menu

Genres / Hip-Hop / MC's die je helemaal niet voelt...

zoeken in:
avatar van ForWhomThePeteTolls
KRS-One tijdens die verzuz voelde ik absoluut niet... Zijn uitspraak was abominabel, veinsde alleen een paar klanken van de zinnen en dan moest het publiek het afmaken... Kris mag zo zijn shows vullen, ik zal er niet heen gaan!

avatar van Nr.4
De laatste keer dat ik de beste man live zag vond ik ook karig, dus kan me er best wat bij voorstellen. Weet nog dat hij de hele tijd het geluid wegdraaide van de beat en er een soort spoken word overbleef. Heel irrirant. Overigens ook een paar keer live geweldig van genoten.
Verder hoort hij natuurlijk niet in dit topic thuis, althans niet voor mij en vast ook niet voor de poster boven mij

avatar van Flipm0de
ForWhomThePeteTolls schreef:
KRS-One tijdens die verzuz voelde ik absoluut niet... Zijn uitspraak was abominabel, veinsde alleen een paar klanken van de zinnen en dan moest het publiek het afmaken... Kris mag zo zijn shows vullen, ik zal er niet heen gaan!

BDK though

KRS mag dan wel volgens velen (mij niet meegerekend) de betere discografie hebben, BDK zette wel een mooie show neer.

avatar van ForWhomThePeteTolls
Flipm0de schreef:
(quote)

BDK though

KRS mag dan wel volgens velen (mij niet meegerekend) de betere discografie hebben, BDK zette wel een mooie show neer.

Breathcontrol bij Kane, elke bar finishen zonder problemen. Zag er mad fit uit en is een echte performer... Ik dig KRS live in deze vorm niet. Ook lyrical is Kane superb, kan me niet veel KRS-tracks bedenken die in de buurt komen van Kane's lyrical prowess... KRS heeft de hits en deed een geinige freestyle, maar hoe die dan eindigt met die track. Btw: voor de eerste keer dat ik een trap-beat hoorde met fatsoenlijke bars er overheen!! Heb wel genoten van die show! En dan die DJ-contest van tevoren. Ik wil wel maar ik kan niet tegen ik zoek het niet het op een moeilijke manier te doen en probeer iedereen te foppen. Wack...

Brother Ali, weet niet wat het is maar ik trek zijn stem totaal niet.

avatar van Nr.4
Revo schreef:
Brother Ali, weet niet wat het is maar ik trek zijn stem totaal niet.


Haha mooi hoe voorkeuren ook daarin kunnen verschillen. Gisteren nog geluisterd en tegen m'n vrouw gezegd dat alleen die stem van Ali al zorgt dat ik naar hem wil luisteren en bij wijzen van spreken alles geloof wat ie rapt.

avatar van berend94
CL Smooth.

Al is helemaal niet voelen misschien wat overdreven. Ik vind de manier hoe hij zo'n beetje elke line eindigt gewoon behoorlijk vervelend op den duur.

avatar van Nr.4
Tha God Fahim. Tering, wat trek ik die stem en delivery slecht. Altijd helemaal blij als Your Old Droog of Mach-Hommy het dan weer overneemt.

avatar van ForWhomThePeteTolls
Ik moet het nogmaals kwijt: Westside Gunn! Wat een afschuwelijke rappert, MC zou ik het niet noemen!

avatar van Nr.4
Hahaha, dat is er eentje waarvan ik het helemaal kan begrijpen dat je die niet voelt, maar persoonlijk vind ik het dan wel weer vet.

avatar van Silky & Smooth
Mach-Hommy…
Nr.4 schreef:
...Tering, wat trek ik die stem en delivery slecht..

avatar van MAS
MAS
Eens! Mach-Hommy kan ik ook helemaal niets mee.

avatar van Nr.4
Maar Tha God Fahim wel?


avatar van Silky & Smooth
Nr.4 schreef:
Maar Tha God Fahim wel?

Uit dat rijtje is alleen Your Old Droog tof!

avatar van Nr.4
Dat ben ik wel met je eens. Mijn grootste ergernis zit m in releases van Fahim en YOD samen. Dat verschil tussen die twee doet elke track weer pijn. En nou houd ik er over op.

avatar van Glitch
Nr.4 schreef:
Hahaha, dat is er eentje waarvan ik het helemaal kan begrijpen dat je die niet voelt, maar persoonlijk vind ik het dan wel weer vet.
Exact dat. Heel karakteristieke mc, een van mijn favoriete recentere rappers.

avatar van Kalikula
berend94 schreef:
CL Smooth.

Al is helemaal niet voelen misschien wat overdreven. Ik vind de manier hoe hij zo'n beetje elke line eindigt gewoon behoorlijk vervelend op den duur.


Au, die doet pijn.

avatar van ForWhomThePeteTolls
Voor zover het nog niet bekend was, wat huidig populairdere rappers die me verre van liggen: Boldy James, Larry June en Billy Woods. Die eerste 2 hebben gewoon een akelige stijl...noem het Sloth Rap voor het gemak. Billy Woods kan spitten en heeft een ille pengame, maar die producties maken me echt agressief op de verkeerde manier... Als je die skills hebt, zorg dan voor dope producties (laten we het maar op houden dat ik qua producties niet tegen drumloos en dergelijke troep kan!).

avatar van Glitch
Billy Woods is mijn favoriete rapper waar ik niks mee kan. Maar ik blijf het proberen.

avatar van ForWhomThePeteTolls
De ongeïnspireerde raps van Al.Divino zijn ook om te kotsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:36 uur

geplaatst: vandaag om 14:36 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.