Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 26 juni 2011, 18:36 uur
Ik stond tegen du hekje, inderdaad links van het podium. Tegen het einde meer naar het midden toe.
0
geplaatst: 26 juni 2011, 19:40 uur
Aawezig @ Curren$y & Odd Future. Puur uit nieuwschierigheid eigenlijk!
Splash helaas niet voor het 3e jaar.. Dit jaar maar is lekker op vakantie
Splash helaas niet voor het 3e jaar.. Dit jaar maar is lekker op vakantie

0
geplaatst: 26 juni 2011, 19:50 uur
@MAS had jij meegekregen wat er tijdens het optreden van Kleine Jay & Cartes gebeurde?
0
geplaatst: 26 juni 2011, 20:18 uur
Erg triest van die gasten. Ik vond het zelf ook tegenvallen, maar ik kon ook niet echt los gaan ivm mijn knie. 

0
geplaatst: 28 juni 2011, 22:27 uur
Colucci_Era schreef:
@MAS had jij meegekregen wat er tijdens het optreden van Kleine Jay & Cartes gebeurde?
Neen ik was er toen wel maar ik stond achteraan een beetje te buurten met mensen. Wat gebeurde er?
0
geplaatst: 29 juni 2011, 00:57 uur
Er was ruzie, zie R&P's post. Cartes had het optreden ook ff stil gelegd (2x).
0
toris
geplaatst: 29 juni 2011, 16:52 uur
Er werd iets te intensief gesprongen, en na een tijdje gingen er wat gasten op de vuist. De eerste keer dat het werd stilgelegd, lag ik met een vriend op de grond.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 00:17 uur
Ja is bij mij om de hoek, dus dacht, waarom niet gaan... Wou typhoon trouwens altijd nog keer live zien.
0
Harco
geplaatst: 6 juli 2011, 00:36 uur
Vorig jaar/twee jaar terug stond Onyx er tenminste nog. Maar toen kon ik niet, geloof ik.
0
geplaatst: 6 juli 2011, 17:14 uur
19:10-19:40 lijkt me toch wel de moeite waard... Dope DOD lijkt me echt zo vet live.18.30 beat creator lijkt me ook wel interessant. Leuke, duidelijk vakkundige, jury (hoewel ik van Vinyl Frontiers nog nooit gehoord heb) en Kraantje Pappie als host moet ook wel nice zijn. Typhoon en Fresku zullen ook leuk zijn. Als ik er op één of andere manier simpel kan komen zou ik graag gaan. Wat later dan. 

0
geplaatst: 14 juli 2011, 18:38 uur
8 november: Rhymesayers Europian Tour (met o.a. Atmosphere, Brother Ali en Evidence) in de Melkweg, Amsterdam.
Ik ga sowieso.
Ik ga sowieso.

0
geplaatst: 14 juli 2011, 19:05 uur
8 november... dan zal ik even geld moeten sparen!
Dat wil ik (dit zeg ik toch zo vaak, toch doe ik het elke keer...) toch echt niet missen!
Dat wil ik (dit zeg ik toch zo vaak, toch doe ik het elke keer...) toch echt niet missen!
0
geplaatst: 14 juli 2011, 19:17 uur
Overigens ga ik ook sowieso naar:
Erykah Badu (26 juli, Paradiso)
Amsterdam Hiphop Festival (30 juli, NDSM-werf)
Appelsap (31 juli, ook ergens in Amsterdam)
Heavy Metal Kings (19 augustus, Amsterdam)
Erykah Badu (26 juli, Paradiso)
Amsterdam Hiphop Festival (30 juli, NDSM-werf)
Appelsap (31 juli, ook ergens in Amsterdam)
Heavy Metal Kings (19 augustus, Amsterdam)
0
geplaatst: 15 juli 2011, 16:19 uur
Ik ben sowieso aanwezig bij:
15/07: Chidi CE Release Party @Dyanamo
30/07: Amsterdam Hiphop Festival @NSDM-Werf
20/08: Boogie Down Breda @Breda
08/11: Rhymesayers tour @Melkweg
En misschien ook bij:
31/07: Appelsap @?
19/08: Vinnie Paz & Ill Bill @Melkweg
02/09: Rico & Kubus releaseparty @?
15/07: Chidi CE Release Party @Dyanamo
30/07: Amsterdam Hiphop Festival @NSDM-Werf
20/08: Boogie Down Breda @Breda
08/11: Rhymesayers tour @Melkweg
En misschien ook bij:
31/07: Appelsap @?
19/08: Vinnie Paz & Ill Bill @Melkweg
02/09: Rico & Kubus releaseparty @?
0
geplaatst: 15 juli 2011, 18:41 uur
Het lijkt me overigens wel leuk om 8 november een meeting te doen, ondanks dat het een dinsdag is. Wie is er nog meer in voor een meeting (bestaande uit ergens eten, mogelijk naar concerto/fame en daarna naar het optreden)? Quote dit bericht mee en zet je naam op de lijst:
- Rob
- Rob
0
geplaatst: 15 juli 2011, 19:51 uur
Rhythm & Poetry schreef:
Het lijkt me overigens wel leuk om 8 november een meeting te doen, ondanks dat het een dinsdag is. Wie is er nog meer in voor een meeting (bestaande uit ergens eten, mogelijk naar concerto/fame en daarna naar het optreden)? Quote dit bericht mee en zet je naam op de lijst:
- Rob
- Julian
- Rob
- Julian
* denotes required fields.