Genres / Hip-Hop / Hip Hop Films/Documentaires/Concerten
zoeken in:
0
geplaatst: 7 maart 2013, 22:54 uur
0
geplaatst: 13 maart 2013, 18:18 uur
0
Raffael1977
geplaatst: 18 maart 2013, 11:45 uur
En nu maar hopen dat het volgend jaar beter is dan dit jaar anders zie ik BDB wel volledig van de aardbodem verdwijnen.
0
geplaatst: 18 maart 2013, 13:46 uur
Altijd maar zeuren Raffael. Zo onnodig. Boogiedown is op het gebied de beste en leukste organisatie van Brabant (en dus Nederland) en had vorig jaar een geweldige editie (net als de vier jaren daarvoor). Ook dit jaar zijn ze weer heerlijk bezig met o.a. Paaspop en Masta Ace als hoogtepunten. Maar veel hiphopliefhebbers claimen liefhebber te zijn, maar gaan nog niet naar een concert of festival als ze het op een gouden dienblad aangeboden krijgen. Boogiedown stopt er niet mee, zal voorlopig nog veel toffe dingen blijven realiseren en komt hopelijk volgend jaar hard terug.
0
geplaatst: 28 april 2013, 02:41 uur
Het grote probleem met Boogiedown is dat het in Breda is... Is een grote trip vanuit Friesland 

0
geplaatst: 28 april 2013, 11:34 uur
Het eigenlijke probleem is gewoon dat ik vorig jaar pas voor het eerst ervan gehoord had en ik toen geen slaapplek kon krijgen bij mijn vader die in Brabant woont...
Zou het er wel voor over hebben, alleen is de treinreis te lang om heen en weer te gaan in één dag, vind ik zelf.
Zou het er wel voor over hebben, alleen is de treinreis te lang om heen en weer te gaan in één dag, vind ik zelf.

0
geplaatst: 8 mei 2013, 21:00 uur
Maandag geef ik om 21:55 mijn eindexamenoptreden als Lost Soul in Luxor Live Arnhem. Zou het heel vet vinden als jullie komen! Kunnen we een kleine meeting houden
.
Voor de geïnteresseerden, zoek op facebook: EINDEXAMENOPTREDEN: LOST SOUL
Tot dan!
.Voor de geïnteresseerden, zoek op facebook: EINDEXAMENOPTREDEN: LOST SOUL
Tot dan!
0
geplaatst: 9 mei 2013, 01:40 uur
Iemand eigenlijk al de nieuwe documentaire gezien van Snoop Lion?
0
geplaatst: 11 mei 2013, 14:01 uur
Ik zou heel graag naar RA the Rugged Man willen 21 mei, alleen kan mijn vriendin niet...
Optie is natuurlijk om alleen te gaan, maar ik vroeg me af of hier misschien mensen waren die daar ook naartoe gaan?
Optie is natuurlijk om alleen te gaan, maar ik vroeg me af of hier misschien mensen waren die daar ook naartoe gaan?
0
geplaatst: 12 mei 2013, 17:36 uur
Wat een zekerheid hier... xD
Ik heb besloten dat ik ga.
Als je me (magischerwijs) herkent, moet je me maar even aanspreken, ik zal wss toch alleen zijn.
Dit, als de kaartjes komende dinsdag nog niet uitverkocht zijn, en als ik nog een slaapplaats kan regelen.
Ik heb besloten dat ik ga.
Als je me (magischerwijs) herkent, moet je me maar even aanspreken, ik zal wss toch alleen zijn.

Dit, als de kaartjes komende dinsdag nog niet uitverkocht zijn, en als ik nog een slaapplaats kan regelen.

0
geplaatst: 14 mei 2013, 20:24 uur
Jammer dat deze shows van hem net iets te ver zijn:
Sat May 18 Münster (w/Redman, Onyx, Masta Ace, Slum Village)...
Sun May 19 Göggingen, No Stress Festival (w/Redman and Swolen Members)...
Ik denk trouwens dat ik ook wel heen ga, en als ik ga is het hoogstwaarschijnlijk ook alleen. Misschien een idee om daarvoor te meeten?
Sat May 18 Münster (w/Redman, Onyx, Masta Ace, Slum Village)...
Sun May 19 Göggingen, No Stress Festival (w/Redman and Swolen Members)...
Ik denk trouwens dat ik ook wel heen ga, en als ik ga is het hoogstwaarschijnlijk ook alleen. Misschien een idee om daarvoor te meeten?
0
geplaatst: 14 mei 2013, 22:06 uur
Damn, die show in munster. zou er bijna naar toe rijden 
Ja, ik wil eventueel wel van te voren meeten..

Ja, ik wil eventueel wel van te voren meeten..
0
geplaatst: 15 mei 2013, 16:26 uur
Ik sta op zijn vroegst 18.53 op Amsterdam Centraal, en ga dan eerst naar mijn slaapplek...
Ik kom vanuit Groningen met de trein trouwens, weet niet of iemand anders ook uit die richting komt?
Ik kom vanuit Groningen met de trein trouwens, weet niet of iemand anders ook uit die richting komt?
0
geplaatst: 15 mei 2013, 17:52 uur
Kijk maar wat voor jullie het handigst is. Ik ben binnen 45 min op Leidseplein en ik kan er om het kwartier zijn.
0
geplaatst: 20 mei 2013, 19:37 uur
Ik ben morgen 18.53 op Centraal, daarna ga ik naar mijn slaapplek in het centrum. Als iemand zin heeft om te meeten, dan kan je wel een pm sturen 
Als ie verstuurd is voor 11.30 morgenochtend, kan ik hem nog lezen! =D

Als ie verstuurd is voor 11.30 morgenochtend, kan ik hem nog lezen! =D
0
geplaatst: 20 juni 2013, 23:55 uur
Heb een ticket voor Mobb Deep maar ze hebben hun EU tour afgelast. 

0
geplaatst: 17 juli 2013, 11:33 uur
Afgelopen weekend naar Openair Frauenfeld geweest. Zeker een aanrader als je naar een hiphopfestival wil gaan.
Mijn top 5 van het festival is:
1. ATCQ
2. Jurrasic 5
3. Action Bronson
4. C2C
5. Homeboy Sandman
Mijn top 5 van het festival is:
1. ATCQ
2. Jurrasic 5
3. Action Bronson
4. C2C
5. Homeboy Sandman