Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear
zoeken in:
0
geplaatst: 28 juli 2009, 13:15 uur
Nee dat was ik niet
.
Ik zit ook maar wat te dollen maar wellicht koop ik er wel echt een xD
.Ik zit ook maar wat te dollen maar wellicht koop ik er wel echt een xD
0
Dj2Jelle
geplaatst: 28 juli 2009, 13:17 uur
Als ik "Personal Check Orders will be sent upon cashing of check" doe, krijg ik dan gewoon een check thuis ofzo? Ik koop niet zo vaak van internet 

0
geplaatst: 28 juli 2009, 17:11 uur
Dj2Jelle schreef:
Als ik "Personal Check Orders will be sent upon cashing of check" doe, krijg ik dan gewoon een check thuis ofzo? Ik koop niet zo vaak van internet
Als je een check koopt wel ja.
Maar hier zeggen ze gewoon dat ze je bestelling pas zullen verzenden als ze een geldige check hebben ontvangen. Ik raad toch aan gewoon credit card te gebruiken. Of Paypal, daar kun je tegenwoordig ook gewoon geld van je bankrekening naar je Paypal-account overschrijven (mocht je geen credit card hebben).
0
geplaatst: 28 juli 2009, 18:04 uur
PayPal duurt alleen zo lang. Ze moeten vanalles met de bank regelen, geld opzetten en de gehele mikmak. 

0
FightForMore
geplaatst: 14 februari 2010, 14:06 uur
Ik draag een NY pet (heeft te maken met omdat ik voor Brooklyn ben), Famous shirts, Denim broeken (soort van wijde broeken, PM me voor een screen)en momenteel Supras schoenen (skateschoenen, maar skaten heeft ook iets te maken met hiphop), maar ik zoek nieuwe schoenen, omdat mijn broek er niet bij past. 
Ik koop momenteel mijn kleding van topstreetwear, maar ik zoek verder naar meer winkels.

Ik koop momenteel mijn kleding van topstreetwear, maar ik zoek verder naar meer winkels.
0
FightForMore
geplaatst: 19 februari 2010, 00:22 uur
Weet er iemand wat voor schoenen de acteur die Biggie speelt aan heeft in het begin ? Ik heb paar screens gemaakt :

Het ene dat ik weet is dat het Nikes zijn, maar veel verder dan dat ben ik niet.
Sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb het direct van de film genomen en met Paint deels bewerkt.

Het ene dat ik weet is dat het Nikes zijn, maar veel verder dan dat ben ik niet.
Sorry voor de slechte kwaliteit, ik heb het direct van de film genomen en met Paint deels bewerkt.
0
geplaatst: 19 februari 2010, 09:37 uur
Ik heb de zwarte model daarvan. Het zijn de Nike Airforce's-1. Je kunt ze gewoon bij de Footlocker kopen.
0
FightForMore
geplaatst: 2 maart 2010, 22:27 uur
Ehm, weet er nog iemand een webshop/winkel waar jullie hiphopwear kan kopen ?
0
ManMonster
geplaatst: 3 maart 2010, 15:55 uur
FightForMore schreef:
Clothing | hhv.de | shop
Urban Clothing/ Hip Hop Artist T-Shirts/ Limited Edition Streetwear - Underground Hip Hop - Store - undergroundhiphop.com
0
ManMonster
geplaatst: 4 maart 2010, 09:38 uur
Bij die eerste 7€ hoeveel je ook besteld en komt altijd met UPS binnen.
Bij de tweede (ughh.com) komen er per item verzendkosten bij, maar de dollar staat nogal laag dus dat valt ook wel nog mee.
Bij de tweede (ughh.com) komen er per item verzendkosten bij, maar de dollar staat nogal laag dus dat valt ook wel nog mee.
0
FightForMore
geplaatst: 12 maart 2010, 22:52 uur
Ik heb een klein probleempje: Ik heb in September t-shirts gekocht van Famous. Maar die sticker gaat af. Is dat zo of ligt het aan het merk ? Ik vind het jammer en vind het niet meer staan zo...
0
geplaatst: 13 maart 2010, 00:20 uur
Ik heb veel shirts van Famous, bij mij gaat niks eraf hoor.
Je hebt het gewoon over de opdruk van de shirts?
Je hebt het gewoon over de opdruk van de shirts?
0
FightForMore
geplaatst: 13 maart 2010, 01:26 uur
Jep. Aan wat kan het dan liggen ? Het gaat er niet echt af, maar bij de letters onstaan er soort van scheur/barst...
0
Relax
geplaatst: 13 maart 2010, 02:19 uur
FightForMore schreef:
Jep. Aan wat kan het dan liggen ? Het gaat er niet echt af, maar bij de letters onstaan er soort van scheur/barst...
Was je die shirts wel binnenstebuiten?

0
geplaatst: 13 maart 2010, 10:29 uur
Ik wilde net zeggen, de grootste kans dat er scheurtjes in de prints ontstaan komt waarschijnlijk door te heet wassen, of misschien door het in de droger stoppen ervan. (En aangezien Famous geen slecht merk is, lijkt het me sterk dat het aan de kwaliteit ligt, tenzij het een fake is).
Voor zover mijn huishoudelijke kennis.
Voor zover mijn huishoudelijke kennis.
0
FightForMore
geplaatst: 13 maart 2010, 11:08 uur
Ik was altijd mijn shirts op 30 graden en we gebruiken hier geen droger...
0
Mb.
geplaatst: 13 maart 2010, 13:25 uur
Ach joh, die scheuren en barsten geven je juist street cred.

0
geplaatst: 13 maart 2010, 19:05 uur
misschien kan je hem wel gewoon er weer vast aan plakken als de sticker nog heel is zegmaar
0
FightForMore
geplaatst: 13 maart 2010, 20:00 uur
Het is niet dat ik de shirt wil herstellen (het is jammer, maar ik moet het accepteren), het is gewoon om te voorkomen dat mijn nieuwe shirts dit ook hebben. 

0
FightForMore
geplaatst: 7 april 2010, 22:18 uur
Ik heb het gevonden waarom die shirt kapot ging, het kwam omdat ik ze heb gestrijkt en aangezien je dit beter niet kan doen met shirts met prints.
Word er op nog gekeken naar de perfecte maten voor het dragen van shirts of zijn er nog mensen die alles in Large kopen ?
Word er op nog gekeken naar de perfecte maten voor het dragen van shirts of zijn er nog mensen die alles in Large kopen ?
0
geplaatst: 23 april 2010, 14:52 uur
Heb net een vette hoodie onvangen van de StrangeFamous store, goede prijzen en lijkt zeker goede kwaliteit.
0
FightForMore
geplaatst: 17 juli 2010, 19:53 uur
Weet er iemand waar je die So So Lobi t-shirts kan kopen (die je tevens kon winnen op Puna.nl) ? Ik heb al gekeken op de TopNotch-site, maar hij staat er niet tussen.
* denotes required fields.