MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:
panjoe (moderator)
Beste nummer van KMD . 9+

panjoe (moderator)
Vage clip yo . Wel een dope nummer, lekker duister en Kool Keithish, 7.

Nummer van Earl Sweatshirt was een paar dagen terug al geplaatst denk ik.

Bij video's.

panjoe (moderator)

Rene1979

Mb.
Ha! Ik wilde die plaat je nog is aanraden Rene, maar koos toen voor Move.meant meen ik? Grappig.

Funky DL is stiekem één van mijn favoriete MC's. Ondergewaardeerde rapper, toch wel.

Rene1979
Haha ja klopt je hebt mij toen Move.Meant aangeraden. Ik kende Funky DL al een tijdje. Is toch wel een zeer ondergewaardeerde rapper hier op het forum. En ook Lewis Parker hoor ik weinig mensen over. Ook die is erg goed.

Mb.
Lewis Parker is inderdaad ook een fijne Britse MC. Wel weer in een hele andere stijl dan Funky DL. Lewis gaat wat dieper en klinkt sowieso dreigender en donkerder. Dit vind ik echt zo'n fijne van Lewis:

Rene1979
Ook een hele goeie mc, ga zeker zijn eerste album nog eens kopen.

panjoe (moderator)

Dat ventie kent de tekst niet echt heel goed ofzo.

Het donkere jongetje dat uit de kast komt of die blanke met het bijna afrokapsel?

panjoe (moderator)

Talent .

Mb.

Hasan Salaam is zeker niet mijn favoriete MC, - dreigende 'conspiracy' raps zijn niet mijn ding - maar hiermee verrast hij me. Niet bepaald heel origineel, maar wel goed uitgevoerd!

Goldie Lookin Chain, ik kan er ontzettend om lachen.

H.I.S.D.

Ik denk dat dit bij velen hier wel goed in de smaak zal vallen. Het is wel te vergelijken met Tanya Morgan.

panjoe schreef:
(embed)
Talent .

Inderdaad zeg. Magnifiek stukje optredingskunst, en het klinkt nog goed ook. Heel indrukwekkend.

Ik vind dit wel aardig:

1773 & Arkiv - The Goodness / So Clear

panjoe (moderator)
Mb. schreef:
Lewis Parker is inderdaad ook een fijne Britse MC. Wel weer in een hele andere stijl dan Funky DL. Lewis gaat wat dieper en klinkt sowieso dreigender en donkerder. Dit vind ik echt zo'n fijne van Lewis:

(embed)

Keihard .

En die van 1773 klinkt ook wel nice. Kan me niet zo vinden in die hele mooiboy stijl van ze maar goed.

wel een beetje veel van hetzelfde hier he?

'and now for something completely different'

Deze vind ik wel nice, ik denk niet dat veel mensen hem kennen.

Rene1979
Track hierboven is nice! 7.5

Wou deze nog even met jullie delen. Blockhead + Cage =

Lip; split, she did the same, she's thrilled to be without him

Heerlijke speelse wordplay het hele nummer door.

panjoe (moderator)
Blockhead

nice die cage....staat die op z'n laatste? Ik had m niet gecheckt vanwege de tegenvallende single..

staat die op z'n laatste
Nope, staat op een 12 inch van Blockhead

Iets heel anders:

Gast
geplaatst: vandaag om 11:14 uur

geplaatst: vandaag om 11:14 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.