MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel

zoeken in:

De productie is aardig, alleen van de rapper ben ik niet zo'n fan.

Nog net een 7.

raffael77
Redelijk nummer. Vidn hem als rapper niet zo super maar is wel leuk. Dit is moeilijk om te zeggen maar doe het toch. Ik vind dat Premier een beetje de weg kwijt is. Zijn producties zijn niet erg geweldig meer. Het begint een beetje standaard te worden. Hoop maar gauw dat hij de weg weer terug vind.

7

Premier is de laatste jaren idd niet meer bijzonder, maar dit is toch wel een ouderwets lekkere Primo-beat naar mijn mening.

Heb erg weinig met die rapper, maar de beat is inderdaad aardig goed, hoewel Premier natuurlijk een gros aan betere beats heeft geschapen. Een 6,5.

Score The Goats - Typical American 7,5;7,5;7,5;7,8;7,5;8;8 7,69
Score Channel Live feat. KRS-One - Mad Izm 9;8,5;8,5;8,5;9;8;9;9;7,7;8,5;9 8,61
Score J-Live - The Best Part 8;7,4;8;8;7;8 7,73
Score Jigmastas - Beyond Real 7;8,5 7,75
Score Cunninlynguists - What'll You Do 7,75;7,5;7,5;7,5;8;7,5 7,63

1 Kool G Rap & DJ Polo - Ill Street Blues: 8,69
2 MC Breeze - LA Posse: 8,66
3 Binary Star - Honest Expression: 8,64
4 Channel Live feat. KRS-One - Mad Izm: 8,61
5 DJ Honda feat. Mos Def - Travellin' Man: 8,57
6 Big Daddy Kane - Young, Gifted & Black: 8,53
7 Blahzay Blahzay - Danger: 8,50
8 Crooklyn Dodgers - Return of the Crooklyn Dodgers: 8,50
9 Sway & King Tech - Wake Up Show Anthem '94: 8,50
10 MF DOOM - My Favorite Ladies: 8,44
11 Hasan Salaam - Tales of the Lost Tribe: 8,43
12 Scarface - A minute to Pray: 8,38
13 Onyx - Last Dayz: 8,35
14 Goodie Mob - Cell Therapy: 8,26
15 East Flatbush Project feat. DeS - Tried by 12: 8,25
16 The Roots - Clones: 8,19
17 INI - Center of Attention: 8,17
18 Army Of The Pharaohs - Seven: 8,12
19 E-Life - K.I.T.A. (Bring It On): 8,08
20 Poor Righteous Teachers feat. KRS-One - Conscious Style: 8,07
21 Jeru The Damaja - 99.9%: 8,05
22 EPMD - You Gotz to Chill: 8,00
23 Mos Def & DJ Honda - Travellin' Man: 8,00
24 Maestro Fresh Wes - Conductin' Thangs: 7,93
25 Cool Calm Pete - Black Friday: 7,90
26 Nujabes - Blessing It: 7,78
27 The Goats - Typical American: 7,69
28 Special Ed - Neva Go Back: 7,67
29 ShinSight Trio - Freedom of Speech: 7,75
30 Jigmastas - Beyond Real: 7,75
31 J-Live - The Best Part: 7,73
32 Cunninlynguists - What'll You Do: 7,63
33 Lost Boyz feat. A+, Canibus & Redman - Beasts from the East: 7,63
34 Kurious feat.Sadat X & Mike G - Mansion and a Yacht: 7,50
35 Talib & Morcheeba - Let Me See: 7,48
36 Roots Manuva - Witness (1 Hope): 7,35
37 Killarmy - Feel It: 7,34
38 Mobb Deep - Peer Pressure: 7,30
39 Atma - Red Alert On Planet Earth: 7,30
40 Brother Ali - Take Me Home: 7,17
41 Iller Than Theirs - Wash, Rinse, Repeat: 7,13
42 Lab Rats - Devil's Train: 7,00
43 Brother Reade - Life Ain't Easy for Y'All: 6,70
44 Devin The Dude - Right Now: 6,56
45 Slum Village - Multiply: 6,30
46 Klashnekoff - Parrowdice: 6,10
47 Lost Rebels - Fok Niet met de Kreek: 5,45
48 Justin Warfield - K Sera Sera: 5,33
49 9th Prince - Banned from the Radio: 4,50
50 WC - This is Los Angeles: 4,38

in het begin vond ik die beat wel k.t later was et een soort van gewend., en zijn vlow vind ik best goed,. ratelt lekker door,. en de tekst isvolgens mij een beetje een cliché,. weet niet seker., heb niet egt super op gelet

... 6, nah tog een 7

Het kan er mee door, je hebt me betere tips gegeven Revo.
6.7

raffael77
6,5

Maar ik moet zeggen dat die andere tracks van hem zeker de moeite waard zijn. Deze vind ik iets minder.

Nieuwe dan maar weer om de topic levend te houden

Flatlinerz - rivers of red
http://www.youtube.com/watch?v=F6r-ojh-Cyg

Wat een bullshit? Volgens mij was de afspraak om de 24 uur, anders gaat iedere maloot straks weer kris kras door elkaar posten.

waxs schreef:
Wat een bullshit? Volgens mij was de afspraak om de 24 uur, anders gaat iedere maloot straks weer kris kras door elkaar posten.

Als je nou gewoon eens leest ....(niet teveel moeite toch?)

rico-bballer
Ik snap je ook niet echt, Revo ?

Dit gaat nu ook langs mij heen... er is toch een dag voorbij?

Chrisseh schreef:
Dit gaat nu ook langs mij heen... er is toch een dag voorbij?

Jah, maar als iemand zegt "om de topic levend te houden" suggereert dit sterk dat dit niet het geval is.

Ooh zo.. ach, daar kan ik me niet te druk om maken

rico-bballer
Oohw oke

waxs schreef:
(quote)

Jah, maar als iemand zegt "om de topic levend te houden" suggereert dit sterk dat dit niet het geval is.

Je vergiste je gewoon van datum en komt daar nu pas achter, wel zo eerlijk als je dat tenminste zou toegeven.

Het is opnieuw heel simpel, ik post een track er gaat 27 uur voorbij en er is nog geen nieuwe track. Opzich jammer, omdat ik aan de ene kant niet perse een nieuwe track wilde posten. Ik wilde de kans aan bv. Raffael laten die zich hier beklaagde dat de verschoningstijd op 16.00 u voor hem altijd slecht uitkwam. Als er echter uren voorbij gaan en mensen posten wel in andere topics en niet in deze, dan wil gaat de tijd verloren. Dan wil ik deze topic best in leve houden door nog een van de tracks te posten die mij bekend zijn en geschikt lijken. Anders gaat de tijd in dit topic ook weer verloren

Dat jij meteen met termen als sukkel komt zegt veel meer over jou dan over mij. Maar koester vooral niet de illusie dat ik me druk ga maken om jouw gedrag jegens mij.

Dat Revo een nieuwe plaatst is gewoon normaal, maar daarbij zeggen ''om het topic in leven te houden'' begrijp ik niet echt. Er werd gewoon geen nieuwe geplaatst om 16:00 uur, maar dat gebeurde zo'n vier uur later door jou. Een topic gaat niet dood als er een paar uur niks gepost wordt.

Revo schreef:
Je vergiste je gewoon van datum en komt daar nu pas achter, wel zo eerlijk als je dat tenminste zou toegeven.

Dat jij meteen met termen als sukkel komt zegt veel meer over jou dan over mij. Maar koester vooral niet de illusie dat ik me druk ga maken om jouw gedrag jegens mij.

Jah dat geef ik toch toe dat ik me vergiste in de datum. Omdat jij ervan maakt om de "topic levend te houden" lijkt het alsof je maar vast een nieuwe post omdat de oude te weinig bekijks heeft, tel daarbij het tijdspit op (wat normaal geproken "altijd" om 5 uur is) en dan mag ik het niet verkeerd lezen waarna jij meteen met een denigrerend toontje mij de les gaat lezen.

raffael77
Ben het met beide eens. Je moet nummers een kans geven maar ik vind ook dat het soms te lang duurt. waardoor je dan moet wachten tot de volgende dag voor een nieuwe track die vervolgens ook weer erg slap is lol

Flatlinerz - Rivaz Of Red krijgt een 6,7 van mij.

Hypno
Dope Flatinerz geef het een 7,8

100dbs & Ryan O'Neill - Get Down

Vind 't een dope lied. Vooral productie-gewijs. Rappert is ook goed, maar onderwerp is niet zo origineel.

Scheldbericht verwijderd.

Volgens mij wordt er in de weekenden sowieso weinig gepost en weinig gereageerd.

Goede beat.
Rest niet.

6

Dan eindelijk een keer experimentele hiphop (waar dit topic eigenlijk voor bedoeld is dacht ik). En dan zullen we ook maar meteen écht experimenteel doen:

cLOUDDEAD - Rifle Eyes

vs.

Why? - Rubber Traits (lid van de inmiddels gestopte groep cLOUDDEAD)

Gast
geplaatst: vandaag om 06:53 uur

geplaatst: vandaag om 06:53 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.