MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip-Hop wear

zoeken in:
Ik laat laatste tijd me shirts customizen. Kost wel wat meer ma heb je ook iets origineels.

Laatst heb ik een shirt zoals me avater laten maken (van Nas dus) met op de achterkant ''Half Man, Half Amazing''. Best vet vind ik zelf. En dan een beetje een strak shirt, hou ik zelf wel van. Niet echt hiphop wear maar toch .

Stapler schreef:
Het was dan ook totaal niet grappig

Dat was ook niet de bedoeling...

Het was meer een schreeuw om aandacht?

Relax
Rhythm & Poetry schreef:

Rhythm & Poetry schreef:

You said it man.. you said it..

@ JM: dat is wel hard ja

Ja, als dat mooi wordt gedaan op een beetje kwaliteit t-shirt, dan is dat best vet ja! Waar laat je zoiets doen?

Gewoon die top notch/noah's ark shirtjes met mooie sneakers (nike ofzo) vind ik nog wel vet, Karl Kani etc is gewoon voor wiggers en zwaar kansloos.

Harco
Ik houd niet van hiphopwear.

Dan ben je hier op de goede plaats

Harco
Ik vind het sowieso niet hiphop.

Ik vind het vooral geen rapmuziek.

Maar goed dat je het aan kunt doen wil nog niet zeggen dat het kleren zijn.

Vandaag zie ik er trouwens erg netjes uit, beige broek van G-Star (wel in de uitverkoop ik hou anders geen geld over) en een polo. Maar goed je moet er ook netjes uit zien als je onder meer vuil op gaat halen (nee dit is niet wat jullie denken, ik doe nog steeds het zelfde werk ).

Rhythm & Poetry schreef:
Ik vind het vooral geen rapmuziek.

Maar goed dat je het aan kunt doen wil nog niet zeggen dat het kleren zijn.

R&P is on-point vandaag

Ik droeg vreoger van die wijde kleren. Vind het niet meer vet.
En je word hier raar aangekeken door de mensen.
"hey Nigger/Wigger! yo yo yo wassap" met hun bekende ik-denk-dat-ik-rap-na-doe-handbewegingen.
Trieste personen maar ach dat is niet de reden dat ik het niet meer draag, vind het niet meer mooi.

Ik vind het nog steeds dope. Ik heb ook gewoon een Karl Kani vest, ik vind er niks wiggers aan. Ik hou niet van strakke kleren, ik vind het niet lekker zitten. Ik draag ook geen jurken, dat vind ik te. Maar bijna al mijn shirts en broeken vallen wel wijd. Maar ik vind het vet staan en lekker zitten, het maakt mij niet uit of de rest van de wereld in strakke broekjes en shirts gaat lopen ik blijf dit dragen ^_^

Ik vind het zeker vet staan bij sommige mensen (blank/zwart/bruin/geel/blauw/groen/rood, maakt niet uit). maar bij mij niet meer. Of het komt omdat ik het al gewend ben, mijn nieuwe kleren

Rene1979
Draag ook geen hip hop wear... Wel af en toe een cap (1 keer in het half jaar) Verder leef ik in een baggy broek van bijv. Nudie of Blue Blood en gewoon een shirt of overhemd... Die baggy komt mede door mijn postuur....(nee niet dik)

Maar echte hip hop wear zoals Karl Kani is niet aan mij besteed...

Draag bijna nooit hiphop, maar heb wel wat hiphopwear. Paar Rocawear broeken en shirts. Hou niet van wijde kleding, vandaar de Roca's ( zijn een beetje baggy, niet wijd ofzo)

leathaface2009
Altijd baggy shit.

Is je leren masker ook baggy?

(oh de user is al geband. jammer. )

*bump*

Heb toevallig een wel leuke site ontdekt. De brand heet Gno, en heeft een paar shirtjes die hun 'thema' hebben ontleend aan hip-hop tracks. De site is gnobrand.com.

Check bijvoorbeeld dit t-shirt, geïnspireerd door MF Doom's track 'Sofa King'.

of dit t-shirt van Deltron3030's Upgrade. (acherop staat ook 'cause one day it may matter').

verder hebben ze bijvoorbeeld deze , van Common's classic. Helaas is de collectie zeer klein, alhoewel ze nog wel een paar design's hebben.

Die van Grey Matter is mijn favoriet (van Deltron's lied). Ik vind het zelf wel harde shirts/designs, omdat het wel 'hip-hop'-wear is, maar een stuk subtieler.

En, nu ik toch over hip-hopwear aan het praten ben... heb bij Atmosphere's concert dit shirt gekocht.

Die van Grey Metter is dope.

Ill
Zijn er niet toevallig sites, waar je betrouwbaar, dope shirtjes van Hiphop artiesten kan kopen? Dan heb ik het niet over G-Unit ofzo... Maar bijv. een shirt met zo'n Wu-Tang teken, of zo'n Method Man & Redman shirt die ze bij die optredens verkopen. Ik zoek namelijk nog altijd naar zo'n classic Run-DMC Shirtje Een shirt met het teken van Gangstarr lijkt me ook vet. Heeft iemand een site?
Voor de Nederlandse hiphop shirtjes kon ik al terecht bij Freshcotton.

Verder draag ik niet echt hiphop-wear. Wel vaak Weide shirts, maar dan geen Kani ofzo.. Verder natuurlijk een paar vette sneakers en soms een Cap.
Maar het boeit me niet zoveel of ik ''Hiphop'' gekleed ben, als ik mijn muziek op heb ben ik in mijn element .

* Als jullie zo'n site kennen alvast bedankt

MooseLimited - Hip-Hop Tshirts - mooseshirts.com

Heb er wel eens wat gehaald. Redelijk snelle + betaalbare shipping. Links staan een hele reeks hiphopartiesten opgesomd, waarvan ze verschillende shirts hebben.
Tip: Onderaan die linkerkolom staan vaak ook codes die je kan ingeven voor extra korting (toch wel de moeite).

He kemm haal die site 'ns snel weg voordat er allemaal mensen daar kleren gaan bestellen

dat wil ik namelijk ook doen

Op de officiele sites van je favo artiesten kan je vaak ook kleding kopen.

Leuke site Kemm.

Ik wil een shirt van Hef .

Ik heb dat rundmc shirt ook.
smlx

Is wel goede kwaliteit shirt.

Dj2Jelle
Stapler schreef:

Ik wil een shirt van mezelf .

Stapler schreef:

Had je dat hier ook al gevraagt?
Sander | Ken Je Dat? - kenjedat.net

Ik zat wat te koekelen.

Ill
Bedankt voor de site Zitten leuke dingen tussen.

Gast
geplaatst: vandaag om 04:11 uur

geplaatst: vandaag om 04:11 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.