Genres / Hip-Hop / Maak kennis met Rap en beoordeel
zoeken in:
0
rico-bballer
geplaatst: 17 december 2007, 16:33 uur
lekker zomers nummer. edit- van souls of misschief
93 till infinity
0
kArIzMa_TuRk
geplaatst: 17 december 2007, 16:54 uur
raffael77 schreef:
Ja, waarom dan?
Maak je niet druk. Ja, waarom dan?

0
raffael77
geplaatst: 17 december 2007, 19:09 uur
ik geef een 10 voor dat nummer. Souls of Mischief vind ik 1 van de beste groepen uit het westen.
0
Social_Mask
geplaatst: 17 december 2007, 22:29 uur
8,8
Ik moet het album maar weer eens opzetten. Dit klinkt beter dan ik me herinneren kan.
Ik moet het album maar weer eens opzetten. Dit klinkt beter dan ik me herinneren kan.
0
rico-bballer
geplaatst: 18 december 2007, 22:13 uur
7,8 Lekker nummer vind Slug hier trouwens minder.
0
raffael77
geplaatst: 19 december 2007, 08:08 uur
Idd en de track is wack.
The Cool Kids zijn niets aan. Ze hangen rond met de clik van Lil'Wayne en dat is zowiezo erg slecht. Wacke beats en easy rhymes.
Proberen de oldschool fibe erin te houden alleen zijn zij wel heel erg dom bezig.
Check ook hun tracks als Pump Up Volume(Waar ken ik dat toch van hehehehehe) & ook 88 (Ode aan die tijd maar ik haal het er niet uit.Ze proberen oldschool beats te maken maar het klinkt nergens naar).
The Cool Kids zijn niets aan. Ze hangen rond met de clik van Lil'Wayne en dat is zowiezo erg slecht. Wacke beats en easy rhymes.
Proberen de oldschool fibe erin te houden alleen zijn zij wel heel erg dom bezig.
Check ook hun tracks als Pump Up Volume(Waar ken ik dat toch van hehehehehe) & ook 88 (Ode aan die tijd maar ik haal het er niet uit.Ze proberen oldschool beats te maken maar het klinkt nergens naar).
0
CaliLove
geplaatst: 19 december 2007, 19:04 uur
De nieuwe (aangezien het nu al 19.00 is en de te vroeg geposte track van Cool Kids niet werd gewardeerd)
http://www.youtube.com/watch?v=0cIGhMW20HE&feature=related
Fat Joe - Succes
Track uit '95, ik denk niet dat er veel zijn die dit al gezien hebben...
http://www.youtube.com/watch?v=0cIGhMW20HE&feature=related
Fat Joe - Succes
Track uit '95, ik denk niet dat er veel zijn die dit al gezien hebben...
0
geplaatst: 19 december 2007, 19:24 uur
toen kon ik Fat Joe nog wel waarderen, nooit echt mijn favoriete MC geweest maar dit kan ik goed luisteren
7,3
7,3
0
geplaatst: 19 december 2007, 23:48 uur
Maat toch eigenlijk wel een stuk minder vergeleken met andere dingen die toen uitkwamen.
6.5
6.5
* denotes required fields.