menu

Genres / Hip-Hop / MC's die je helemaal niet voelt...

zoeken in:
avatar van MJ_DA_MAN
Hehe, geldt ook voor mij. Ik mis alleen Canibus nog om het lijstje compleet te maken .

avatar van luc011190
MJ_DA_MAN schreef:
Hehe, geldt ook voor mij. Ik mis alleen Canibus nog om het lijstje compleet te maken .

Die wou ik net noemen!

avatar van MJ_DA_MAN
Haha, viel me overigens al op dat ie nog niet genoemd was.

avatar van levenvergeten
Ik vind overigens Sticks bij tijd en wijle erg slecht.

Harco
rico-bballer schreef:
Ik heb verder ook niks met necro terwijl ik ill bill wel kan waarderen.


Die hele Uncle Howie-stal kan mij sowieso niet bekoren. Allemaal blablabla van niveau Celph Titled. Alleen Mr. Hyde heeft wel een coole, originele stijl.

avatar van P Jay
Harco schreef:
(quote)


Die hele Uncle Howie-stal kan mij sowieso niet bekoren. Allemaal blablabla van niveau Celph Titled. Alleen Mr. Hyde heeft wel een coole, originele stijl.


Bwa, Non Phixion is dan toch wel een project dat ik wél kan pruimen...

Harco
MJ_DA_MAN schreef:
Oh, helemaal vergeten te vermelden: Sean Price. Durf hem zelfs bijna een kutrapper te noemen (sorry, maar het is niet anders). Hij krijgt het voor elkaar om een nummer minder te maken met zijn flow en stem.


Kan het begrijpen hoor. De man heeft een aparte stijl, en die ligt een aantal mensen op deze site niet, wat begrijpelijk is.

Harco
P Jay schreef:
(quote)


Bwa, Non Phixion is dan toch wel een project dat ik wél kan pruimen...


Daar staan, toegegeven, wel weer een paar dope tracks op wat ik merkwaardig vind. Merkwaardig van mijn kant, want normaal trek ik Ill Bill echt niet. Goretex is niet mijn ding, en Sabac is weer anders; hij is niet zo'n blazer als Necro en Ill Bill zijn.

avatar van MJ_DA_MAN
Harco schreef:
(quote)
Allemaal blablabla van niveau Celph Titled.
Ho ho, ondanks dat de man niet altijd even goed is, heeft ie toch wel een leuke stijl en een heerlijke aparte stem imo. Op de laatste plaat van Army Of The Pharaohs moet je hem maar eens checken, veel mensen die normaal ook geen fan van hem zijn vinden hem daar ook phat. Maar ach, dat je het niet trekt kan ik óók begrijpen .

avatar van Chrisseh
Luc011190 schreef:
MJ_DA_MAN schreef:
Hehe, geldt ook voor mij. Ik mis alleen Canibus nog om het lijstje compleet te maken .

Die wou ik net noemen!
Ja, sorry, daar breng je me toch op een idee MJ. Ik 'dig' Canibus namelijk ook totaal niet (jammer genoeg, aangezien ik wel geloof dat het een goede lyricist is).

Harco
MJ_DA_MAN schreef:
(quote)
Ho ho, ondanks dat de man niet altijd even goed is, heeft ie toch wel een leuke stijl en een heerlijke aparte stem imo. Op de laatste plaat van Army Of The Pharaohs moet je hem maar eens checken, veel mensen die normaal ook geen fan van hem zijn vinden hem daar ook phat. Maar ach, dat je het niet trekt kan ik óók begrijpen .


Maar die stem en flow zijn dus wat ik totaal niet trek.

Nieuwe AotP heb ik wel een keer gedownload, maar nooit beluisterd eigenlijk. Ben de laatste maanden sowieso niet meer bezig met muziek, daarom ben ik hier in tijden ook niet geweest. Zal hem wel eens gaan beluisteren.

ik vind Mad Lion zeer kut.

rico-bballer
Harco schreef:
(quote)


Maar die stem en flow zijn dus wat ik totaal niet trek.

Nieuwe AotP heb ik wel een keer gedownload, maar nooit beluisterd eigenlijk. Ben de laatste maanden sowieso niet meer bezig met muziek, daarom ben ik hier in tijden ook niet geweest. Zal hem wel eens gaan beluisteren.


Niet bezig zijn met muziek ik leef met je mee jongen. Heb de laatste tijd heel weinig tijd maar voor muzike moet ik gewoon tijd maken eindelijk wat afleiding van school enzo heb toch al zo'n gebrekkig concentratie vermogen.

Harco
Was eerst redelijk actief op MovieMeter. Kocht steeds dvd's. Nu heb ik sinds een maand een Xbox 360 Elite, dus daar steek ik nu meer tijd in, haha. Maar ik miste al die muziek toch wel...

Had een tijd geleden ook al mijn muziek van mijn harde schijf gegooid (vraag me niet waarom), maar had maar een beperkt aantal opnieuw gedownload. :/

raffael77
Game verslaafde en dat nog wel boven de muziek.
Wat ben jij slecht man hihihihi.

avatar van Weirdo Wizzy
Ghostface: Hij heeft wel nummers die erg lekker zijn, maar vaak ratelt hij maar wat door.

Raekwon: Ik vind hem altijd behoorlijk ongeïnspireerd klinken.

Ultramagnetic M.C.'s: vage teksten en off beat gerap bevalt me niet zo

Opgezwolle: ze spitten hun teksten gewoon irritant

Daar laat ik het eerst maar even bij

avatar van Frozen_Devil
Ben ik ook de enige die Slick Rick niet kan aanhoren?

avatar van Rhythm & Poetry
^^^^^^^^^^^^^^^
een van mijn favo's

maar begrijp het wel hij heeft een apparte stem die je ligt of niet

Harco
raffael77 schreef:
Game verslaafde en dat nog wel boven de muziek.
Wat ben jij slecht man hihihihi.


Hihihihi!!!

avatar van Statiegeld
Harco schreef:
(quote)


Hihihihi!!!



Social_Mask
Rakim ook nog. In de periode van Paid in Full vind ik hem niet echt goed, maar pas begin '90

EPMD
ik zie dat niemand hier Biggie heeft genoemd... ik vind maar een handvol nummers redelijk van hem... maar de rest is gewoon helemaal niks voor mij... zijn flow ligt me niet en z'n lyrics ook niet.. een heel album luisteren van Biggie lukt me niet...

ook Jay-Z vind ik helemaal niks... alleen op z'n eerste album stonden nog wel wat goede nummers, maar daarna heeft ie het goed verneukt...

avatar van P Jay
Social_Mask schreef:
Rakim ook nog. In de periode van Paid in Full vind ik hem niet echt goed, maar pas begin '90


Merkwaardig! Eind jaren '80 was zijn flow écht heel erg vernieuwend en fresh. Vanaf de jaren '90 begon zijn flow aan impact te verliezen en begon hij "afgezaagder" te klinken. Let wel, dit is allemaal relatief, Rakim blijft gewoon The God MC, maar tijdens de periode van Paid In Full was hij echt wel de koning... (mijn mening)

Social_Mask
Grappig, je (ik) kan bijna precies raden wie gaat reageren als je een bepaalde mc niet al te goed vindt

CaliLove
Cappadonna : soms hoor ik mensen zeggen van "damn, wat komt ie toch dope op Winter Warz etc." snap dat niet echt, en vind hem ook helemaal geen bijdrage aan de Wu-Tang Clan. Vind het zelfs een minpunt dat ie op Wu-Tang Forever rapt en op zoveel andere Wu-tracks...

avatar van P Jay
Social_Mask schreef:
Grappig, je (ik) kan bijna precies raden wie gaat reageren als je een bepaalde mc niet al te goed vindt


Haha... tja, wil zeggen dat we elkaar op den duur al digitaal goed beginnen te kennen.

avatar van P Jay
CaliLove schreef:
Cappadonna : soms hoor ik mensen zeggen van "damn, wat komt ie toch dope op Winter Warz etc." snap dat niet echt, en vind hem ook helemaal geen bijdrage aan de Wu-Tang Clan. Vind het zelfs een minpunt dat ie op Wu-Tang Forever rapt en op zoveel andere Wu-tracks...


Cappadonna vind ik ook een slechte MC binnen de Wu-Tang ... VANAF '97!!!
Op Only Built 4 Cuban Linx en Ironman vind ik hem zeker niet superslecht, en zijn verse op "Winter Warz" vind ik ook redelijk deftig! Maar vanaf Wu-Tang Forever daalt zijn niveau in mijn ogen drastisch en is hij op sommige momenten niet om aan te horen...

SinX
EPMD schreef:
ik zie dat niemand hier Biggie heeft genoemd...

Ik wel.. paar posts terug. Ben het met je eens

raffael77
P Jay schreef:
(quote)


Cappadonna vind ik ook een slechte MC binnen de Wu-Tang ... VANAF '97!!!
Op Only Built 4 Cuban Linx en Ironman vind ik hem zeker niet superslecht, en zijn verse op "Winter Warz" vind ik ook redelijk deftig! Maar vanaf Wu-Tang Forever daalt zijn niveau in mijn ogen drastisch en is hij op sommige momenten niet om aan te horen...


Toch nog iemand die Wu een keer aanhaald. Ik deed het ook maar gingen ze direct zeuren

avatar van Weirdo Wizzy
Frozen_Devil schreef:
Ben ik ook de enige die Slick Rick niet kan aanhoren?


Tuurlijk niet. Slick Rick is gewoon ultracool

Gast
geplaatst: vandaag om 16:01 uur

geplaatst: vandaag om 16:01 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.