Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 5 november 2010, 10:45 uur
Vage clip yo
. Wel een dope nummer, lekker duister en Kool Keithish, 7.
. Wel een dope nummer, lekker duister en Kool Keithish, 7.
0
geplaatst: 5 november 2010, 22:36 uur
Nummer van Earl Sweatshirt was een paar dagen terug al geplaatst denk ik.
0
Mb.
geplaatst: 28 november 2010, 22:08 uur
Ha! Ik wilde die plaat je nog is aanraden Rene, maar koos toen voor Move.meant meen ik? Grappig.
Funky DL is stiekem één van mijn favoriete MC's. Ondergewaardeerde rapper, toch wel.
Funky DL is stiekem één van mijn favoriete MC's. Ondergewaardeerde rapper, toch wel.

0
Rene1979
geplaatst: 28 november 2010, 23:16 uur
Haha ja klopt je hebt mij toen Move.Meant aangeraden. Ik kende Funky DL al een tijdje. Is toch wel een zeer ondergewaardeerde rapper hier op het forum. En ook Lewis Parker hoor ik weinig mensen over. Ook die is erg goed.
0
Mb.
geplaatst: 29 november 2010, 16:11 uur
Lewis Parker is inderdaad ook een fijne Britse MC. Wel weer in een hele andere stijl dan Funky DL. Lewis gaat wat dieper en klinkt sowieso dreigender en donkerder. Dit vind ik echt zo'n fijne van Lewis:
0
Rene1979
geplaatst: 29 november 2010, 16:24 uur
Ook een hele goeie mc, ga zeker zijn eerste album nog eens kopen.
0
geplaatst: 4 december 2010, 15:51 uur
0
geplaatst: 4 december 2010, 16:05 uur
Het donkere jongetje dat uit de kast komt of die blanke met het bijna afrokapsel?
0
Mb.
geplaatst: 6 december 2010, 14:44 uur
Hasan Salaam is zeker niet mijn favoriete MC, - dreigende 'conspiracy' raps zijn niet mijn ding - maar hiermee verrast hij me. Niet bepaald heel origineel, maar wel goed uitgevoerd!

0
geplaatst: 7 december 2010, 00:46 uur
H.I.S.D.
Ik denk dat dit bij velen hier wel goed in de smaak zal vallen. Het is wel te vergelijken met Tanya Morgan.
Inderdaad zeg. Magnifiek stukje optredingskunst, en het klinkt nog goed ook. Heel indrukwekkend.
Ik denk dat dit bij velen hier wel goed in de smaak zal vallen. Het is wel te vergelijken met Tanya Morgan.
Inderdaad zeg. Magnifiek stukje optredingskunst, en het klinkt nog goed ook. Heel indrukwekkend.
0
geplaatst: 9 december 2010, 21:38 uur
Ik vind dit wel aardig:
1773 & Arkiv - The Goodness / So Clear
1773 & Arkiv - The Goodness / So Clear
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 december 2010, 01:11 uur
Mb. schreef:
Lewis Parker is inderdaad ook een fijne Britse MC. Wel weer in een hele andere stijl dan Funky DL. Lewis gaat wat dieper en klinkt sowieso dreigender en donkerder. Dit vind ik echt zo'n fijne van Lewis:
(embed)
(embed)
Keihard
.En die van 1773 klinkt ook wel nice. Kan me niet zo vinden in die hele mooiboy stijl van ze maar goed.
0
geplaatst: 10 december 2010, 18:09 uur
wel een beetje veel van hetzelfde hier he?
'and now for something completely different'
'and now for something completely different'
0
geplaatst: 10 december 2010, 18:35 uur
Deze vind ik wel nice, ik denk niet dat veel mensen hem kennen.
0
geplaatst: 21 december 2010, 04:27 uur
Wou deze nog even met jullie delen. Blockhead + Cage = 
Heerlijke speelse wordplay het hele nummer door.

Lip; split, she did the same, she's thrilled to be without him
Heerlijke speelse wordplay het hele nummer door.
0
geplaatst: 28 december 2010, 17:54 uur
nice die cage....staat die op z'n laatste? Ik had m niet gecheckt vanwege de tegenvallende single..
0
geplaatst: 3 januari 2011, 18:34 uur
staat die op z'n laatste
Nope, staat op een 12 inch van BlockheadIets heel anders:
* denotes required fields.