MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten

zoeken in:

Ja, dat is hem. Hij was wel een aardige gozer.

Kan hij ook een beetje rappen?

MAS
Raul schreef:
Gaat er iemand naar Nas in Tilburg?

Ja

Ap en Celp waren idd dope!

Toevallig mensen die donderdag naar Kyteman gaan in Den Haag?

Raul schreef:
Gaat er iemand naar Nas in Tilburg?

absoluut

Boogiedown Breda stopt ermee

Raffael1977
Harderwiek schreef:
Boogiedown Breda stopt ermee

En nu maar hopen dat het volgend jaar beter is dan dit jaar anders zie ik BDB wel volledig van de aardbodem verdwijnen.

Altijd maar zeuren Raffael. Zo onnodig. Boogiedown is op het gebied de beste en leukste organisatie van Brabant (en dus Nederland) en had vorig jaar een geweldige editie (net als de vier jaren daarvoor). Ook dit jaar zijn ze weer heerlijk bezig met o.a. Paaspop en Masta Ace als hoogtepunten. Maar veel hiphopliefhebbers claimen liefhebber te zijn, maar gaan nog niet naar een concert of festival als ze het op een gouden dienblad aangeboden krijgen. Boogiedown stopt er niet mee, zal voorlopig nog veel toffe dingen blijven realiseren en komt hopelijk volgend jaar hard terug.

Gaan er nog mensen naar Postmen zaterdag?

Het grote probleem met Boogiedown is dat het in Breda is... Is een grote trip vanuit Friesland

MAS
Je moet er wat over hebben.

Het eigenlijke probleem is gewoon dat ik vorig jaar pas voor het eerst ervan gehoord had en ik toen geen slaapplek kon krijgen bij mijn vader die in Brabant woont...

Zou het er wel voor over hebben, alleen is de treinreis te lang om heen en weer te gaan in één dag, vind ik zelf.

Maandag geef ik om 21:55 mijn eindexamenoptreden als Lost Soul in Luxor Live Arnhem. Zou het heel vet vinden als jullie komen! Kunnen we een kleine meeting houden .
Voor de geïnteresseerden, zoek op facebook: EINDEXAMENOPTREDEN: LOST SOUL

Tot dan!

Iemand eigenlijk al de nieuwe documentaire gezien van Snoop Lion?

MAS
Ja is een vermakelijke documentaire.

Ik zou heel graag naar RA the Rugged Man willen 21 mei, alleen kan mijn vriendin niet...

Optie is natuurlijk om alleen te gaan, maar ik vroeg me af of hier misschien mensen waren die daar ook naartoe gaan?

Ik vermoed dat ik wel ga...

Ik zou er ook wel eens kunnen belanden.

Wat een zekerheid hier... xD

Ik heb besloten dat ik ga.
Als je me (magischerwijs) herkent, moet je me maar even aanspreken, ik zal wss toch alleen zijn.

Dit, als de kaartjes komende dinsdag nog niet uitverkocht zijn, en als ik nog een slaapplaats kan regelen.

Ik heb besloten ook te gaan.

Jammer dat deze shows van hem net iets te ver zijn:

Sat May 18 Münster (w/Redman, Onyx, Masta Ace, Slum Village)...
Sun May 19 Göggingen, No Stress Festival (w/Redman and Swolen Members)...

Ik denk trouwens dat ik ook wel heen ga, en als ik ga is het hoogstwaarschijnlijk ook alleen. Misschien een idee om daarvoor te meeten?

Damn, die show in munster. zou er bijna naar toe rijden

Ja, ik wil eventueel wel van te voren meeten..

Ja is goed joh.

Kunnen op Leidse Plein wel ff biertje pakken rond uurtje of 7?

Ik sta op zijn vroegst 18.53 op Amsterdam Centraal, en ga dan eerst naar mijn slaapplek...

Ik kom vanuit Groningen met de trein trouwens, weet niet of iemand anders ook uit die richting komt?

Kijk maar wat voor jullie het handigst is. Ik ben binnen 45 min op Leidseplein en ik kan er om het kwartier zijn.

Ik ben morgen 18.53 op Centraal, daarna ga ik naar mijn slaapplek in het centrum. Als iemand zin heeft om te meeten, dan kan je wel een pm sturen
Als ie verstuurd is voor 11.30 morgenochtend, kan ik hem nog lezen! =D

MAS
Heb een ticket voor Mobb Deep maar ze hebben hun EU tour afgelast.

MAS
Afgelopen weekend naar Openair Frauenfeld geweest. Zeker een aanrader als je naar een hiphopfestival wil gaan.

Mijn top 5 van het festival is:

1. ATCQ
2. Jurrasic 5
3. Action Bronson
4. C2C
5. Homeboy Sandman

Gast
geplaatst: vandaag om 13:18 uur

geplaatst: vandaag om 13:18 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.