Genres / Hip-Hop / MC's die je helemaal niet voelt...
zoeken in:
0
geplaatst: 3 maart 2021, 21:04 uur
MAS schreef:
Dat is heel opmerking. Dit heb ik nog nooit iemand horen zeggen.
Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk.
(quote)
Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ken meerdere heads van mijn leeftijd die er zo over denken...
0
geplaatst: 4 maart 2021, 08:28 uur
ForWhomThePeteTolls schreef:
Oh ja, Danny Brown...Brrr....die stem doet het hem wel.
Danny Brown - Handstand - YouTubeOh ja, Danny Brown...Brrr....die stem doet het hem wel.
1
geplaatst: 4 maart 2021, 11:29 uur
“Bitch pussy smell like a penguin” cc: Slowgaze
1
geplaatst: 4 maart 2021, 12:52 uur
Vind Eminem nog steeds een vd kutste ooit. Moet zeggen dat ik het idee heb dat zijn stem de laatste 2 jaar minder irritant is geworden en Not Alike vind ik een leuk nummer. Maar rest kan ik niets opnoemen wat ik mooi vind. Zelfs Forget About Dre vind ik irritant door Eminem.
En dan houd ie keer zijn bek en gaat hij iets produceren wat nog kutter is. Moment Of Clarity is denk ik Jay-z's kutste productie ooit.
En Lose Yourself is een van de kutste nummers ooit. Zogenaamd 'rock' geluid. Nou echt Rock draait zich om in zijn graf. Witste hip-hop nummer ooit. AAAAH haat alles eraan.
En dan houd ie keer zijn bek en gaat hij iets produceren wat nog kutter is. Moment Of Clarity is denk ik Jay-z's kutste productie ooit.
En Lose Yourself is een van de kutste nummers ooit. Zogenaamd 'rock' geluid. Nou echt Rock draait zich om in zijn graf. Witste hip-hop nummer ooit. AAAAH haat alles eraan.
0
geplaatst: 4 maart 2021, 13:20 uur
Alle Britse rappers of rappers met een Brits accent (The Streets als enige uitzondering).
1
geplaatst: 4 maart 2021, 13:43 uur
Ralph. schreef:
Ook Dave?
Ook Dave?
Ik ken Dave niet, maar hij valt automatisch onder ‘alle rappers behalve The Streets’. Dus om antwoord te geven op je vraag: ja, ook Dave.
0
geplaatst: 4 maart 2021, 13:47 uur
Silky & Smooth schreef:
Alle Britse rappers of rappers met een Brits accent (The Streets als enige uitzondering).
The Four Owls wel een geluisterd?Alle Britse rappers of rappers met een Brits accent (The Streets als enige uitzondering).
1
geplaatst: 4 maart 2021, 13:55 uur
Silky & Smooth schreef:
“Bitch pussy smell like a penguin”
“Bitch pussy smell like a penguin”
Wouldn't hit that shit with my worst enemy's penis
0
geplaatst: 4 maart 2021, 14:49 uur
Yep, voel ik ook niet. Ik heb dit ook lange tijd met veel Nederlandse hip-hop gehad, maar daar ben ik ook overheen gekomen.
2
geplaatst: 4 maart 2021, 15:26 uur
Ralph. schreef:
Vind Eminem nog steeds een vd kutste ooit.
Was al een hele tijd aan het denken over een rapper die bij mij ontopic is, zit je met Eminem wel recht in de roos. Mega-mega-goeie rapper en ik probeer af en toe weer eens een plaat van hem op te leggen, maar na enkele nummers word ik helemaal gek van zijn stemgeluid. Toch staat de Slim Shady LP alweer een tijdje op mijn rechecklist.Vind Eminem nog steeds een vd kutste ooit.
0
geplaatst: 4 maart 2021, 22:04 uur
bennerd schreef:
(quote)
Was al een hele tijd aan het denken over een rapper die bij mij ontopic is, zit je met Eminem wel recht in de roos. Mega-mega-goeie rapper en ik probeer af en toe weer eens een plaat van hem op te leggen, maar na enkele nummers word ik helemaal gek van zijn stemgeluid. Toch staat de Slim Shady LP alweer een tijdje op mijn rechecklist. Ik ken dit gevoel: iemand niet voelen waarvan je weet dat hij wel heel goed is op alle vlakken. Zelf heb ik dat met een andere MC. Zelfde niveau als Eminem, geprezen door liefhebbers van zowel underground als mainstream. Zelfs de vergelijking met Bob Dylan is ooit gemaakt qua teksten, maar ik kan er echt helemaal niks mee. Ik zet hem al niet eens meer in mijn rechecklist. Ik zal wel één van de weinigen zijn, zo niet de enige, maar ik denk niet dat ik ooit fan word van Ronnie Flex...
0
geplaatst: 4 maart 2021, 22:07 uur
Eén van de weinigen? Is dat sarcastisch? Ikzelf dig Ronnie juist, maar volgens mij wordt er onder muziekkenners veel op hem neergekeken. Ik zou trouwens niet zeggen dat ik hem echt een goede rapper vind, en zijn teksten vind ik doorgaans bijzonder knullig, voor mij is het meer het totaalplaatje bij hem.
2
geplaatst: 5 maart 2021, 10:08 uur
MAS schreef:
(quote)
Maar over smaak valt niet te twisten natuurlijk. Ik vind Kendrick Lamar ook geen fijne stem hebben. Zijn stem vind ik te geknepen en vrij hoog. Maar het is wel een goede mc. Het is niet zo dat ik er niet naar hem kan naar luisteren. Ik heb niet zo'n sterke aversie tegen Kendrick als ForWhomThePeteTolls Maar ik ben ook geen oude hiphop head van 103

1
geplaatst: 5 maart 2021, 15:18 uur
Osiris Apis schreef:
Ik vind Kendrick Lamar ook geen fijne stem hebben. Zijn stem vind ik te geknepen en vrij hoog. Maar het is wel een goede mc. Het is niet zo dat ik er niet naar hem kan naar luisteren. Ik heb niet zo'n sterke aversie tegen Kendrick als ForWhomThePeteTolls Maar ik ben ook geen oude hiphop head van 103
(quote)
Ik vind Kendrick Lamar ook geen fijne stem hebben. Zijn stem vind ik te geknepen en vrij hoog. Maar het is wel een goede mc. Het is niet zo dat ik er niet naar hem kan naar luisteren. Ik heb niet zo'n sterke aversie tegen Kendrick als ForWhomThePeteTolls Maar ik ben ook geen oude hiphop head van 103
Ja, man ik ben mad old school... Nee, ik had toen een dwarse bui met invullen. Ik ben 46... Ik heb alleen een aversie tegen zijn muziek als ik er naar moet luisteren. Het maatschappelijke belang van K-Dot vind ik er namelijk wel zijn... Een nieuw album in deze tijd van extreme polarisatie, hypocrisie en wat al nog niet meer met het kritische geluid van hem, zou ik wel toejuichen.
0
geplaatst: 5 maart 2021, 16:35 uur
Arrie schreef:
Eén van de weinigen? Is dat sarcastisch? Ikzelf dig Ronnie juist, maar volgens mij wordt er onder muziekkenners veel op hem neergekeken. Ik zou trouwens niet zeggen dat ik hem echt een goede rapper vind, en zijn teksten vind ik doorgaans bijzonder knullig, voor mij is het meer het totaalplaatje bij hem.
Het was inderdaad met een knipoog. Die neerkijkende muziekkenners zijn wat mij betreft net zo sneu als de mensen die hem neerzetten als een groot intellectueel die niet begrepen wordt. Persoonlijk vind zijn muziek kut en hij komt ook absoluut niet over als een sympathieke gast. Toch heeft hij veel fans die echt gek van hem zijn, dus wie ben ik...
0
geplaatst: 5 maart 2021, 16:56 uur
Mos Def voel ik wel, maar vind bij hem altijd dat hij zijn talent verpest. Heeft alles in zich om top 10 allertijden te zijn, maar komt met weinig materiaal, veel saai gezang, te weinig echt gerap ook op features. Zo zonde.
1
geplaatst: 5 maart 2021, 18:47 uur
Ralph. schreef:
Mos Def voel ik wel, maar vind bij hem altijd dat hij zijn talent verpest. Heeft alles in zich om top 10 allertijden te zijn, maar komt met weinig materiaal, veel saai gezang, te weinig echt gerap ook op features. Zo zonde.
Maar... maar... Black StarMos Def voel ik wel, maar vind bij hem altijd dat hij zijn talent verpest. Heeft alles in zich om top 10 allertijden te zijn, maar komt met weinig materiaal, veel saai gezang, te weinig echt gerap ook op features. Zo zonde.
0
geplaatst: 5 maart 2021, 21:21 uur
Ja en Black On Both Sides. Maar dat zijn twee albums in 1 jaar en daarna nooit meer zoiets gemaakt. Terwijl hij al het talent heeft.
1
geplaatst: 5 maart 2021, 21:22 uur
Ralph. schreef:
100% mee eens. Geweldige rapper, unieke persoonlijkheid, maar ik blijf altijd het gevoel houden dat hij zoveel meer uit zijn carrière had kunnen halen. Wie weet ooit nog, maar verwacht het niet.
0
geplaatst: 15 juli 2021, 13:32 uur
MAS schreef:
Hier iemand die dat ook vindt. Om die reden zelfs nog nooit aan een heel album van de man begonnen.(quote)
0
geplaatst: 15 juli 2021, 13:33 uur
Silky & Smooth schreef:
Dit.Alle Britse rappers of rappers met een Brits accent (The Streets als enige uitzondering).
1
geplaatst: 15 juli 2021, 13:34 uur
Onluisterbare MC.Oh ja, Danny Brown...Brrr....die stem doet het hem wel.
0
geplaatst: 2 augustus 2021, 18:01 uur
Ik voeg even een MC toe die best goed kan spitten, maar zijn lyrics zijn zo kut en hij draagt tegenwoordig rokjes...Dus Conway krijgt van mij ook dit certificaat!
* denotes required fields.