Genres / Hip-Hop / Pictures die Hip-Hop uitstralen
zoeken in:
0
geplaatst: 17 december 2008, 21:15 uur
Geen idee, de man is de laatste tijd niet echt netjes bezig richting zijn fans gezien hij amper iets van zich laat horen (maar dat kan ook zijn omdat hij aan het touren is/was).
0
geplaatst: 17 december 2008, 21:25 uur
Canibus is erg actief op Canibus Central, Hij released ongemerkt allerlei nummers.
Hij is erg underground op het moment!
Hij is erg underground op het moment!
0
geplaatst: 18 december 2008, 11:22 uur
Dat weet ik (heb er zelf ook een account) , maar zoals je zelf al zegt is dat erg underground en hebben alle fans recht op informatie.
0
RedLightCityBoy
geplaatst: 18 december 2008, 19:12 uur
Wat is daar zo erg aan? ik dacht het bij kempi meer om de muziek gaat. 

0
raffael77
geplaatst: 19 december 2008, 08:27 uur
Wat een pics.
Die onderste gast is net een gay dancer. Niet eens vanwege zijn broek maar zijn lichaams houding en maffe bek lol.
De twee heren zien er echt wack uit en noem dat geen hiphop.
Nu dragen ze de broeken zo maar dat was wel anders.
Meer iets voor Wayne figuren of souljaboy.
Die onderste gast is net een gay dancer. Niet eens vanwege zijn broek maar zijn lichaams houding en maffe bek lol.
De twee heren zien er echt wack uit en noem dat geen hiphop.
Nu dragen ze de broeken zo maar dat was wel anders.
Meer iets voor Wayne figuren of souljaboy.
0
Hypnotick
geplaatst: 19 december 2008, 12:21 uur
Dit is Louis Logic de man die het geweldige meesterwerk Sin-A-Matic gemaakt heeft. was in 2003 1 van de beste rappers op de planeet, maar volgens mij heeft ie nu voor een andere scene gekozen.

0
Hypnotick
geplaatst: 19 december 2008, 12:23 uur
Harco schreef:
Hij rapt toch nog steeds?
Hij rapt toch nog steeds?
Alleen niet meer zo goed als in 2003
0
geplaatst: 19 december 2008, 12:59 uur
Wat krijg je als je Mac dre met Lil Wayne kruist?
Mac dre

Lil Wayne

Kempi!!!

Mac dre

Lil Wayne

Kempi!!!

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 19 december 2008, 13:00 uur
Niks al je het mengt, ze lijken alle 3 op elkaar. 

0
geplaatst: 19 december 2008, 13:08 uur
Die vent rechts, in die witte broek heeft zeker geen onderbroek aan

0
RedLightCityBoy
geplaatst: 19 december 2008, 13:19 uur
Hahaha ja 
Alleen MC Ren wist zich in 1987 in enigsins normale kleding te vertonen.

Alleen MC Ren wist zich in 1987 in enigsins normale kleding te vertonen.
0
Harco
geplaatst: 19 december 2008, 13:32 uur
Havikk the Rhime Son (niet Havoc van H&P dus) heeft dit jaar ook nog een album uitgebracht. Ik heb nog met 'm gepraat via PM op RapGodfathers.com. 

0
geplaatst: 19 december 2008, 13:45 uur
Harco schreef:
Havikk the Rhime Son (niet Havoc van H&P dus) heeft dit jaar ook nog een album uitgebracht. Ik heb nog met 'm gepraat via PM op RapGodfathers.com.

Ow shit. Ik heb nog geprobeerd informatie over dat album te vinden maar ik vond er geen. Als je kunt zou ik het waarderen dat je hem toevoegt.

0
Harco
geplaatst: 19 december 2008, 13:46 uur
Ja, ik was van plan om dat album toe te voegen, maar er kwam iets tussen. Ik zal dat één dezer dagen wel eventjes doen.
0
geplaatst: 19 december 2008, 13:57 uur
Oke bedankt. Ik vind SCC echt de shit. Het duo Havoc & Prodeje vind ik ook leuker dan die uit NY. 

0
geplaatst: 19 december 2008, 14:05 uur
Wie staan er allemaal op dat plaatje? Ik herken alleen Tuapc op de voorgrond.
0
geplaatst: 19 december 2008, 14:06 uur
Spice 1 staat er ook op. En dan natuurlijk de South Central Cartel.
Edit, Harco was me juist voor.
Edit, Harco was me juist voor.

0
Harco
geplaatst: 19 december 2008, 14:06 uur
Jorge-E schreef:
Oke bedankt. Ik vind SCC echt de shit. Het duo Havoc & Prodeje vind ik ook leuker dan die uit NY.

Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan. Prodigy (Mobb Deep) is echt een baas en Hell on Earth blijft een van mijn favoriete albums. Beiden vind ik bij de beste duo's in de hiphopwereld horen, dat wel.
0
geplaatst: 19 december 2008, 14:12 uur
Bedankt 
Gangsta team met
2pac,Spice 1, Ice-1, MC Eiht and Sout Central!

Gangsta team met
2pac,Spice 1, Ice-1, MC Eiht and Sout Central!
0
geplaatst: 19 december 2008, 14:13 uur
Harco schreef:
Zo ver wil ik nou ook weer niet gaan. Prodigy (Mobb Deep) is echt een baas en Hell on Earth blijft een van mijn favoriete albums. Beiden vind ik bij de beste duo's in de hiphopwereld horen, dat wel.
(quote)
Ja, dat valt niet te ontkennen dat Prodigy een meester is. Maar persoonlijk vind ik Prodeje leuker, geweldige flow en hij produceert alles. En ik heb gewoon een zwak voor die eenvoudige, leuke Westcoast teksten.
Damn, nu we het over SCC hebben moét ik gewoon N Gatz We Truss opzetten. Lijkt wel een verslaving voor mij

0
Harco
geplaatst: 19 december 2008, 14:20 uur
Heb je Foesum - Perfection inmiddels al helemaal beluisterd?
* denotes required fields.