Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
geplaatst: 30 november 2007, 18:45 uur
Cunninlynguists - Valley Of Death, afkomstig van het nieuwe album Dirty Acres:
0
geplaatst: 30 november 2007, 19:28 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Dit topic kan eigenlijk dicht, gezien er amper belangstelling meer is (qua stemmen).
Dit topic kan eigenlijk dicht, gezien er amper belangstelling meer is (qua stemmen).
Niet zo snel, MJ. Ik vind dit een erg tof topic. Als er weer wat meer variatie komt zal de belangstelling ook wel weer groeien!!
0
geplaatst: 30 november 2007, 19:30 uur
Dat weet ik, maar betwijfel dus of dat nog gebeurd. In ieder geval hoop ik ook dat het wat interessanter wordt.
0
geplaatst: 30 november 2007, 19:46 uur
Dit topic is toch juist leuk om een beetje onbekende nummers te droppen, zodat als het nummer je aanstaat het album te gaan checken.
0
rico-bballer
geplaatst: 30 november 2007, 20:03 uur
De beat is het net niet, de rijms zijn gewoon goed maar niet geweldig. Gewoon een leeker nummer 7.
0
geplaatst: 1 december 2007, 21:15 uur
0
geplaatst: 2 december 2007, 18:42 uur
Heeft iemand het nummer Bloody Filth van Benefit toevallig op zijn PC?
Ik heb alleen de beat en die is echt heerlijk.
En als ik dat nummer dan van een van jullie heb wilde ik jullie er kennis mee laten maken.
Ik heb alleen de beat en die is echt heerlijk.
En als ik dat nummer dan van een van jullie heb wilde ik jullie er kennis mee laten maken.
0
raffael77
geplaatst: 2 december 2007, 21:33 uur
9,5 Dope gasten en jammer dat ze niet meer bij elkaar zijn
0
geplaatst: 2 december 2007, 22:29 uur
Wie Visionaries of Living Legends
Ik wist niet dat 1 van die 2 groepen uit elkaar zijn.
Ik wist niet dat 1 van die 2 groepen uit elkaar zijn.
0
geplaatst: 3 december 2007, 23:50 uur
Leuke sound! inderdaad funky geef het ook een 8! Funky groove!
Hyphy sound!
Hyphy sound!
0
geplaatst: 4 december 2007, 20:07 uur
Maak kennis met Boss, voor degenen die haar niet kennen:
http://www.youtube.com/watch?v=JCMcTOOgW2E
uit 1993.
http://www.youtube.com/watch?v=JCMcTOOgW2E
uit 1993.
0
geplaatst: 4 december 2007, 21:23 uur
7,5
Ik ken weinig van vrouwelijke mc's en wat ik ken vind ik vaak niet geweldig, dit klinkt wel leuk.
Ik ken weinig van vrouwelijke mc's en wat ik ken vind ik vaak niet geweldig, dit klinkt wel leuk.
0
raffael77
geplaatst: 4 december 2007, 21:31 uur
Nice Ewalk but U Already know THAT.
Deze plaat moet iedereen standaard hebben. Ondanks de negatieve publiciteit over haar gangster gehalte.
Ze was gewoon goed en super dope.
By the way. Ik ken wel meer van die neppe rappers die geen gangster zijn. Zal geen namen noemen anders gaan mensen weer zeuren.
Lifers Group waren wel gangsters maar zitten allemaal in de gevangenis en sommige zelfs dood(Dood straf).
Maar dat een ander keer en die gasten moet je ook checken.
Deze plaat moet iedereen standaard hebben. Ondanks de negatieve publiciteit over haar gangster gehalte.
Ze was gewoon goed en super dope.
By the way. Ik ken wel meer van die neppe rappers die geen gangster zijn. Zal geen namen noemen anders gaan mensen weer zeuren.
Lifers Group waren wel gangsters maar zitten allemaal in de gevangenis en sommige zelfs dood(Dood straf).
Maar dat een ander keer en die gasten moet je ook checken.
0
geplaatst: 6 december 2007, 19:00 uur
Boss krijgt van mij een 8
hier is de nieuwe:
The Coup - "Fat Cats and Bigga Fish" uit '94 van het album "Genocide & Juice" dat op Wildpitch werd uitgebracht en al lang out-of-print is.
hier is de nieuwe:
The Coup - "Fat Cats and Bigga Fish" uit '94 van het album "Genocide & Juice" dat op Wildpitch werd uitgebracht en al lang out-of-print is.
0
geplaatst: 6 december 2007, 21:18 uur
8 Goed nummer. Ik heb eigenlijk nooit iets van The Coup gecheckt, maar eens een keer doen.
* denotes required fields.