MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten

zoeken in:
Nog even een snelle tip: vanavond staat Yelawolf in de Oude Zaal van de Melkweg, in het voorprogramma staat Doomtree (jawel).

MAS
Ik ben sowieso present bij Boogie Down Breda.

Yelawolf is ook zeker een tip! Ik heb hem vorig jaar gezien en ondanks dat ik niks met zijn muziek heb vond ik zijn liveshow erg vet.

Als je met mij gaat hangen op Boogiedown maak je kans op gratis bier.

MAS
Een zekere ridder heeft mij beloofd dat ik dit jaar zijn +1 op de perslijst mocht zijn.

Kaartje voor Boogie Down binnen

MAS
Boogiedown kaartjes alleen vandaag €12,50!

Kos
hm.. misschien ga ik ook wel.

MAS schreef:
Boogiedown kaartjes alleen vandaag €12,50!

Wow, dat is wel erg weinig. Misschien toch maar even er over nadenken. Nog niet alle acts zijn bekend toch?

Nee, ze hebben pas afgelopen weekend de eerste paar namen bekend gemaakt. Zal vast nog wel iets tofs bijkomen. Maar ook als dat niet het geval is, is het festival - zoals ik al eerder zei - meer dan de moeite waard. En je gaat sowieso al Elzhi zien voor dat bedrag.

En Dope D.O.D. Die lijken me live ook best vet. Nu nog wat matties vinden die mee willen.

Dope D.O.D. is live zeker een aanrader

Nou ik heb me kaartje in ieder geval binnen. Met wie ik heen ga zie ik nog wel. Dit buitenkansje moest ik pakken natuurlijk.

Ik heb me kaartje ook binnen. Dope D.O.D. en Mr. Polska heb ik al gezien dit jaar, beide een aanrader live.

MAS
Polski is opzich best vermakelijk live maar ik heb niet echt iets met zijn muziek. Dope D.O.D. heb ik nog niet gezien. Elke keer als ik ergens was waar zij optreden heb ik het op een of andere manier niet gezien.

Kos
Shit, nu is kaartje alweer 20 euro. Stom.

panjoe (moderator)

(afbeelding)

Als ik toch eens in de VS woonde he...

Nas staat 28 juni in de Melkweg. Voorverkoop start morgen.

Dennisami
Oeeh hoeduur is dat en ia dat heel snel uitverkocht?

Hiphop in Nederland verkoopt over het algemeen niet heel snel uit. Kaartjes kosten 25 euro (dat is helemaal niet veel) en het viel te verwachten dat Nas rond deze tijd in Nederland zou staan omdat hij binnenkort op diverse festivals in Europa aanwezig is (o.a. Splash in Duitsland).

Ik denk dat je er nu wel op tijd bij moet zijn. Morgen start dus de voorverkoop, gezien de prijs zal deze show makkelijk uitverkocht raken (maar dat duurt altijd nog wel een paar dagen - minimaal).

Bestel straks hier je kaartje.

Dennisami
Okee ik wou vorig jaar al naar hem maar dat kosten toen 70euro alleen ik zie dat het op een donderdag is hoezo op een donderdag ?

Tegenwoordig zijn de meeste hiphopoptredens doordeweeks. Voor mij gelukkig geen probleem, het nachtnetwerk van de NS richting Den Bosch is vrij soepel. En anders zijn er tal van slaapmogelijkheden binnen Amsterdam en omstreken. Bijvoorbeeld de vloer van Thomas zijn huis.

Maar er komen veel mooie optredens aan de komende tijd. Ik ga onder meer naar Nas, De La Soul, The Roots, Public Enemy, Big K.R.I.T. en Boogiedown Breda (vooral voor Elzhi en zijn liveband). Als het meezit ga ik ook naar A$AP Rocky. Beter kan haast niet.

Dennisami
Ok ja ik ben nieuw met dat naar concerten gaan ik ga over 2 weken voor het eerst naar de melkweg big krit lijkt me ook wel relexed ik woon in de buurt van amo en ben nog bezog met me rijbewijs dus met vervoer gaat dat lastig maar eigelijk wil ik nas wel zien hij zal nog wel een paar keer optreden in nederland toch ?

Hij komt inderdaad regelmatig naar Nederland. Dit zal niet zijn laatste optreden in onze hoofdstad zijn.

En als je in de buurt van Amersfoort woont moet het helemaal geen probleem zijn. Naar Den Bosch vertrekt de laatste trein om 0.23 en dat zal naar Amersfoort eerder later dan vroeger zijn. Het optreden van Nas begint om 22.00u dus je zult je laatste trein vast makkelijk kunnen halen.

MAS
Rhythm & Poetry schreef:

Het moet niet gekker worden... Weer een chill concert als ik niet in NL ben.

panjoe schreef:
(afbeelding)

Als ik toch eens in de VS woonde he...

Rhythm & Poetry schreef:
Om zijn nieuwe meesterwerk live te horen???
Zal wel domper zijn als hij vooral nieuw werk doet.

Kos
Doet ie nooit, altijd van alles.

Wat Kos zegt. Bovendien heeft hij nog altijd niet heel veel werk dat op zijn nieuwe album komt uitgebracht.

Gisteren nog mensen naar Brother Ali en Grieves geweest?

Ik mocht nog niet i.v.m. radioactiviteit (Giel Beelen-taferelen).

Gast
geplaatst: vandaag om 17:10 uur

geplaatst: vandaag om 17:10 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.