MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Rappers die eigenlijk al gestopt zouden moeten zijn

zoeken in:
Ik zie ook niet in waarom ze zo slecht moeten zijn volgens raffael77.

Maartenn (crew)
Misschien te 'fresh', die Nl-Hip-Hop, voor iemand uit 1977

BoordAppel schreef:
Hun laatste album heeft geen beats van Kubus .

Als Eigen Wereld trouwens iets niet is, is het wel commerciëler dan Vloeistof.

ik vind die titels van hun albums altijd zo afschuwelijk.

Ilyasse15 schreef:
ik vind die titels van hun albums altijd zo afschuwelijk.

Dan kun je beter ook maar gewoon je mond houden en er nooit meer naar om kijken.

Maartenn (crew)
waxs schreef:
(quote)

Dan kun je beter ook maar gewoon je mond houden en er nooit meer naar om kijken.

Zou wel een beetje zonde zijn, aangezien dit de beste rap is die nederland te beiden heeft.

Misschien als het knulletje wat ouder is dat hij het dan begrijpt, maar in de periode dat net je eerste schaamhaar doorkomt ben je daar nog niet rijp voor.

waxs schreef:
Misschien als het knulletje wat ouder is dat hij het dan begrijpt, maar in de periode dat net je eerste schaamhaar doorkomt ben je daar nog niet rijp voor.

Ongelooflijk wat een overtrokken en gemakkelijke reactie.

Goh je meent het.

Ja, anders zou ik dat niet schrijven.

raffael77 schreef:
(quote)

Ook zo'n almachtige Opgezwolle fan.
Wat heeft iederen tocch met hun oja ze zijn toch de beste hahahahahahaha not.

Mag ik dan als niet-Nederlandse-hiphopliefhebber dan zeggen dat ik het gewoon 100% met BoordAppel eens ben?

psychonaatje schreef:
Ja, anders zou ik dat niet schrijven.

Social_Mask
Wat zijn we weer kinderachtig bezig...

Trouwens ik vind dat Em moet stoppen. Maar als hij met een nieuw album komt, zal ik niet twijfelen om hem te gaan halen.

Social_Mask schreef:
Wat zijn we weer kinderachtig bezig...

Trouwens ik vind dat Em moet stoppen. Maar als hij met een nieuw album komt, zal ik niet twijfelen om hem te gaan halen.

je haalt hem dus zeker niet?

In die context die daar staat bedoeld hij volgens mij van wel.

waxs schreef:
In die context die daar staat bedoeld hij volgens mij van wel.

waxs schreef:

Hoezo is dat een overtrokken reactie? Mensen in hun waarde laten is blijkbaar teveel gevraagd. En zoals ik in een ander topic ook al zei, heb ik enorm het gevoel dat er in de hip-hopkringen van MuMe nogal sprake is van een muziekpolitie. Wel goed dat je dat meteen bevestigt.

Dat gevoel heb ik ook. Het is niet de bedoeling om elke keer de smaak van bepaalde personen aan te vallen. Dat is vrij irritant en bij albums verneukt het ook nog eens de discussie.

Doe asjeblieft niet zo kinderachtig man, ik ben gewoon opzettelijk irritant.

Psychonaatje en Boordappel:

Het is wel een feit dat raffael deze hele irritatie weer veroorzaakt. Ik stel voor dat hij vanaf nu gewoon gaat proberen normaal (hoofdletters, genuanceerd, ontopic) te reageren en anders gewoon genegeerd wordt, dat zal al een hoop gezeur schelen.

Dr.Greenthump
Waarom denk je dat ik hier niet meer vaak kom? Ik heb het gewoon gehad met dat gezeik hier steeds. Oké ik heb ook niet altijd even netjes de regels gevolgd, maar dat zwart maken toch steeds ... helemaal niet nodig en bovendien wordt de sfeer er niet beter op. Heb vanaf dag uno geprobeert om Hip-Hop staand te houden tegenover Rock of Electronic, maar af en toe schaam ik me gewoon voor mijn eigen 'soort' users. Modder gooien, nutteloze discussies, ridicule argument, interpuncties ... u hoort het al niet bepaald positief. Als dit zo doorgaat en het nieuwe design er is pak ik mijn biezen en sluit ik het hoofdstuk MM definitief af.

Je zou eens moeten weten hoeveel een ban kan doen voor de gezelligheid in een topic...

Dr.Greenthump
Niet bepaald een geschikt moment voor een grap ...

Iedereen die er nu weer op in gaat draagt zelf ook weer bij aan het probleem. Dus stel je asjeblieft niet zo aan, dit heet het internet, daar hebben mensen altijd een grote bek omdat ze anoniem kunnen reageren, welk forum je ook komt.

Dr.Greenthump
Klopt ik blaas misschien het probleem op, maar er moest maar eens een keer iets van gezegt worden. Bovendien heb ik expres geen namen genoemd. En de rest van je bericht getuigt alleen maar van jou vreemd gedrag. Wat een onzin argument. Alsof jij niet oud en wijs genoeg bent om je te kunnen gedragen. Tuurlijk gebeurt dat vaak, maar waarom dan er vorlijk aan mee doen? Net zoals je zelf aangeeft dat je opzettelijk irritant bent. Dan heb ik echt zoiets van ''waar in hemelsnaam is hij mee bezig'' ...

Pfff... Jullie luisteren als ik het goed heb af en toe tot vaak naar MC's die steeds andere MC's verbaal afmaken, anderen dissen omwille van hun skills en omwille van het feit dat ze commercieel zijn en voor het geld gaan... Vaak vinden jullie die artiesten of muziek dan ook goed? Ja, toch? Als dat geen "smaakpolitie" of "muziekpolitie" is?! De heisa die jullie errond maken vind ik dan toch wel wat paradoxaal...!!!

En nu word ik afgeschreven als iemand die discussies zou verzieken of enkel negatieve bijdrages zou leveren omdat ik eens zeg "Wat 'n baggerlijst...Sorry hoor hycine" als antwoord op een lijst met 50 Cent en The Game en meer van dat...

En daar wordt dan over doorgedramd...

Vind ik toch wel sterk. Dan vind ik een reactie van waxs met zijn 'schaamhaar' toch wel wat grover. Dat gaat persoonlijk. Ik keur zijn lijst gewoon af.

Ik denk toch dat jullie met jullie bovenstaande berichten ook mij bedoelden? Ik voelde mij alvast aangesproken.

Hmm, ik vind datje al die kritiek toch altijd met een korreltje zout moet nemen. Alsje enige tijd op dit forum zit, leer je users kennen en weten hoe ze reageren. Zo weet ik dat Raffael bv erg zelfzeker kan overkomen, en niet zo snel een andere mening zal aanvaarden. En dat Waxs wel graag eens de pestkop uithangt (no offense, guys); maar ze dragen beiden wel hun bijdrage aan het forum. Ze kennen beiden enorm veel van Hip-Hop.
Het enige waar men imo moet opletten is het feit nieuwe users niet meteen af te gaan zeiken.

rico-bballer
Ieder eigen smaak daarvoor is dit topic toch wie VIND jij dat er moet stoppen. En disscussies zijn er om anderen te overtuigen van jou gelijk dan is het toch ook zo dat je zijn smaak niks vind je hoeft het alleen niet gelijk de grond in te boren.

FunkyMonk schreef:
Zo weet ik dat Raffael bv erg zelfzeker kan overkomen, en niet zo snel een andere mening zal aanvaarden. En dat Waxs wel graag eens de pestkop uithangt (no offense, guys).

Deventer hé

raffael77
waxs schreef:
(quote)

Deventer hé

Lol

Ik vind het zo'n onzin om Opgezwolle commercieel te gaan noemen he.
Kijk naar hun nieuwe album Eigen wereld dat is zeker weten geen commercieel album hun zijn compleet hun eigen weg in gegaan De media heeft hun commercieel gemaakt dat kun je hun niet gaan verwijten.

En dan om te zeggen dat ze moeten stoppen om dat ze slechter zouden zijn geworden vind ik wel zo makkelijke kut opmerking die echt nergens op slaat kijk naar de nummers die ze nu met andere rappers doen op hun album stijgen bijna altijd sticks of rico boven uit.

Gast
geplaatst: vandaag om 18:16 uur

geplaatst: vandaag om 18:16 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.