Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 19 juli 2013, 18:21 uur
In Zwitserland zie ik. Was je speciaal daar naar toegegaan?
En J5 was toch uit elkaar? weer bij elkaar dus.
En J5 was toch uit elkaar? weer bij elkaar dus.
0
geplaatst: 20 juli 2013, 13:05 uur
Ja ik wilde ATCQ heel graag zien en de rest van de line up was ook wel goed. De enige andere optie (voor mij) was Splash maar het leek ons wel leuk om een keer naar Zwiterland te gaan.
0
Improvision
geplaatst: 15 augustus 2013, 22:53 uur
Hoezeer ik ook totaal niets heb met KRS. Dit was één van de interessantste dingen die ik de laatste tijd heb gezien:
0
geplaatst: 21 augustus 2013, 17:18 uur
Zeker, alleen het geluid was wat jammerlijk...
Method Man blijft echt een eindbaas!

0
geplaatst: 22 augustus 2013, 02:25 uur
Silky & Smooth schreef:
Aan het begin was het geluid prima vergeleken met de rest van de show. Gelukkig was het meeste van 36 Chambers al gedaan. Ik geloof dat het begon toen Cappadonna erin kwam. Ik merkte toen dat het geluid een stuk minder werd en zelfs enorme last kreeg van mijn oren. Superdope show verder.
0
geplaatst: 22 augustus 2013, 10:02 uur
Ik hoor/lees zo'n beetje na elke optreden van Wu dat het geluid (bij vlagen) niet goed is.
0
geplaatst: 22 augustus 2013, 10:22 uur
Het was ook niet echt heel hinderlijk, maar de raps waren soms echt lastig te verstaan en zo'n sample als die van C.R.E.A.M. kwam sporadisch boven het muzikale geweld uit. Het is ook moeilijk met een dikke bas in elke track en negen rappers die gelijktijdig staan te schreeuwen. Het verder totaal geen afbreuk aan de sfeer.
0
geplaatst: 26 augustus 2013, 09:52 uur
Erg genoten in de 013. Veel beter dan de vorige 2 shows die ik zag van de clan.
0
geplaatst: 17 september 2013, 19:11 uur
Slum Village in Nederland 1 oktober.
The Tika presents: Slum Village - 'Evolution' Tour | The Tika - thetika.com
The Tika presents: Slum Village - 'Evolution' Tour | The Tika - thetika.com
0
geplaatst: 4 oktober 2013, 18:32 uur
Jup. 11 December.
20 Oktober trouwens Guilty Simpson & Apollo Brown en 23 november Pusha T. Die laatste is wel tijdens Encore (het standaard Hip-Hop & R&B feest in de Melkweg op zaterdag), dus dat wordt waarschijnlijk geen heel lang concert.
20 Oktober trouwens Guilty Simpson & Apollo Brown en 23 november Pusha T. Die laatste is wel tijdens Encore (het standaard Hip-Hop & R&B feest in de Melkweg op zaterdag), dus dat wordt waarschijnlijk geen heel lang concert.
0
geplaatst: 7 oktober 2013, 00:09 uur
Guilty en Deltron ben ik bij. Pusha T waarschijnlijk niet tenzij MNIMN heel erg vet blijkt te zijn.
0
geplaatst: 12 november 2013, 08:34 uur
Ill Bill en Great Minds zelfde avond in de Melkweg tijdens Helemaal Melkweg.
0
geplaatst: 14 november 2013, 11:08 uur
Ik en R&P zijn erbij.
Ook weer een mooie kans om eens wast niet-hiphop acts te zien.
Kool G Rap & AZ in het Paard van Troje is overigens afgelast.
Zoveelste hiphop show al dit jaar.
Ook weer een mooie kans om eens wast niet-hiphop acts te zien.Kool G Rap & AZ in het Paard van Troje is overigens afgelast.
Zoveelste hiphop show al dit jaar.
0
geplaatst: 21 november 2013, 22:13 uur
We zijn bezig bij TheTika.com om RA The Rugged naar Nederland te halen 19e van december.
0
geplaatst: 21 november 2013, 23:08 uur
Ik kan het elke liefhebber aanraden om heen te gaan dan. De vorige keer kwam hij minimaal een half uur te laat binnen en toen hij binnen kwam zag hij er uit alsof hij de hele dag aan de Crystal Meth had gezeten, maar het was een hele vette show.
En zijn flow is live ook aardig on point.
En zijn flow is live ook aardig on point.
0
geplaatst: 27 november 2013, 14:53 uur
Ik was afgelopen weekend in de heineken music hall waar rapper jcole optrad vette show alleen volgende keer kunnen ze beter een kleinere locatie voor hem uitkiezen dat zou wat meer sfeer met zich meebrengen. 5 Maart volgend jaar komt drake eindelijk weer naar amsterdam ze nieuwste album 'nothing was the same' staat nu ook in het rijtje van mij favoriete albums wat een talent heeft die gast toch!
0
geplaatst: 27 november 2013, 15:57 uur
Ik was er ook inderdaad. Vond het een hele vette show. Hij deed echt zijn best om er iets van te maken. Het voorprogramma vond ik ook erg sterk, hoewel ik van beide artiesten weinig kende. Het publiek vond ik wel een beetje te rustig soms. Wellicht had dat beter geweest in de Melkweg oid. Maar ik weet niet hoe het achterin was. Wij stonden zelf redelijk vooraan.
0
geplaatst: 28 november 2013, 22:46 uur
Prima show van J. Cole in de HMH. Funkdoobiest in de Luxor was ook erg vet!
0
geplaatst: 29 november 2013, 11:16 uur
Rap Mayhem Tour is weer terug 15 januari, met Evidence, The Alchemist, Madchild, Reks en Termanology 

* denotes required fields.

.