je broek hebt gepoept of is het nog niet zo erg?

0
CaliLove
geplaatst: 15 mei 2007, 19:45 uur
waxs schreef:
Loop je d'r ook bij alsof je in je broek hebt gepoept of is het nog niet zo erg?
(quote)

Nee man, dat vermijd ik want té overdreven vind ik ook niet mooi.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 19:57 uur
Ik hou niet egt van die hele wijde kleren, maar ook niet egt strak. Beetje tussenin. Beetje van die G-star broeken die je wat lager kan laten hangen.
Voor derest vind ik evisu een vet merk. Maar wel een beetje duur.
In de zomder meestal een t-shirtje of polo van Lacoste of Ralph Lauren.
En ook nog een niet al te groot zilveren kruisje.
Voor derest vind ik evisu een vet merk. Maar wel een beetje duur.
In de zomder meestal een t-shirtje of polo van Lacoste of Ralph Lauren.
En ook nog een niet al te groot zilveren kruisje.
0
geplaatst: 15 mei 2007, 20:26 uur
0
Social_Mask
geplaatst: 16 mei 2007, 06:46 uur
Wat ik me toch afvraag...
Ben je Wigger, CaliLove? (ikzelf vind Wiggers echt hard
)
)
0
geplaatst: 16 mei 2007, 11:45 uur
Ik krijg echt een benauwd gevoel als ik te strakke broeken aan heb dus koop ze meestel wel wat te groot omdat ik dat gewoon veel lekkerder vind zitten.
En dan meestal ook nog zo goedkoop mogelijk.
Meestal een vest omdat het gewoon handig is truien bijna altijd met kapuchon
Geen bling bling daar heb ik echt een hekel aan heb nu schoenen van phat farm die me te klein zijn
Heb echt een hekel aan schoenen kopen net zoals kleren kopen eigenlijk haha.
En dan meestal ook nog zo goedkoop mogelijk.
Meestal een vest omdat het gewoon handig is truien bijna altijd met kapuchon
Geen bling bling daar heb ik echt een hekel aan heb nu schoenen van phat farm die me te klein zijn

Heb echt een hekel aan schoenen kopen net zoals kleren kopen eigenlijk haha.
0
rico-bballer
geplaatst: 16 mei 2007, 15:03 uur
Als je mij ziet zelf dan zou je mij zou zien zou je mij niet als hiphopper verwachten mijn kledingstijl wel beetje. Maar ik draag mijn broek wel iets lager zoiezo omdat
mijn benen erg lang zijn in vergelijking met mijn lichaam dus het ziet er best raar uit als ik mijn broek gewoon draag
mijn benen erg lang zijn in vergelijking met mijn lichaam dus het ziet er best raar uit als ik mijn broek gewoon draag

0
geplaatst: 16 mei 2007, 15:50 uur
Ik over het algemeen: strakke Cheap Monday broek, shirt van Imiganairy Foundation en een paar exlusieve Nikes van Lijfstijl.
0
CaliLove
geplaatst: 16 mei 2007, 17:46 uur
Social_Mask schreef:
)
)Hell no , ik ben dat niet.
Ik ben half zuid-afrikaan weet je dus ik ben dat totaal niet!!!!!!!!!
Niet iedereen hier op dit forum is hier blank zoals jij (of ben je marrokaan) of de anderen!!!!!!!!
0
geplaatst: 17 mei 2007, 09:55 uur
oja ik vergat nog te zeggen dat mijn nieuwste aanwinst een shirt van G-Unit is. In het goud zijn die letters gedrukt en op de achterkant zie je allemaal dollarbiljetten. Shirt is stoer.
MJ_DA_MAN ouwe krullenbol, ben je al bekeerd en snap je nu eindelijk waarom Tupac beter is dan Biggie?
MJ_DA_MAN ouwe krullenbol, ben je al bekeerd en snap je nu eindelijk waarom Tupac beter is dan Biggie?
0
eazyfan
geplaatst: 17 mei 2007, 10:13 uur
Alle kleren die ik draag draaien rond hiphop, niet dat ik dat echt wil want ben ook blij met gewone kleren maar dat is gewoon zo gekomen bij mij. Heb 'te grote' sweaters, wijde broeken, nikes, etc... Maar ook niet alles natuurlijk
Paar dingen.
Paar dingen.
0
Social_Mask
geplaatst: 17 mei 2007, 11:40 uur
CaliLove schreef:
Hell no , ik ben dat niet.
Niet iedereen hier op dit forum is hier blank zoals jij (of ben je marrokaan) of de anderen!!!!!!!!
(quote)
Hell no , ik ben dat niet.
Hahaha, je hoeft je niet aangevallen te voelen

En neej ik ben geen marrokaan en ben niet blank. Mijn moeder is trouwens geboren in zuid-afrika. Maar kom uit Azië (geen chinees ofzo).
* denotes required fields.