MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten

zoeken in:
MAS
R&P en JLjuju stonden links vooraan. Ik was overal.

Ik stond tegen du hekje, inderdaad links van het podium. Tegen het einde meer naar het midden toe.

Aawezig @ Curren$y & Odd Future. Puur uit nieuwschierigheid eigenlijk!

Splash helaas niet voor het 3e jaar.. Dit jaar maar is lekker op vakantie

@MAS had jij meegekregen wat er tijdens het optreden van Kleine Jay & Cartes gebeurde?

Iemand legt het uit op mijn twitter. Klik.

Erg triest van die gasten. Ik vond het zelf ook tegenvallen, maar ik kon ook niet echt los gaan ivm mijn knie.

MAS
Colucci_Era schreef:
@MAS had jij meegekregen wat er tijdens het optreden van Kleine Jay & Cartes gebeurde?

Neen ik was er toen wel maar ik stond achteraan een beetje te buurten met mensen. Wat gebeurde er?

Er was ruzie, zie R&P's post. Cartes had het optreden ook ff stil gelegd (2x).

toris
Er werd iets te intensief gesprongen, en na een tijdje gingen er wat gasten op de vuist. De eerste keer dat het werd stilgelegd, lag ik met een vriend op de grond.

MAS
O niks van meegekregen.

Nog mensen die naar New Attraction in groningen gaan?

Vanavond naar Curren$y in de Melkweg.

Harco
Harderwiek schreef:
Nog mensen die naar New Attraction in groningen gaan?

Saaie line-up, man.

Ja is bij mij om de hoek, dus dacht, waarom niet gaan... Wou typhoon trouwens altijd nog keer live zien.

Harco
Vorig jaar/twee jaar terug stond Onyx er tenminste nog. Maar toen kon ik niet, geloof ik.

Zag die poster ook in Leeuwarden, was niet echt overtuigd...

19:10-19:40 lijkt me toch wel de moeite waard... Dope DOD lijkt me echt zo vet live.18.30 beat creator lijkt me ook wel interessant. Leuke, duidelijk vakkundige, jury (hoewel ik van Vinyl Frontiers nog nooit gehoord heb) en Kraantje Pappie als host moet ook wel nice zijn. Typhoon en Fresku zullen ook leuk zijn. Als ik er op één of andere manier simpel kan komen zou ik graag gaan. Wat later dan.

8 november: Rhymesayers Europian Tour (met o.a. Atmosphere, Brother Ali en Evidence) in de Melkweg, Amsterdam.

Ik ga sowieso.

Ik ook, echt gruwelijk!!

8 november... dan zal ik even geld moeten sparen!

Dat wil ik (dit zeg ik toch zo vaak, toch doe ik het elke keer...) toch echt niet missen!

Dit mag je niet missen, zijn de regels.

Overigens ga ik ook sowieso naar:

Erykah Badu (26 juli, Paradiso)
Amsterdam Hiphop Festival (30 juli, NDSM-werf)
Appelsap (31 juli, ook ergens in Amsterdam)
Heavy Metal Kings (19 augustus, Amsterdam)

Harco
En Rhymesayers (8 november, Amsterdam).

Ja, vandaar het 'ook'.

Harco
Oh, dat stond er boven.

MAS
Ik ben sowieso aanwezig bij:

15/07: Chidi CE Release Party @Dyanamo
30/07: Amsterdam Hiphop Festival @NSDM-Werf
20/08: Boogie Down Breda @Breda
08/11: Rhymesayers tour @Melkweg

En misschien ook bij:

31/07: Appelsap @?
19/08: Vinnie Paz & Ill Bill @Melkweg
02/09: Rico & Kubus releaseparty @?

Dat is waar, bij BDB ben ik natuurlijk ook.

Het lijkt me overigens wel leuk om 8 november een meeting te doen, ondanks dat het een dinsdag is. Wie is er nog meer in voor een meeting (bestaande uit ergens eten, mogelijk naar concerto/fame en daarna naar het optreden)? Quote dit bericht mee en zet je naam op de lijst:

- Rob

Rhythm & Poetry schreef:
Het lijkt me overigens wel leuk om 8 november een meeting te doen, ondanks dat het een dinsdag is. Wie is er nog meer in voor een meeting (bestaande uit ergens eten, mogelijk naar concerto/fame en daarna naar het optreden)? Quote dit bericht mee en zet je naam op de lijst:

- Rob
- Julian

Ik schreef helemaal geen Julian.

Gast
geplaatst: vandaag om 03:42 uur

geplaatst: vandaag om 03:42 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.