Genres / Hip-Hop / Rappers die eigenlijk al gestopt zouden moeten zijn
zoeken in:
0
geplaatst: 21 juni 2009, 20:05 uur
raffael77 schreef:
Ja weg met Ali B, Yes-R, Darryl, Kempi, Dio, Gio en dat soort rand figuren.
Op de brandstapel ermee en fikken maar hahahaha.
Ja weg met Ali B, Yes-R, Darryl, Kempi, Dio, Gio en dat soort rand figuren.
Op de brandstapel ermee en fikken maar hahahaha.
Dat zijn rappers die nooit begonnen hadden moeten zijn. (Al is Gio volgens mij een zanger)
0
Maxmus
geplaatst: 26 juni 2009, 19:24 uur
Fat Joe hoe kan die gast naar dit soort muziek gegaan zijn die hij nu maakt.
Terwijl hij muziek maakte met D.I.T.C en Percee P etc.
Als rappers eenmaal geld kunnen krijgen doen ze er alles voor jammer genoeg.
Terwijl hij muziek maakte met D.I.T.C en Percee P etc.
Als rappers eenmaal geld kunnen krijgen doen ze er alles voor jammer genoeg.
0
geplaatst: 26 juni 2009, 20:45 uur
zo! veel voor Jay-Z. Vind niet dat ie eigenlijk al gestopt had moeten zijn. Hij heeft zeker goeie teksten en een paar pareltjes.
0
Frostyx
geplaatst: 27 juni 2009, 12:16 uur
Fat Joe ook, hij had potentie maar toen kwam Dj Khaled en zijn vriendjes en doet hij met hun mee 

0
FightForMore
geplaatst: 15 februari 2010, 02:44 uur
- Lil Wayne met zijn Young Money groep en zijn Cash Money label (leer eens wat echte hiphop is en maak het niet kapot)
- Nino, Priester, Keizer en alle andere zogenaamde wangsters (Uit het oog van Nino & Priester kan ik nog waarderen, Keizer heeft het verknald)
- Rick Ross en zijn Triple C's (zelfde reden als Lil Wayne, broers ?)
- 50 Cent (In da club, Lil Bit en sommige tracks kan ik nog waarderen ivm de beats).
- Kanye West (waar is die Graduation reputatie ?!)
- Snoop Dogg (Malice in Wonderland was een matig album, Ego Trippin' luister ik liever, kom terug met die echte westcoast feeling...)
- Drake (alhoewel ik het nummer Say Something feat Timbaland nog kan waarderen, snap ik niet waarom je een rapper word genoemd)
- T-Pain (we hebben je autotune gezeik niet nodig, rot op)
- Eminem (Relapse was een slecht album... )
- Soulja Boy (Nee, je bent geen gangsta, je nummers trekken op niets, volg samen met Lil Wayne & Rick Ross een cursus)
- Sjaak (serieus, waarom heb je zo'n stem ?)
- Justin Bieber (Zing maar bij Disney concerten, net zoals the jonas brothers)
Dit waren die in me gedachten waren.
- Nino, Priester, Keizer en alle andere zogenaamde wangsters (Uit het oog van Nino & Priester kan ik nog waarderen, Keizer heeft het verknald)
- 50 Cent (In da club, Lil Bit en sommige tracks kan ik nog waarderen ivm de beats).
- Snoop Dogg (Malice in Wonderland was een matig album, Ego Trippin' luister ik liever, kom terug met die echte westcoast feeling...)
- Drake (alhoewel ik het nummer Say Something feat Timbaland nog kan waarderen, snap ik niet waarom je een rapper word genoemd)
- Soulja Boy (Nee, je bent geen gangsta, je nummers trekken op niets, volg samen met Lil Wayne & Rick Ross een cursus)
0
Harco
geplaatst: 15 februari 2010, 03:40 uur
Justin Bieber een rapper? Kom op, man, dat is gewoon een popzangertje.
0
raffael77
geplaatst: 15 februari 2010, 08:48 uur
FightForMore schreef:
- Lil Wayne met zijn Young Money groep en zijn Cash Money label (leer eens wat echte hiphop is en maak het niet kapot)
Dat laatste ventje heeft er niet veel met hiphop te maken maar snap je standpunt.
Prima top wacko lijst die bij mij zo in de flop aller tijden staan LOL.

0
geplaatst: 15 februari 2010, 10:23 uur
FightForMore schreef:
.
.
Je zou Power of The Dollar LP of Guess Who's Back eens kunnen proberen. Vooral die eerste is in mijn ogen gewoon een erg goed album. Maar ik vind dat 50 nu wel eens ermee zou mogen kappen.
0
geplaatst: 15 februari 2010, 12:06 uur
Power Of The Dollar vind ik ook erg leuk, ja.
Kool G Rap mag het van mij ook voor gezien houden. (mss een gast verse hier en daar, maar albums hoeven niet meer.)
Kool G Rap mag het van mij ook voor gezien houden. (mss een gast verse hier en daar, maar albums hoeven niet meer.)
0
geplaatst: 15 februari 2010, 12:58 uur
Dat lijstje van FightForMore bestaat grotendeels aan rappers die nog niet eens zo heel lang bezig zijn, en dus (voor hem) meer in de categorie passen van ''nooit moeten beginnen''. Namen als M.O.P., Mobb Deep en Kool G Rap zouden relevanter zijn in dot topic. Sjaak (die held is) is nota bene pas een paar jaar bekend.
0
raffael77
geplaatst: 15 februari 2010, 20:33 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dat lijstje van FightForMore bestaat grotendeels aan rappers die nog niet eens zo heel lang bezig zijn, en dus (voor hem) meer in de categorie passen van ''nooit moeten beginnen''. Namen als M.O.P., Mobb Deep en Kool G Rap zouden relevanter zijn in dot topic. Sjaak (die held is) is nota bene pas een paar jaar bekend.
Welke gasten zijn nog meer nieuw dan. Ja etters als Keizer maar de rest van dat lijstje is er al jaren.
0
geplaatst: 16 februari 2010, 09:23 uur
Een slecht album en men haakt af. Ik heb KanYe West nog niet afgeschreven.
0
geplaatst: 28 februari 2010, 21:33 uur
Rakim mag nu ook wel stoppen, laatste album viel me dik tegen. Sowieso hoeft die man niks meer te bewijzen.
0
geplaatst: 22 april 2010, 17:59 uur
TheLegacy schreef:
Rakim mag nu ook wel stoppen, laatste album viel me dik tegen. Sowieso hoeft die man niks meer te bewijzen.
Ja klopt ,ook Eminem en Snoop kunnen beter met pensioen.
0
geplaatst: 22 april 2010, 21:34 uur
Mobb deep en snoop zijn de oppervoorbeelden hier in mijn ogen, superdope shit gemaakt in het verleden maar nu nog een karikatuur van wat ze ooit waren. 50 cent heeft wel wat goede dinge gemaakt vooral op get rich or die trying stonden wel wat goede dingen maar echt dope heb ik hem althans nooit (of toch niet lang, misschien die single met de mad rapper vond ik wel dik). Busta Rhymes en Rakim brengen ook steeds minder werk uit, tijd om te stoppen... En ja kanye tijd om terug hip hop te maken want ook hij is stilaan een gevallen held. Fat joe vond ik altijd al minder, maar nu is hij heel zwak. Heel wat mainstream artiesten horen jammer genoeg in dit rijtje thuis, dit waren voor mij de belangrijkste, waarvan sommig echt pijnlijk. Ohja en dan vergeet ik DMX nog al maakte hij wel vaker foute dingen en doet hij nu bijna niets meer, in het verleden maakte hij toch af en toe nog enkele dikke bangers
0
geplaatst: 22 april 2010, 21:52 uur
Oef, lastige vraag opzich. Aangezien sommige nog wel sterk kunnen terugkomen, tegen de verwachtingen in. Maar deze rappers zijn denk ik niet meer te redden, soms zelfs pijnlijk slecht geworden, a.k.a. stoppen alstublieft: (In deze lijst alleen namen van artiesten die wel fatsoenlijk materiaal hebben uitgebracht)
Snoop Dogg
Jus Allah
Mobb Deep
M.O.P.
Jay-Z
Common
Kanye-West (alhoewel... Heeft me nooit echt gelegen....)
Fat Joe
Eminem
LL Cool J
Jiggy Djé
Extince
Artiesten die dringend moeten bewijzen dat ze beter kunnen:
O.C.
Diamond D.
Sadat X
KRS-One ook een beetje toch.
Bun-B
Vinnie Paz
Dat zijn de namen die nu in me opkomen.....
Snoop Dogg
Jus Allah
Mobb Deep
M.O.P.
Jay-Z
Common
Kanye-West (alhoewel... Heeft me nooit echt gelegen....)
Fat Joe
Eminem
LL Cool J
Jiggy Djé
Extince
Artiesten die dringend moeten bewijzen dat ze beter kunnen:
O.C.
Diamond D.
Sadat X
KRS-One ook een beetje toch.
Bun-B
Vinnie Paz
Dat zijn de namen die nu in me opkomen.....
0
geplaatst: 23 april 2010, 14:56 uur
Wacht even hoor.... Niveauverschil tussen deze twee? Vroeger:
Nu:
Misschien pak ik nu wel de twee uitersten, maar ik vind hem zwaar afgevallen ja.
0
geplaatst: 23 april 2010, 14:58 uur
Dat Common (eenmalig) commercieel ging wil niet zeggen dat ie er niks meer van kan. UMC vond ik trouwens een prima album. Zijn nieuwe plaat The Believer wordt weer een ''normaal'' album.
0
geplaatst: 23 april 2010, 15:04 uur
Ik dacht dat ik dat inderdaad een keer gelezen had. Misschien had ik hem beter in het tweede rijtje kunnen zetten. En mij maakt het niet uit dat hij commercieël gaat, maar als je de beat al hoort, hij switched gewoon van sound, en rapt ook op een andere manier. En dat veranderd wel heel erg de kwaliteit van de MC, ook hier bij Common. UMC kan ik ook niet echt waarderen (die vibe/sound ligt me niet, en ik vind het niet bij Common passen), maargoed.
Ik zal het nieuwe album van hem dan wel een kans geven....
Ik zal het nieuwe album van hem dan wel een kans geven....
0
Harco
geplaatst: 23 april 2010, 17:00 uur
Bun B moet bewijzen dat 'ie beter kan? Als iemand de laatste tijd dikke shit dropt, is het Bun wel. Zie bv. die Reflection Eternal track.
0
Mb.
geplaatst: 23 april 2010, 17:01 uur
Hoewel ik het eens ben met de algemene mening hier dat Snoop Dogg vroeger beter was, vind ik hem eigenlijk best een verademing tussen al het ander gespuis in die commerciële richting. Want hoewel het meeste werk wat de beste man tegenwoordig levert ver onder maat is, staat er op zijn albums toch altijd een (of zelfs meerdere) nummers waarvan ik denk "wat blijft het toch een legende". Ik noem bijvoorbeeld het nummer "I Wanna Rock" van zijn laatste album. Begrijp me niet verkeerd, ik vind het echt niet je van het, maar de productie is aardig gelukt en Snoop rapt zoals vertrouwd; nietszeggend. Die stem en flow die doen 't hem. Kortom, hij blijft best vermakelijk. 

0
geplaatst: 23 april 2010, 17:09 uur
Hmm. Ik wist al dat ik reacties op mijn lijstje zou krijgen 
@ Harco: Dat is natuurlijk een mening. Maar nee, ik vind hem niet echt goed bezig de laatste tijd. En over de Reflection Eternal track: Talib lijkt verdwaald op zijn eigen track, en Bun-B vind ik niet zo bijzonder? Niet slecht (nooit verwacht dat hij beter zou komen dan Talib trouwens), maar over het algemeen vind ik het toch minder als vroegáh. Vandaar in het tweede lijstje, misschien verrast hij me nog.
@Mb. : Ik snap wel wat je bedoeld, maar het komt bij mij ook meer over dat Snoop totaal ongeloofwaardig is geworden. Misschien zijn enorm veel rappers dat, maar komop je wilt Snoop toch niet naast Soulja Boy staan. En buiten dat vind ik het ook een stuk minder klinken als vroeger. Als je alles gaat vergelijken met de muziek dat op TMF komt tegenwoordig.... Tja dan komen wel heel veel rappers in een positief daglicht te staan.

@ Harco: Dat is natuurlijk een mening. Maar nee, ik vind hem niet echt goed bezig de laatste tijd. En over de Reflection Eternal track: Talib lijkt verdwaald op zijn eigen track, en Bun-B vind ik niet zo bijzonder? Niet slecht (nooit verwacht dat hij beter zou komen dan Talib trouwens), maar over het algemeen vind ik het toch minder als vroegáh. Vandaar in het tweede lijstje, misschien verrast hij me nog.
@Mb. : Ik snap wel wat je bedoeld, maar het komt bij mij ook meer over dat Snoop totaal ongeloofwaardig is geworden. Misschien zijn enorm veel rappers dat, maar komop je wilt Snoop toch niet naast Soulja Boy staan. En buiten dat vind ik het ook een stuk minder klinken als vroeger. Als je alles gaat vergelijken met de muziek dat op TMF komt tegenwoordig.... Tja dan komen wel heel veel rappers in een positief daglicht te staan.
0
Mb.
geplaatst: 23 april 2010, 17:18 uur
Enfin, maar ik plaats Snoop in het kader waarin hij zichzelf ook neerzet. En dat is tegenwoordig de "TMF-richting" met o.a. Lil' Wayne en Soulja Boy. In dat opzicht vind ik Snoop toch een verademing. Dat de beste man niet geloofwaardig meer is ben ik op zich wel met je eens. Ach, Snoop is immers een karikatuur van zichzelf geworden. Maar wel een leuke. In tegenstelling tot een Lil' Wayne weet Snoop Dogg nog altijd een glimlach op mijn gezicht te toveren. Vandaar heb ik iets van; laat die man zijn ding doen.
0
geplaatst: 24 april 2010, 12:17 uur
Kebab doe je huiswerk eerst eens jongen, umc was misschien minder goed. Maar hij heeft op voorhand gezegd dat je dat niet als een volwaardig album moet zien maar als een project. Die pharell beat is trouwens echt wel vet en common komt ook dope, tis alleen wat raar en onconventioneel. Umc vond ik wel een leuk tussendoortje zeker the gladiator. Maar goed ik snap wat jij er minder aan vindt. Maar be (twee albums geleden) is een van zijn beste albums en finding forever is misschien wel commercieel maar toch uiterst kwaliteitsvol. Ik vind hem niet in het rijtje passen en eminem ook niet eigenlijk. Maar common dus zeker niet
0
geplaatst: 24 april 2010, 12:42 uur
Doe je huiswerk eens? Ik ben bezig met mijn examens.....
En als je mijn berichtje daarna had gelezen, wist je misschien ook dat ik hem eerder zie als een MC die zich dan opnieuw moet bewijzen. Oftewel als hij naar mijn mening op zijn nieuwe album faalt, is het naar mijn mening beter dat hij stopt ja. En dat ik hem stiekem ook liever zie in gezelschap van een Kweli dan (een rappende/zingende, produceren kan hij nog wel) Kanye, of een clubbeat makende Pharell. Maar dat is weer persoonlijk.
Eminem is sowieso overschat naar mijn mening, maar het wordt nu wel heel erg duidelijk dat hij het niet meer in zich heeft. Op Relapse stond één nummer dat ik kon beluisteren...
@Mb.: Snap het. Kan er soms ook nog steeds om lachen (die clips ook), alleen voor de muziek check ik Snoop niet meer eigenlijk.
En als je mijn berichtje daarna had gelezen, wist je misschien ook dat ik hem eerder zie als een MC die zich dan opnieuw moet bewijzen. Oftewel als hij naar mijn mening op zijn nieuwe album faalt, is het naar mijn mening beter dat hij stopt ja. En dat ik hem stiekem ook liever zie in gezelschap van een Kweli dan (een rappende/zingende, produceren kan hij nog wel) Kanye, of een clubbeat makende Pharell. Maar dat is weer persoonlijk.
Eminem is sowieso overschat naar mijn mening, maar het wordt nu wel heel erg duidelijk dat hij het niet meer in zich heeft. Op Relapse stond één nummer dat ik kon beluisteren...
@Mb.: Snap het. Kan er soms ook nog steeds om lachen (die clips ook), alleen voor de muziek check ik Snoop niet meer eigenlijk.
0
geplaatst: 24 april 2010, 13:25 uur
Eminem heeft het nog steeds in zich (luister eens beter naar zijn teksten op Relapse), alleen koos ie ervoor op zijn laatste album de luisteraars te irriteren (plus kleurloze beats van Dre) waardoor het album niet slaagde.
* denotes required fields.