Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 31 juli 2011, 17:45 uur
0
geplaatst: 2 augustus 2011, 14:27 uur
De onbetwiste nummer één rapper van dit moment, Lord Lhus vanzelfsprekend, treedt 13 augustus op in Amsterdam samen met Babylon Warchild. Locatie volgt z.s.m., dus be on de kijk uit.
0
geplaatst: 2 augustus 2011, 18:53 uur
MJ_DA_MAN schreef:
Idd, dan moet ie maar niet in Amsterdam optreden.
Idd, dan moet ie maar niet in Amsterdam optreden.
0
geplaatst: 22 augustus 2011, 17:52 uur
Heb 2 kaartjes voor Atmosphere. Echt super. Ben benieuwd of hij live net zo goed is als op de plaat. Evidence en Brother Ali komen ook. Heb hier zeker zin in. Nog wachten tot 8 november.
0
geplaatst: 23 augustus 2011, 16:16 uur
Boogiedown Breda was dit jaar erg tof:
Dat de Nederlandse hiphopliefhebber tegenwoordig een kaartje moet bekostigen voor wat voorheen gratis festivals waren (zoals Appelsap, Boogiedown Breda en Hiphop in Duketown) lijkt haar vooralsnog weinig te deren, het goedgevulde Chasséveld is hier een mooi voorbeeld van. En zeg nou zelf: vijftien euro voor Boogiedown Breda, waar zowel nationale als internationale topacts als Pete Philly, Fresku, R.A. the Rugged Man en Naughty by Nature het hoofdpodium betreden, is eigenlijk best goedkoop. Hiphopleeft was ’s avonds present in het zonovergoten Breda en genoot van een succesvolle editie.
Lees het vervolg hier (met prachtige foto's van Tim Haakmeester).
Dat de Nederlandse hiphopliefhebber tegenwoordig een kaartje moet bekostigen voor wat voorheen gratis festivals waren (zoals Appelsap, Boogiedown Breda en Hiphop in Duketown) lijkt haar vooralsnog weinig te deren, het goedgevulde Chasséveld is hier een mooi voorbeeld van. En zeg nou zelf: vijftien euro voor Boogiedown Breda, waar zowel nationale als internationale topacts als Pete Philly, Fresku, R.A. the Rugged Man en Naughty by Nature het hoofdpodium betreden, is eigenlijk best goedkoop. Hiphopleeft was ’s avonds present in het zonovergoten Breda en genoot van een succesvolle editie.
Lees het vervolg hier (met prachtige foto's van Tim Haakmeester).
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 11:56 uur
Het was inderdaad erg tof. Al heb ik alleen maar Jiggy Djé, R.A., Rico & Stricks en Naughty By Nature gezien.
0
geplaatst: 24 augustus 2011, 21:49 uur
Nog mensjes die van plan zijn a.s. vrijdag naar Kool Keith & KutMasta Kurt te gaan in Paradiso?
0
geplaatst: 25 augustus 2011, 00:18 uur
MAS schreef:
Het was inderdaad erg tof. Al heb ik alleen maar Jiggy Djé, R.A., Rico & Stricks en Naughty By Nature gezien.
En Ladi6 bedenk ik me net. Haar vond ik ook heel goed live.
0
geplaatst: 8 oktober 2011, 12:59 uur
Gruwelijk laatste maanden van het jaar qua concerten voor mij:
16 okt: Random Axe
2 nov: Elzhi & Will Session
8 nov: Rhymesayers
11 dec: The Game
16 okt: Random Axe
2 nov: Elzhi & Will Session
8 nov: Rhymesayers
11 dec: The Game
0
Rene1979
geplaatst: 8 oktober 2011, 21:39 uur
Had geen zin om alles terug te lezen.. Maar deze docu.. LEGENDS: Video - Planet Rock - videobam.com
Dit is een mooie Hip Hop docu..
Dit is een mooie Hip Hop docu..
0
geplaatst: 21 november 2011, 15:48 uur
Wie o wie gaat er a.s. woensdag naar Dilated Peoples in de Melkweg? Ik wil graag gaan, maar heb helaas nog geen medestanders gevonden. Alleen is maar zo alleen. 
In beter nieuws: 10 februari 2012 staan Dilated Peoples samen met Jedi Mind Tracks samen in de oude zaal van de Melkweg.
Bron Melkweg

In beter nieuws: 10 februari 2012 staan Dilated Peoples samen met Jedi Mind Tracks samen in de oude zaal van de Melkweg.
Bron Melkweg
0
geplaatst: 21 november 2011, 16:10 uur
Als ik geld had was ik denk ik wel gegaan. Ik vond Evidence het beste bij het Rhymesayers concert en ik vind Rakaa misschien nog wel een vettere rapper.
0
geplaatst: 21 november 2011, 18:18 uur
Als je vooral voor DP gaat kun je beter 10/02 naar de Melkweg gaan. Dan krijg je er Jedi Mind Tricks ook nog bij. 

0
geplaatst: 21 november 2011, 18:43 uur
MAS schreef:
Als je vooral voor DP gaat kun je beter 10/02 naar de Melkweg gaan. Dan krijg je er Jedi Mind Tricks ook nog bij.
Sinds wanneer is dat bekend. Fucking gruwelijk! Sowieso aanwezig
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 21 november 2011, 18:53 uur
Ik ook vast en zeker wel, heb zowel JMT als DP nog nooit live gezien
.
.
0
geplaatst: 21 november 2011, 19:17 uur
Harderwiek schreef:
(quote)
Sinds ik het een paar minuten eerder zei.

0
geplaatst: 8 mei 2012, 11:05 uur
Morgen zijn Early Bird tickets voor Boogie Down te koop. Denk dat ik die al vast aanschaf, heb wel vertrouwen in de organisatie dat er nog mooie artiesten bijgevoegd worden. Daarnaast staan Elzhi & Will Sessions er natuurlijk al.
0
geplaatst: 8 mei 2012, 11:54 uur
Boogiedown is hoe dan ook ongelofelijk tof. De sfeer die daar altijd hangt is geweldig en met Elzhi + liveband hebben ze hoe dan ook een artiest binnengehaald die ik erg graag wil zien. Echt een aanrader voor de hiphopliefhebber. 

* denotes required fields.