Genres / Hip-Hop / Waar koop ik mijn hiphopmuziek?
zoeken in:
0
raffael77
geplaatst: 14 februari 2010, 20:02 uur
Ligt eraan wat voor cd's je wil hebben. CD wow heeft ook veel te bieden en is goedkoop en geen verzend kosten.
0
geplaatst: 14 februari 2010, 22:11 uur
0
geplaatst: 21 februari 2010, 18:12 uur
Ook vrij goedkoop blijkbaar, gezien de status van de dollar t.o.v. de euro.
0
geplaatst: 21 februari 2010, 23:38 uur
In een 2ehandszaakje verstopt tussen een paar rijtjeshuizen waarin je amper kunt lopen zo vol staat het daar! Mooi dat er zulke zaakjes bestaan!
0
Rene1979
geplaatst: 21 februari 2010, 23:42 uur
Weirdo Wizzy schreef:
In een 2ehandszaakje verstopt tussen een paar rijtjeshuizen waarin je amper kunt lopen zo vol staat het daar! Mooi dat er zulke zaakjes bestaan!
en waar is dat??
0
geplaatst: 22 februari 2010, 00:13 uur
Weet iemand iets in Eindhoven of Den Bosch? Ik kom in Eindhoven alleen in de Mediamarkt en een winkeltje op de kleine berg. Eerst was er nog de Bullit maar die is verhuisd en ik hoorde dat ze daar alleen nog maar Metal hebben. De Bosch kom ik nooit maar dat is wel wel vlak bij voor mij.
0
geplaatst: 22 februari 2010, 00:57 uur
Rene1979 schreef:
en waar is dat??
(quote)
en waar is dat??
Zinnebeeld uit Groningen!
0
geplaatst: 22 februari 2010, 12:49 uur
Ja maar ze hebben daar ook wel cd's en platen. Aangezien ik nog geen collectie van duizenden cd's heb zit er altijd wel wat moois tussen.
0
geplaatst: 22 februari 2010, 13:53 uur
MAS schreef:
Weet iemand iets in Eindhoven of Den Bosch? Ik kom in Eindhoven alleen in de Mediamarkt en een winkeltje op de kleine berg.
In Eindhoven is het tien keer niets, en als je een hiphop-CD vindt is ie vaak rond de 20 euro. Kun je beter bestellen via Internet, is bijna altijd goedkoper ook. Ik kan me herinneren dat er, ook op de Kleine Berg, bij de Eppo een winkel was (dat kleine tweedehands-winkeltje heet CD-Teek), maar dat weet ik niet zeker meer.Weet iemand iets in Eindhoven of Den Bosch? Ik kom in Eindhoven alleen in de Mediamarkt en een winkeltje op de kleine berg.
0
geplaatst: 22 februari 2010, 14:04 uur
Het is niet veel inderdaad ik heb me er ook al aan lopen irriteren maar hier in Helmond heb je helemaal niks. Tegenover de eppo heb je inderdaad een klein winkeltje en als je een stukje doorloopt heb je nog een winkel zitten die wel wat hiphop cd's / platen heeft. Helaas beperkt die zich ook tot de standaard titels en vragen ze er meestal ook nog veel te veel voor. 

0
FightForMore
geplaatst: 22 februari 2010, 18:17 uur
Hier heb je ook niets, enkel R&B en de nieuwste albums van bekenden, maar die zijn na paar maanden weg voor ruimte te maken voor andere nieuwere albums. Een echte hiphop muziekwinkel heb je hier niet en moet je het doen met de bekenden, je hebt hier enkel een hiphop kledingswinkel, maar die is ook weer klein...
0
geplaatst: 22 februari 2010, 18:41 uur
MJ_DA_MAN schreef:
In Eindhoven is het tien keer niets
In Eindhoven is het tien keer niets
En in DB nog minder.
0
geplaatst: 22 februari 2010, 21:32 uur
Ik vind waaghals in Nijmegen altijd wel fijn 
hebben ze soms leuke dingetjes in de aanbieding liggen.

hebben ze soms leuke dingetjes in de aanbieding liggen.
0
geplaatst: 25 februari 2010, 19:28 uur
uh, dat weet ik niet. Ik heb zelf geen platenspeler en kom eigenlijk nooit in de onderverdieping(waar de platen liggen).
Oh trouwens bij de kassa staan ook altijd een aantal platen in de aanbieding, ook hip hop platen volgensmij.(ik weet het niet zeker)
Oh trouwens bij de kassa staan ook altijd een aantal platen in de aanbieding, ook hip hop platen volgensmij.(ik weet het niet zeker)
0
FightForMore
geplaatst: 25 februari 2010, 22:35 uur
Waarom leven jullie allemaal in die into hiphop dorpen/steden ... Hier staat het vol met achterlijke hardcore/jumpstyle/metal en andere dingen die ik nodig heb ...
0
geplaatst: 26 februari 2010, 11:31 uur
Hardcore ook.
Maar hier luisterd ook iedereen naar Lil Wayne en tv-hiphop enzo. Dus zo into-hiphop is het eigenlijk nergens.
Maar hier luisterd ook iedereen naar Lil Wayne en tv-hiphop enzo. Dus zo into-hiphop is het eigenlijk nergens.
0
geplaatst: 26 februari 2010, 17:51 uur
Ik heb toch ook al mooie cd's gescoord via ebay. Vaak voor mooie prijsjes.
0
geplaatst: 1 maart 2010, 01:07 uur
Af en toe wel ja. En iets betrouwbaarder als marktplaats. Ik koop in principe alleen cd's die ik niet kan vinden in de winkel op Marktplaats en Ebay. Laatst wel op marktplaats iets van 50 cd's voor 55 euro gekocht. Zaten een hoop mooie dingen tussen. Onder andere veel Jeru. PE en KRS-One. 

0
Sqritz
geplaatst: 17 mei 2010, 21:30 uur
Kan iemand me vertellen waar er in Belgie goeie hiphop te kopen valt? Liefst geen tweedehands..
Aesop Rock, Atmosphere, CunninLynguists, ... niet te vinden haast in de grote winkels.
Alleen in de Fnac hebben ze wel wat toffe dingen (zag onlangs Mos Def, Doom & de nieuwe van Sage Francis liggen), maar echt uitgebreid is het aanbod daar ook niet en wel redelijk duur, alhoewel dat je er soms koopjes kunt doen. (Liquid Swords en Power in Numbers gekocht voor 5€, Aquemini voor 9€).
Bedankt op voorhand..
Aesop Rock, Atmosphere, CunninLynguists, ... niet te vinden haast in de grote winkels.
Alleen in de Fnac hebben ze wel wat toffe dingen (zag onlangs Mos Def, Doom & de nieuwe van Sage Francis liggen), maar echt uitgebreid is het aanbod daar ook niet en wel redelijk duur, alhoewel dat je er soms koopjes kunt doen. (Liquid Swords en Power in Numbers gekocht voor 5€, Aquemini voor 9€).
Bedankt op voorhand..
0
geplaatst: 17 mei 2010, 21:35 uur
Kijk anders een keer op cdwow.nl of hhv.de daar kun je de bovengenoemde artiesten waarschijnlijk wel vinden. Ik denk dat je artiesten zoals Atmosphere en Cunninlynguitsts nieuw niet zo snel goedkoop zult vinden aangezien normale ketens dat doorgaans niet kopen.
Ik wacht bij cdwow nu wel al 2 maanden op Sene & Blu
Ik wacht bij cdwow nu wel al 2 maanden op Sene & Blu

0
Sqritz
geplaatst: 17 mei 2010, 21:47 uur
hhv.de lijkt me wel heel interessant.
Hoe lang duurt het ongeveer tegen dat je het album dan ontvangt?
Hoe lang duurt het ongeveer tegen dat je het album dan ontvangt?
0
geplaatst: 17 mei 2010, 21:54 uur
Als je meteen betaald met paypal o.i.d. krijg je het meestal binnen een week. (in Nederland dan) Je betaald wel standaard 6 euro verzendkosten dus je kunt beter wat meer dingen tegelijk bestellen.
0
geplaatst: 17 mei 2010, 22:08 uur
Weet iemand trouwens een paar goede platenzaken in Londen? Ik ga daar binnenkort een weekend heen en het lijkt me leuk om daar eens rond te kijken.
* denotes required fields.