Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 29 oktober 2008, 17:49 uur
Mr Criminal Ft. Mr. Capone E & Nate Dogg - Mamma Mira
0
geplaatst: 30 oktober 2008, 22:01 uur
Daar zou ik mee kunnen leven, Seedorf houd blijkbaar niet van afronden naar een heel getal. 

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 30 oktober 2008, 23:23 uur
Mooie beat, en die mannen flowen er perfect over heen.
8
8
0
geplaatst: 2 november 2008, 00:59 uur
7L & Esoteric - Mic Mastery
8
Heel die CD is trouwens goed!
Mr. Lif - I Heard It Today
Hou best van drukke beats maar word hier een beetje zenuwachtig van. De raps worden ook overschaduwd door de muziek!
5.5
8
Heel die CD is trouwens goed!
Mr. Lif - I Heard It Today
Hou best van drukke beats maar word hier een beetje zenuwachtig van. De raps worden ook overschaduwd door de muziek!
5.5
0
geplaatst: 2 november 2008, 16:20 uur
8,0 voor MR. Lif hele vette MC
Da Colony - Egos
7,0 vette flows, beat vind ik wat minder
Max and sam young man Rumble
http://www.youtube.com/watch?v=0uA8hcv1MzA
Max is Max Kellerman van NBC, Sam is een broer van hem die is vermoord door de Harlem Hammer(meer info check Wikipedia)
Da Colony - Egos
7,0 vette flows, beat vind ik wat minder
Max and sam young man Rumble
http://www.youtube.com/watch?v=0uA8hcv1MzA
Max is Max Kellerman van NBC, Sam is een broer van hem die is vermoord door de Harlem Hammer(meer info check Wikipedia)
0
geplaatst: 2 november 2008, 16:42 uur
Ow, overgewicht en RLCB het is de bedoeling dat een nummer 24 uur blijft staan, daarna mag er een nieuwe geplaatsts worden. Zo is er beter overzicht en kan een nummer de aandacht krijgen die het ook verdient.
0
geplaatst: 4 november 2008, 16:55 uur
Superlover Cee & Casanova Rud - Do the James ('88)
vette old school-knaller for your ass!
Wat 'n harde drums... boo ya
vette old school-knaller for your ass!
Wat 'n harde drums... boo ya
0
geplaatst: 5 november 2008, 15:05 uur
8, Guilty past precies op deze beat, zal het album eens checken.
0
geplaatst: 5 november 2008, 17:39 uur
http://www.youtube.com/watch?v=No7jdP2A0N0
waarscheinlijk kennen jullie hem al maar zo niet dit is iets wat je egt niet mag missen (vind ik dan)
waarscheinlijk kennen jullie hem al maar zo niet dit is iets wat je egt niet mag missen (vind ik dan)
0
SinX
geplaatst: 5 november 2008, 18:10 uur
Rhythm & Poetry schreef:
het is de bedoeling dat een nummer 24 uur blijft staan, daarna mag er een nieuwe geplaatsts worden. Zo is er beter overzicht en kan een nummer de aandacht krijgen die het ook verdient.
het is de bedoeling dat een nummer 24 uur blijft staan, daarna mag er een nieuwe geplaatsts worden. Zo is er beter overzicht en kan een nummer de aandacht krijgen die het ook verdient.
0
geplaatst: 5 november 2008, 18:12 uur
Nummer van Illa J:
Goed nummer, ben sowieso wel erg te spreken over het gehele album. Mooi dat J Dilla beats op een nuttige manier gebruikt worden (ipv misbruikt worden).
8,10022971
Goed nummer, ben sowieso wel erg te spreken over het gehele album. Mooi dat J Dilla beats op een nuttige manier gebruikt worden (ipv misbruikt worden).
8,10022971
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 8 november 2008, 00:55 uur
Masta Killa - E.N.Y. House (Produced by MF Doom) 

0
geplaatst: 8 november 2008, 16:44 uur
Vind het een saai nummer, erg eentonige beat en Masta Killa rapt er ook echt wat inspiratieloos op. Nee, erg droog maar héél slechts is het ook weer niet.
5
5
0
geplaatst: 9 november 2008, 14:06 uur
Nieuwe track van het in mijn ogen geweldige album High Rule:
Big Jess - My Night
Big Jess - My Night
0
geplaatst: 11 november 2008, 00:24 uur
Vindhet niet zo'n geweldige rapper...
6
¨Productie is aiight
6
¨Productie is aiight
0
geplaatst: 11 november 2008, 00:46 uur
8,5
Maar vind die remix niet bepaald een verbetering op de originele beat van Reggie Noble, integendeel het origineel heeft een erg lekkere beat...
Maar vind die remix niet bepaald een verbetering op de originele beat van Reggie Noble, integendeel het origineel heeft een erg lekkere beat...
* denotes required fields.