Genres / Hip-Hop / Producers
zoeken in:
0
geplaatst: 2 april 2007, 07:53 uur
raffael77 schreef:
Wat zeg je nu zelf dan. Je vind hem niets aan en dat geeft niet maar ga dan niet zeggen dat hij slecht is en zeuren over mij.
Wat mij opvalt is dat de meeste hier allemaal dezelfde producers kennen en niet meer of helaas niet noemen.
Jouw coclussie hier zegt dat je hem niets aan vind omdat hij jou niet kan raken. Lul dan niet zo dom over mij.
Raffael, ik word echt echt goed moe van jou zeg. Jij snapt de vaderlandse taal gewoon niet zo goed of wel? Ik beweer niet dat 9th Wonder slecht is, ik zeg dat ik hem niet goed vind. That's it. Dan ga jij weer vreemde, op niets gebaseerde conclusies trekken, en dan reageer ik daarop door te zeggen dat dat vreemde op niets gebaseerde conclusies zijn. (quote)
Wat zeg je nu zelf dan. Je vind hem niets aan en dat geeft niet maar ga dan niet zeggen dat hij slecht is en zeuren over mij.
Wat mij opvalt is dat de meeste hier allemaal dezelfde producers kennen en niet meer of helaas niet noemen.
Jouw coclussie hier zegt dat je hem niets aan vind omdat hij jou niet kan raken. Lul dan niet zo dom over mij.
Weet je wat het met jou is? Jij haalt meningen en feiten door elkaar heen. Je denkt dat jou meningen feiten zijn, omdat je er heilig van overtuigt bent dat jij veruit het meeste verstand van muziek hebt. Ook denk je dat als anderen zeggen dat ze iemand niet goed vinden, dat ze dat als feit beschouwen.
Als ik zeg: Ik vind 9th Wonder niet goed, dan VIND ik hem niet goed. Snap je dat? Of is dat erg lastig Nederlands?
Tenslotte: Dit is mijn laatste reactie op jouw posts. Vanaf nu zal ik enkel reageren met een link naar dit bericht, want ik heb veel betere dingen te doen dan jou iedere keer weer van alles te moeten uit leggen. Aju!
0
geplaatst: 2 april 2007, 19:24 uur
raffael77 schreef:
sorry das waar maar dan 1 van de weinige.
Thes one heeft ook nieuwe maar nog niet te koop gezien in de winkel
sorry das waar maar dan 1 van de weinige.
Thes one heeft ook nieuwe maar nog niet te koop gezien in de winkel
Laatst geluisterd. Erg dope instrumental. En dat hij alleen gesampled heeft van oude reclame jingles is ook cool.

0
geplaatst: 2 april 2007, 19:41 uur
Niek schreef:
Weet je wat het met jou is? Jij haalt meningen en feiten door elkaar heen. Je denkt dat jou meningen feiten zijn, omdat je er heilig van overtuigt bent dat jij veruit het meeste verstand van muziek hebt. Ook denk je dat als anderen zeggen dat ze iemand niet goed vinden, dat ze dat als feit beschouwen.
Als ik zeg: Ik vind 9th Wonder niet goed, dan VIND ik hem niet goed. Snap je dat? Of is dat erg lastig Nederlands?
Tenslotte: Dit is mijn laatste reactie op jouw posts. Vanaf nu zal ik enkel reageren met een link naar dit bericht, want ik heb veel betere dingen te doen dan jou iedere keer weer van alles te moeten uit leggen. Aju!
(quote)
Raffael, ik word echt echt goed moe van jou zeg. Jij snapt de vaderlandse taal gewoon niet zo goed of wel? Ik beweer niet dat 9th Wonder slecht is, ik zeg dat ik hem niet goed vind. That's it. Dan ga jij weer vreemde, op niets gebaseerde conclusies trekken, en dan reageer ik daarop door te zeggen dat dat vreemde op niets gebaseerde conclusies zijn. Weet je wat het met jou is? Jij haalt meningen en feiten door elkaar heen. Je denkt dat jou meningen feiten zijn, omdat je er heilig van overtuigt bent dat jij veruit het meeste verstand van muziek hebt. Ook denk je dat als anderen zeggen dat ze iemand niet goed vinden, dat ze dat als feit beschouwen.
AMEN.
Maar nu weer ontopic a.u.b.
0
raffael77
geplaatst: 2 april 2007, 21:26 uur
KRS-One heeft ook veel vette dingen gedaan alleen heeft hij daar niet veel credits voor gekregen. Echt jammer.
0
Social_Mask
geplaatst: 2 april 2007, 21:26 uur
Ik zelf vind Stoupe, Hi-tek en Johnny J (&Dat Nigga Daz) de top3 beste producers. Er zijn nog veel goede producers hoor, maar dankzij deze heb ik veel plezier beleefd. E.Z. Mo Bee, Dre etc zijn ook erg goed.
En 1 van de slechtste vind ik....
Eminem. Kutproducer is hij. De flow van liedjes passen totaal niet bij de beats. Als voorbeeld Thugz Get Lonely Too van 2pac op Loyal To The Game. Ongeloofelijk slecht. En irritant.
Maar eerlijk gezegd. Ken ik niet zoveel producers
.
Sta er niet echt bij stil.
Eminem. Kutproducer is hij. De flow van liedjes passen totaal niet bij de beats. Als voorbeeld Thugz Get Lonely Too van 2pac op Loyal To The Game. Ongeloofelijk slecht. En irritant.
.Sta er niet echt bij stil.
0
raffael77
geplaatst: 6 april 2007, 00:04 uur
Social_Mask schreef:
Ik zelf vind Stoupe, Hi-tek en Johnny J (&Dat Nigga Daz) de top3 beste producers. Er zijn nog veel goede producers hoor, maar dankzij deze heb ik veel plezier beleefd. E.Z. Mo Bee, Dre etc zijn ook erg goed.
.
Sta er niet echt bij stil.
.Sta er niet echt bij stil.
Helemaal met jou eens hehehehehe
0
geplaatst: 6 april 2007, 12:52 uur
Eminem is echt een van de meest schrale producers ter wereld, echt niveau van lik-me-versje, maar vanwege zijn bekendheid allom geaccepteerd, apart.
0
geplaatst: 6 april 2007, 13:14 uur
Hij maakt veel rotzooi, maar hij heeft wel 8 Mile, Lose Yourself en talloze nummers op eigen albums geproduceerd.
0
Social_Mask
geplaatst: 6 april 2007, 13:40 uur
Lose Yourself is best eenvoudig. Heb het een keer gespeeld voor een muziek opdracht, en het was echt makkelijk.
Maar jah, soms maakt hij idd goede dingen.
Maar jah, soms maakt hij idd goede dingen.
0
geplaatst: 6 april 2007, 13:45 uur
Conway Twitty schreef:
Hij maakt veel rotzooi, maar hij heeft wel 8 Mile, Lose Yourself en talloze nummers op eigen albums geproduceerd.
Ja dat zijn ook wel een paar van de "allerbeste" producties aller tijden

0
Social_Mask
geplaatst: 6 april 2007, 13:56 uur
Zijn bedoeling was gwn dat Eminem soms wel goede producties maakt(denk ik). En de nrs die hij opnoemt worden vaak gezien als zijn beste. Die heeft Eminem dan zelf geproduceerd. Hij kan er dus wel wat van, af en toe.
0
geplaatst: 6 april 2007, 14:03 uur
Conway Twitty schreef:
Vergeet The Way I Am niet. En dát vind ik echt een topnummer. Qua productie maar ook zo erg qua tekst. Maar dus ook qua productie. Het probleem met Em is dat hij niet veelzijdig genoeg is als producer. Zijn geluid te herkenbaar. Zijn producties zijn te typisch. Producties van Premo herken je ook altijd, maar dat komt door de sfeer van zijn muziek. Em heeft altijd (vaak) hetzelfde geluid. Ook Till I Collapse vind ik erg goed gedaan.Hij maakt veel rotzooi, maar hij heeft wel 8 Mile, Lose Yourself en talloze nummers op eigen albums geproduceerd.
0
Social_Mask
geplaatst: 6 april 2007, 21:42 uur
Improvision schreef:

Die agressie, geweldige track.
(quote)

Die agressie, geweldige track.
Agressie is geweldig idd, maar jah ik vind die beat niet echt zo goed..
0
raffael77
geplaatst: 7 april 2007, 11:32 uur
Salaam Remi is ook wel ok, bekent van producties voor o.a. Nas maar natuurlijk zijn eigen groep in het verleden Zhigge
0
Harco
geplaatst: 7 april 2007, 11:34 uur
Of No I.D., die zo'n beetje heel Resurrection voor z'n rekening nam.
0
geplaatst: 7 april 2007, 12:04 uur
Harco schreef:
Of No I.D., die zo'n beetje heel Resurrection voor z'n rekening nam.
En Can I Barrow A Dollar?. Ook topplaatje. Bovendien de mentor van Kanye West. Doet volgens mij nog veel meer achter de schermen.Of No I.D., die zo'n beetje heel Resurrection voor z'n rekening nam.
0
raffael77
geplaatst: 7 april 2007, 18:51 uur
Niek schreef:
(quote)
En Can I Barrow A Dollar?. Ook topplaatje. Bovendien de mentor van Kanye West. Doet volgens mij nog veel meer achter de schermen.Idd dat was nog eens vet. Jammer dat hij er niet meer veel is, want had nog wel wat van hem verwacht na zijn enige the black album solo album.
0
geplaatst: 9 april 2007, 16:54 uur
0
raffael77
geplaatst: 9 april 2007, 23:53 uur
Tony Dofat kon er ook heel wat van bekent van producties voor o.a. Queen Latifah, Naughty By Nature, Apache en zijn groep Rough House Survivors.
0
geplaatst: 27 mei 2007, 19:02 uur
Ik vind Terilekst heel erg onderschat, zijn beats voor Jiggy en Kees zijn bij vlagen geniaal.
0
raffael77
geplaatst: 27 mei 2007, 19:32 uur
Idd luc is hij wel vet goed bezig. Horen we vast meer van.
0
Social_Mask
geplaatst: 27 mei 2007, 19:36 uur
Weet iemand wie de beats produceert voor 0118-vier. En dan met name Overval. Ik vind dat 1 van de mooiste Nederlandse beats. Alvast bedankt 

0
Improvision
geplaatst: 27 mei 2007, 19:45 uur
I.L.L. heeft dit nummer van Gus geproduced. (Beiden Belgen). De productie vind ik wel uiterst vet.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 27 mei 2007, 19:54 uur
Ik zou graag willen weten waar Kanye, 9th Wonder of Primo zijn samples vandaan haalt.
0
Improvision
geplaatst: 27 mei 2007, 19:57 uur
Dr.Greenthump schreef:
Ik zou graag willen weten waar Kanye, 9th Wonder of Primo zijn samples vandaan haalt.
Klikkerdeklik
Rechts kan je een andere artiest intypen.
0
Dr.Greenthump
geplaatst: 27 mei 2007, 20:03 uur
Slaat natuurlijk nergens op. Had ik zelf ook wel kunnen googlen 

0
Improvision
geplaatst: 27 mei 2007, 20:05 uur
Je vroeg je toch af waar ze hun samples vandaan haalden?
Samplé is gesamplede. Dus degene die wordt gesampled, je kan dan een kort stukje van het origineel horen.
Sampleur is degene die samplet en daarvan kun je ook een stuk horen.
Toch niets mis mee?
* denotes required fields.