MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten

zoeken in:
Voor iedereen die naar Splash gaat:

http://splashbus.nl/

MAS
Ja mensen meld je aan!

Inderdaad, aanmelden is gratis!

Heeft iemand trouwens boeken gelezen over hiphop etc? Lijkt mij leuk om ook eens wat literatuur erover te lezen. Kan niet echt iets interessant vinden op het internet (niet heel actief gezocht). Maar lijkt me leuk als iemand een goed boek ofzo hierover weet?

Dit is een heel goed boek die echt alles wat ook maar een beetje met het ontstaan van hiphop te maken heeft verteld en uitlegt. Een heel beeldend boek van de jaren 70 t/m de jaren 00.
Can't Stop Won't Stop - Wikipedia, the free encyclopedia - en.wikipedia.org

Oke, thanks. Klinkt wel goed. Binnenkort misschien maar eens bestellen.

Iemand ervaring met het boek van KRS-one: The Gospel Of Hip Hop?

Lees net dat Random Axe op Appelsap in Oosterpark staat. Of was dat al lang bekend. Erg vet, hoop dat ik er bij kan zijn!!

Wie gaat er vanavond nog meer naar Method Man & Redman in 013 (Tilburg)? JLjuju en ik zijn represent.

Jullie hadden er bij moeten zijn.

Gaan er nog users van deze site naar:

Hiphop in Duketown
OFWGKTA
Curren$y
Splash
Erykah Badu
Boogiedown Breda

?

Ik ga alleen naar ''?'', de andere dagen kan ik niet.

Ik misschien naar splash, was vet vorig jaar en met cunninlynguists en atmosphere toch twee van mijn favo groepen die ik nog moet checken. En dan nog blackstar pure nostalgie, al heb ik zowel talib als mos al apart gezien.

LesleyK
Ik ga dit jaar weer naar Splash, ook via de Splashbus al moet er nog informatie komen over het betalen. Vind het wel jammer dat Black Star niet door gaat en dat De La Soul er voor in de plaats komt. Gaan er meer van deze site met de Splashbus?

Oh dat vind ik zelf dan wel weer heel dope nieuws . Wist het nog niet..

Hiphop in Duketown en OFWGKTA ga ik heen. Boogiedown Breda twijfel ik over, aangezien De La Soul niet komt . Splash niet, jammer genoeg.

Ik had liever Black Star aan het werk gezien, al is De La Soul wel een zeer waardige vervanger natuurlijk...

Wel wat overlappingen trouwens tussen de twee podia: CunninLynguists/Public Enemy op vrijdag, Black Milk/Aloe Blacc op zaterdag, Atmosphere/De La Soul op zondag..

Vooral dat laatste suckt, bij de rest is de keuze makkelijk. Dus normaal was het atmosphere vs blackstar, dat was helemaal een onmogelijke opdracht ! De la soul is vet maar inderdaad liever blackstar, al maakt dit de keuze voor atmosphere iets makkelijker.

Atmosphere of De La Soul ..

RA komt bij Boogiedown Breda en staat er toch maar aardig klein tussen... Ik zou eigenlijk daar naartoe moeten gaan, alleen maar voor RA al. Alhoewel ik Fresku ook erg nice vind.

Vanavond iemand naar de Dope D.O.D. release party?

Waar is het? Ik vind Stapler er wel een type voor.

Groningen.

Ik vind Stapler er geen type meer voor.

Ik wilde er wel naartoe... Maar geldproblemen

Was echt gruwelijk. Meteen even de EP gekocht, de heren hebben serieus talent!

Heb hem net op Itunes gekocht.
Dope shit

Maar 4 nummers . Had dan What Happened er ook op gedaan.

Die staat op het album die in november uitkomt. Maar inderdaad, jammer dat het er maar 4 zijn.

Hoe was Pharaohe Monch @ HHiD? Ik kon helaas niet zo lang blijven.

Erg matig. Paar boze negers op het podium omdat ze het geluid kut vonden. Pharoahe is wel 3 keer van het podium gegaan om zijn ongenoegen te uiten. Simon Says was wel tof, meer omdat het nummer cool is en het publiek lekker los ging.

Ik had je reactie al gelezen bij het Gisteren gezien- topic. xD Ik ben in ieder geval blij dat ik niks memorabel heb gemist
Waar stonden jullie eigenlijk?

Gast
geplaatst: vandaag om 22:43 uur

geplaatst: vandaag om 22:43 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.