MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
MF Grimm - Earth
Van The Hunt for the Gingerbread Man

Earth

Volgende poging:
http://youtube.com/watch?v=j4XFbYmdDmg

La Mala Rodriquez - Hip Hop Es Una Mujer

raffael77

Heavy D ft. Kool G Rap, Grand Puba, C.L. Smooth, Big Daddy Kane, Pete Rock, Q-Tip - Don't Curse

Het dieptepunt is bereikt, de track van raffael77 staat er nog geen 2 uur op en er word al weer een nieuwe geplaats. Dit topic kan gewoon gesloten worden. Er is geen animo voor en mensen houden zich niet aan de regels.

Edit, wel een dope track raffael een 8,5

van het album Deliverance, uit 1999 binnekort maar eens toevoegen op de site.

En er is ook bijna geen interesse meer, elk nummer kijgt nog maar één of twee beoordelingen.

De tracks moeten misschien iets langer blijven staan, want vaak check ik tracks al als ik er niet meer op kan stemmen.

raffael77
Ik houd me aan de regel van minimaal 1 dag. Als er niet op gestemd wordt binnen een aanzienlijke tijd dan plaats je gewoon een nieuwe.

Maar idd niet 2 uur erna.

Een 8 voor die Citizen Kane..

The Nonce - On the Road Again

7, Erg lekkere muziek, vocalen mag je iets mooier verwachten. Ik ga het album wel opzoeken.

raffael77
8

8,5.
Dat album zulje zeker appreciëren alsje van chille hiphop houdt.

8,5, damn chill
En hoe heet t album dan?

raffael77
World Ultimate.

Hasan Salaam - Declaration of Independence

raffael77
8

raffael77
http://nl.youtube.com/watch?v=RrIbf5KgYRc

Sum Nabo Rawk shit so check it out.

Nujabes - Sky Is Falling (Feat. C.L. Smooth)

Moet snel werk gaan checken van Nujabes nadat ik ook dit nummer weer erg goed vind. Maar ik geef geen cijfer (doe ik nooit in dit topic), simpelweg omdat ik het nummer pas net ken en dus nog niet echt een volledige indruk heb (zo is het ook bij albums) .

Kun je toch wel een cijfer geven van wat je eerste indruk is.

Weet ik, maar ik vind het dus heel moeilijk om het te kunnen beoordelen na de eerste indruk. Dan kan ik wel een cijfer geven, maar dan klopt ie waarschijnlijk toch niet echt. Maar goed, ik heb het nummer, omdat ik hem dus vrij goed vond, al meerdere malen beluistert en omdat het misschien wat onzinnig is om wel te beoordelen maar niet te stemmen: 8,25 .

Next:
Slum Village - The Look Of Love

(Voor de mensen die het nummer nog niet kenden: de eerste 40 sec zijn live, daarna volgt studio-opname.)

Lekker nummer 8

8,5

Nieuw nummer (foei ik ben een half uur te vroeg)

Tonedeff - Optimist

Ken het nummer zelf pas 2 dagen. Vind het een mooi refrein en Tonedeff is weer ouderwets op dreef. 8,5

Gast
geplaatst: vandaag om 17:54 uur

geplaatst: vandaag om 17:54 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.