MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear

zoeken in:
satéprikker schreef:
MJ_DA_MAN ouwe krullenbol, ben je al bekeerd en snap je nu eindelijk waarom Tupac beter is dan Biggie?

Nee, voorlopig niet. En snap jij nu eindelijk dat TI beter is dan IT?

Harco
satéprikker schreef:
oja ik vergat nog te zeggen dat mijn nieuwste aanwinst een shirt van G-Unit is. In het goud zijn die letters gedrukt en op de achterkant zie je allemaal dollarbiljetten. Shirt is stoer.

Woooooooow!

Dat is sarcasme .

Harco
Ik speel toch lekker mee?

Hm, aangezien dit topic over kleding gaat, vroeg ik me iets af... Heeft iemand heel toevallig een idee van welk/of iets dergelijks de trui is die Sticks aan heeft op http://www.top-notch.nl? Als je die site opent zie je Sticks met zo'n trui met Delftsblauw figuurtjes.. En vond 'm best vet.

Echte hiphop draag ik niet echt. meer goedkope urban-getinte kleding
Enkele jeans-broeken die een beetje afzakken, New era NY capje (draag ik niet meer zo, te cliché), t-shirts zonder opdruk en daaronder dan mn Vans slip-ons En juwelen draag ik dus helemaal niet!

Niets speciaals dus. Maar zie het wel zitten eens een BAPE-hoodie te kunnen dragen

Weet er iemand waar je in gent zo'n BAPE-hoodie kunt kopen?

Aha! een stadsgenoot!

Eum die hiphop-winkel in de Lammerstraat tussen de Zuid en de St Pietersnieuwstraat of in die hiphopwinkel in de Nederkouter recht tegenover de Spar en Muziek- en Boekenwinkel De Kaft!

Zoek daar eens...

MattDamon2
Just.Me! schreef:
Weet er iemand waar je in gent zo'n BAPE-hoodie kunt kopen?

Wedden dat hij weer eens op mume kwam..
Alleen daarvoor?!?!
Om te vragen waar je Bathing Apes kunt kopen ..Ik had ze allang rechtstreeks uit Japan ..wat er dus ook oorspronkelijk vandaan komt..Maja de amerikanen jatten alles

Whahaha.. BAPE is zo 2006 he !! trendy-bullshit

Ik heb mij idd al 6 maand geleden geregisteerd om dan nu eindelijk te durven vragen waar je dat kan kopen. Het is niet omdat ik niet veel post, dat ik niet regelmatig te vinden ben op deze site. Btw, de hiphop winjek recht tegenover de Spar bestaat niet meer.

rico-bballer
Ik vind bape's wel dope met mijn vans en ecko broek eronder

MattDamon2
ik draag H&M jeans en C&A bloesjes lekker cheap
Van die eazy E achtige bloesjes en een muts en een bandana om me nek hihi en vans eronder in het leger kleur
en gewoon shirtjes lekker simpel en normaal

Zijn er misschien mensen die hier een of andere dure Bape, Ice Cream, BBC kleding draagt?

Nog even op Mattdamon2 ingaan waarom draag jij een bandana om je nek???

Misschien een gekke vraag maar ben zeer benieuwd.

Akonner
Omdat hij last heeft van een chronische verkoudheid.

Das ghetto man!

Doe ik ook als ik aan het snowboarden ben

(Nee op straat niet)

Ik hoop eigenlijk op een antwoord als Omdat ik crip ben of blood ofzo.

Social_Mask
Hahah, waarop hoop je daarop?

Omdat ik dan een leuke discussie met hem wil voeren.

Akonner
of hij is aanhanger van Valerio (tmf).

Duco schreef:
Omdat ik dan een leuke discussie met hem wil voeren.

Niks te doen?

Wat heeft dat er te maken met of ik wel wat of niet wat te doen heb.
Ik wil gewoon dan dingen van hem horen als Waarom ben je een crip of blood ofzo.
Maar misschien is dit ook wel niet de juiste plek om daarover te gaan discusseren.

Hij is geen Crip of Blood, en wil daar ook niet op lijken. Neem dat maar aan van me.

Social_Mask
Zozo MJ, hoe weet jij dat?

Akonner
Hallo, iemand die zich Matt Damon noemt.

Social_Mask
Hehe, maar natuurlijk

Mijn kleding, totaal niet hip en ook niet hop..

Spijkerbroekje, een neutraal t-shirt erover van de We. Geen paisley kleding of uit welke andere trendy shop dan ook. Ik ga niet met modes mee daarom ben ik nooit uit de tijd

Weet er iemand waar je schone hip-hopkledij kunt kope in stad in gent?

Social_Mask
Vandaag had ik een rode hemd met daarover een zwarte pullover aan. Daaronder een baggy broek, soort van broek. En daaronder rode timberlands....

Zag er erg flex uit, al zeg ik het zelf

(kreeg wel complimentjes van meisjes Een tip voor de heren! )

rico-bballer
Whaha, ik draag geen timba's maar wel baggy's en vooral ecko love that brand.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:37 uur

geplaatst: vandaag om 14:37 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.