Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 13 juni 2011, 12:45 uur
0
geplaatst: 21 juni 2011, 00:01 uur
Heeft iemand trouwens boeken gelezen over hiphop etc? Lijkt mij leuk om ook eens wat literatuur erover te lezen. Kan niet echt iets interessant vinden op het internet (niet heel actief gezocht). Maar lijkt me leuk als iemand een goed boek ofzo hierover weet?
0
geplaatst: 21 juni 2011, 00:16 uur
Dit is een heel goed boek die echt alles wat ook maar een beetje met het ontstaan van hiphop te maken heeft verteld en uitlegt. Een heel beeldend boek van de jaren 70 t/m de jaren 00.
Can't Stop Won't Stop - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
Can't Stop Won't Stop - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org
0
geplaatst: 21 juni 2011, 00:36 uur
Oke, thanks. Klinkt wel goed. Binnenkort misschien maar eens bestellen.
Iemand ervaring met het boek van KRS-one: The Gospel Of Hip Hop?
Iemand ervaring met het boek van KRS-one: The Gospel Of Hip Hop?
0
geplaatst: 22 juni 2011, 15:02 uur
Lees net dat Random Axe op Appelsap in Oosterpark staat. Of was dat al lang bekend. Erg vet, hoop dat ik er bij kan zijn!!
0
geplaatst: 22 juni 2011, 17:49 uur
Wie gaat er vanavond nog meer naar Method Man & Redman in 013 (Tilburg)? JLjuju en ik zijn represent.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 14:39 uur
Jullie hadden er bij moeten zijn. 
Gaan er nog users van deze site naar:
Hiphop in Duketown
OFWGKTA
Curren$y
Splash
Erykah Badu
Boogiedown Breda
?

Gaan er nog users van deze site naar:
Hiphop in Duketown
OFWGKTA
Curren$y
Splash
Erykah Badu
Boogiedown Breda
?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 15:45 uur
Ik misschien naar splash, was vet vorig jaar en met cunninlynguists en atmosphere toch twee van mijn favo groepen die ik nog moet checken. En dan nog blackstar
pure nostalgie, al heb ik zowel talib als mos al apart gezien.
pure nostalgie, al heb ik zowel talib als mos al apart gezien.
0
LesleyK
geplaatst: 23 juni 2011, 16:01 uur
Ik ga dit jaar weer naar Splash, ook via de Splashbus al moet er nog informatie komen over het betalen. Vind het wel jammer dat Black Star niet door gaat en dat De La Soul er voor in de plaats komt. Gaan er meer van deze site met de Splashbus?
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:04 uur
Oh dat vind ik zelf dan wel weer heel dope nieuws
. Wist het nog niet..
. Wist het nog niet..
0
geplaatst: 23 juni 2011, 16:13 uur
Hiphop in Duketown en OFWGKTA ga ik heen. Boogiedown Breda twijfel ik over, aangezien De La Soul niet komt
. Splash niet, jammer genoeg.
. Splash niet, jammer genoeg.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 17:02 uur
Ik had liever Black Star aan het werk gezien, al is De La Soul wel een zeer waardige vervanger natuurlijk...
Wel wat overlappingen trouwens tussen de twee podia: CunninLynguists/Public Enemy op vrijdag, Black Milk/Aloe Blacc op zaterdag, Atmosphere/De La Soul op zondag..
Wel wat overlappingen trouwens tussen de twee podia: CunninLynguists/Public Enemy op vrijdag, Black Milk/Aloe Blacc op zaterdag, Atmosphere/De La Soul op zondag..

0
geplaatst: 23 juni 2011, 20:21 uur
Vooral dat laatste suckt, bij de rest is de keuze makkelijk. Dus normaal was het atmosphere vs blackstar, dat was helemaal een onmogelijke opdracht ! De la soul is vet maar inderdaad liever blackstar, al maakt dit de keuze voor atmosphere iets makkelijker.
0
geplaatst: 23 juni 2011, 23:19 uur
RA komt bij Boogiedown Breda en staat er toch maar aardig klein tussen... Ik zou eigenlijk daar naartoe moeten gaan, alleen maar voor RA al. Alhoewel ik Fresku ook erg nice vind.
0
geplaatst: 25 juni 2011, 12:38 uur
Was echt gruwelijk. Meteen even de EP gekocht, de heren hebben serieus talent!
0
geplaatst: 25 juni 2011, 22:28 uur
Die staat op het album die in november uitkomt. Maar inderdaad, jammer dat het er maar 4 zijn.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 13:49 uur
Hoe was Pharaohe Monch @ HHiD? Ik kon helaas niet zo lang blijven.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 16:34 uur
Erg matig. Paar boze negers op het podium omdat ze het geluid kut vonden. Pharoahe is wel 3 keer van het podium gegaan om zijn ongenoegen te uiten. Simon Says was wel tof, meer omdat het nummer cool is en het publiek lekker los ging.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 18:10 uur
Ik had je reactie al gelezen bij het Gisteren gezien- topic. xD Ik ben in ieder geval blij dat ik niks memorabel heb gemist 
Waar stonden jullie eigenlijk?

Waar stonden jullie eigenlijk?
* denotes required fields.