MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Rappers die eigenlijk al gestopt zouden moeten zijn

zoeken in:
Van welke MC's heb je stilaan genoeg? Welke ben je beu, of welke zijn gewoon zó wack geworden datje er gek van word? Maak een lijstje

Haha, idd ja!

P Diddy
Fat Joe
Mike Jones
Ja Rule
Fabolous
Cam'ron
Jay-Z

zijn zowat de eersten die in me opkomen.

Jamaican
-Eminem
(vroeger één van de beste rappers, nu trekt hij teveel op met gasten zoals 50 Cent, Akon, ...)
-Snoop Dogg
(Doggystyle: prachtig album, al de rest brol)
-Jay-Z
-The Game
(ging zogezegd de hele Hip-Hop scène veranderen met zijn album The Doctor's Advocate veel heb ik niet gezien en vooral gehoord)
...

Dr. Dre. Wordt met het jaar minder qua producties.

Premier is wat mij betreft zijn krediet van in de jaren '90 stilletjes aan, doch gestaag ook aan het kwijtgeraken... (Christina Aguilera ?!)

Als hij deze weg definitief inslaat, zou dat ERG jammer zijn, maar als het gewoon enkele accidents de parcours zijn, dan kan hij (weer) op mijn respect rekenen...

|Joël|
Jay-Z; was vroeger altijd mijn lievelings rapper zoals de meeste hier wel weten. Nog steeds vind ik een album als Reasonable Doubt prachtig, staat ook nog altijd in mijn top 10 en ik heb ook niets tegen Jay-Z maar hij had gewoon beter kunnen stoppen na The Black Album want daarna heeft hij in mijn ogen nooit mee iets gepresteerd wat ook maar in de buurt komt van zijn eerdere werk.

Eminem; heb ik namelijk een hekel aan, die raps van hem zijn super iritant in nummers als Smack That en gewoon hoe hij rapt iriteerd mij. Dat hij vroeger een geweldig hiphop album heeft gemaakt wil ik best geloven maar om dat album te gaan luisteren heb ik echt geen zin in en dat komt doordat hij nu zo iritant is en ik gewoon nog een berg heb met dingen die ik nog wil luisteren en dan kan die iritante Em van mij wel ff wachten.

Xzibit; Ik heb van albums alleen maar At The Speed Of Life van hem en dat vind ik echt een mooi album met tracks als Paparazzi en de titeltrack zelf om maar ff wat te noemen. Van daarna ken ik geen enkel volledig album meer van hem dus misschien kan ik dit niet helemaal goed beoordelen maar wat ik tegenwoordig van hem hoor vind ik allemaal van een heel ander niveau. Tegenwoordig is hij ook te zien in shows als Pimp My Ride en maakt hij domme grappen, beetje naar het Nick Cannon niveau afgezakt ofzo. Wel jammer maar door hoe hij nu is heb ik nooit zin gekregen in nog een Xzibit album hoe goed ik At The Speed Of Life ook vind.

Puff Daddy; had het beste na zijn debuut album kunnen stoppen want wat hij daarna uitbracht is natuurlijk gewoon troep, wel jammer want een nummer als Victory is toch wel een heel goed hiphop nummer, maar dat komt ook vooral door The Notorious B.I.G. Ik vind het wel goed dat Puff Daddy op No Way Out ook tenminste nog hiphop nummers deed want daarna was het ook gewoon geen hiphop meer met van die R&B melodietjes enzo.

Uhm ja en verder als ik Mobb Deep nu zie dan vind ik dat zo triest met 50 Cent in een clip
Als ik dan The Infamous luister dan kan ik me niet voorstellen dat Prodigy en Havoc nu naar zo'n vreselijk laag niveau zijn afgezakt.

50 Cent mag ook oprotten hem vind ik gewoon iritant en The Massacre was gewoon een slecht kut album en ik vind dat ze hier op MusicMeter dat album gewoon uit de top 250 moeten verbannen, zoiets hoord er gewoon absoluut niet in thuis.

Harco
Too Short.
LL Cool J.

raffael77
Kool G Rap
Big Daddy Kane
Fat Joe
Nas
Jay-Z
Sadat X
KRS-One
Rakim
Dr Dre
Snoop Dogg
Defari, omdat hij zijn touch kwijt is
Tupac, elke keer weer zijn shit gebruiken wordt er moe van
Notorious B.I.G., is het zelfde als van Tupac
The G-Unit, want jullie zijn het nooit waard geweest
LL Cool J
Alle geld wolven (Je weet wie ik bedoel)
Eve
Lil Kim
Eminem
Royce the'59
Xzibit
Lil wayne
Lil jon
Fabelous
mims, jou start is alleeen al slecht
Ludacris
Outlaws
Wu-Tang
Reakwon
Gostface
Method Man
Redman
Cilvarings
Opgezwolle, Jullie muziek word steeds slechter
Darryl
Goodlife
LSD
Nino
Lange Frans & Baas B
Brainpower
Kempi, Fake gangsta bitch with bling bling hits
Busta Rhymes
Cage
El-P, je bent niet meer wat je was
Copywrite
misschien weet ik er later meer lol

eazyfan
Sorry maar WAT??! Ik bedoel toen 2Pac nog leefde was hij echt top bezig, zijn laatste Cd onder Makaveli mag er ook best zijn, ja idd daarna werd het minder maar toen leefde hij toch niet meer? Kan je hem dat dan kwalijk nemen?

Gedeeltelijk met je eens. Heeft al een decade geen goed album meer gemaakt, maar ben toch erg benieuwd naar dat album met Marley Marl. Alsdat vet is, geloof ik terug in hem
Verder...
DMX
U-God
RZA (als emcee dan)
NORE
Foxy Brown
Prodigy (het spijt me om deze hierbij te zetten, want hij was ooit zó goed, maar..what happened, P?! )

FunkyMonk schreef:
Gedeeltelijk met je eens. Heeft al een decade geen goed album meer gemaakt, maar ben toch erg benieuwd naar dat album met Marley Marl. Alsdat vet is, geloof ik terug in hem

Ik heb al 2 tracks en wat instrumentals, het is niet echt wat ik had gehoopt, klinkt beetje.. ehh, goedkoop allemaal. Twee nummers getiteld: "Hip-Hop Lives" en "Kill a Rapper", die tweede heeft opzich wel een pakkend refrein: "Wanna get away with murder? KILL A RAPPER...", maar de beat is zeer matig en KRS flowt heel slecht. Ik hoop dat het geheel wat beter is.

|Joël| schreef:
50 Cent mag ook oprotten hem vind ik gewoon iritant en The Massacre was gewoon een slecht kut album en ik vind dat ze hier op MusicMeter dat album gewoon uit de top 250 moeten verbannen, zoiets hoord er gewoon absoluut niet in thuis.

Zelfs 2x in de top 250

|Joël| schreef:

dat vind ik dus een afschuwelijke mening, aangezien eer mening een mening is.
Ik ken genoeg mensen die 50 Cent top vinden (ja pubers, maar toch).
Overigens is 50 Cent lang niet zo slecht als iedereen stelt. Wel natuurlijk op bijvoorbeeld Massacre, maar goed das mijn mening.

raffael77
FunkyMonk schreef:
(quote)

Verder...
DMX
U-God
RZA (als emcee dan)
NORE
Foxy Brown
Prodigy (het spijt me om deze hierbij te zetten, want hij was ooit zó goed, maar..what happened, P?! )

Dat is waar ja ik ben bekend met dat album en ff checke of het wat is. Hij is niet echt slecht maar hij was vroeger veel beter.

eazyfan schreef:
Sorry maar WAT??!

Nou, ik vind gewoon dat 'ie onderhand wel mag stoppen, zeker nu 'ie al tien jaar dood is.

Relax
Funkymonk ik vind DMX en RZA het toch nog goed doen tegenwoordig, RZA ook nog als Emcee, op het album Cilvaringz is ie niet slecht.

|Joël|
Ilyasse15 schreef:
(quote)

dat vind ik dus een afschuwelijke mening, aangezien eer mening een mening is.
Ik ken genoeg mensen die 50 Cent top vinden (ja pubers, maar toch).
Overigens is 50 Cent lang niet zo slecht als iedereen stelt. Wel natuurlijk op bijvoorbeeld Massacre, maar goed das mijn mening.
Je zegt zelf al "Overigens is 50 Cent lang niet zo slecht als iedereen stelt. Wel natuurlijk op bijvoorbeeld Massacre, maar goed das mijn mening."
Dat zei ik toch ook al... ik had het over The Massacre.

Rakim

Relax schreef:
Funkymonk ik vind DMX en RZA het toch nog goed doen tegenwoordig, RZA ook nog als Emcee, op het album Cilvaringz is ie niet slecht.

DMX ben ik al lange tijd beu. Hij is alles behalve innovatief. En RZA vind ik vrij irritant geworden.

Relax
FunkyMonk schreef:
(quote)

DMX ben ik al lange tijd beu. Hij is alles behalve innovatief. En RZA vind ik vrij irritant geworden.

Tja dat kan

Mobb Deep vind ik trouwens wel een mooie voor hier.

raffael77
Mobb deep mag ook wel stoppen ja

JE kan wel van die ouwe rappers zeggen dat ze moeten stoppen, ma oip het podium zijn zij wel 10 keer beter dan de jonge gastjes. Alleen daarom mogen ze van mij nog wel ff in de scene blijven. De jonkies hebben nog niet genoeg skills om het live overweldigend te doen.

Raekwon the chef
LL, mobb deep, g-unit, jay-z

Raekwon the chef

raffael77 schreef:

Opgezwolle, Jullie muziek word steeds slechter

Ik ben 't daar erg mee oneens. Ik mag dan wel fan zijn (dus ook bevooroordeeld), maar ik vind dat zij nog wel even door mogen gaan. Sterker nog, ik wacht met veel smart op hun nieuwe album .
Dat ze iets commerciëler worden, vind ik niet zo erg, aangezien het nog steeds érg lekker klinkt.

raffael77
Chrisseh schreef:
(quote)

Ik ben 't daar erg mee oneens. Ik mag dan wel fan zijn (dus ook bevooroordeeld), maar ik vind dat zij nog wel even door mogen gaan. Sterker nog, ik wacht met veel smart op hun nieuwe album .
Dat ze iets commerciëler worden, vind ik niet zo erg, aangezien het nog steeds érg lekker klinkt.

Hun laatste album heeft regelmatig zwakke beats. Vooral die van Kubus

Hun laatste album heeft geen beats van Kubus .

Als Eigen Wereld trouwens iets niet is, is het wel commerciëler dan Vloeistof.

raffael77
BoordAppel schreef:
Hun laatste album heeft geen beats van Kubus .

Als Eigen Wereld trouwens iets niet is, is het wel commerciëler dan Vloeistof.

Ook zo'n almachtige Opgezwolle fan.
Wat heeft iederen tocch met hun oja ze zijn toch de beste hahahahahahaha not.

Maartenn (crew)
raffael77 schreef:
(quote)

Ook zo'n almachtige Opgezwolle fan.
Wat heeft iederen tocch met hun oja ze zijn toch de beste hahahahahahaha not.

Sowieso de beste van NL..

Gast
geplaatst: vandaag om 21:34 uur

geplaatst: vandaag om 21:34 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.