Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
geplaatst: 24 oktober 2010, 20:11 uur
Ik heb zojuist R&P een PM verstuurd met mijn Hip-hop album van de week. Ik hou jullie nog even in spanning. Het is in ieder geval geen Spike Lee joint. De soundtracks daarvan bevat veelal niet enkel hip-hop. Het album dat ik aan draag overigens ook niet, maar wel voor 90% (3 tracks zijn r&b).
Het is overigens ook niet echt een typerend album voor mijn (huidige) smaak, maar ik heb vroeger wel genoten van dit album.
Het is overigens ook niet echt een typerend album voor mijn (huidige) smaak, maar ik heb vroeger wel genoten van dit album.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 24 oktober 2010, 20:13 uur
pqt schreef:
Een soundtrack is toch meestal één liedje, niet een heel album?
Of zeg ik nu iets heel doms
Een soundtrack is toch meestal één liedje, niet een heel album?
Of zeg ik nu iets heel doms Een soundtrack is eigenlijk al het geluid van een film (dialoog, muziek en geluiden), maar het wordt ook vaak gebruikt als term voor een album waarop muziek uit een film staat.

@principal2000 ik ben benieuwd!
0
geplaatst: 25 oktober 2010, 11:01 uur
En ik ben R&P weer net misgelopen. Daarom met enige vertraging zojuist nog de link verstuurd naar iedereen. Ik hoor het wel als er iets mis is. Veel luisterplezier.
PS: R&P, bedankt voor het opzoeken van de link.
PS: R&P, bedankt voor het opzoeken van de link.
0
geplaatst: 25 oktober 2010, 11:11 uur
Ziet er goed uit ik ben benieuwd. Ik ken wel al een paar tracks maar een deel ook nog niet .
0
FightForMore
geplaatst: 25 oktober 2010, 20:53 uur
Waarom 128 kbps ?
Volgende week een album in 320 kbps of FLAC van mij. 
Volgende week een album in 320 kbps of FLAC van mij. 
0
Rene1979
geplaatst: 25 oktober 2010, 20:59 uur
Ik heb geen link gehad.....
En FFM, een FLAC is voor mij niet zo handig
En FFM, een FLAC is voor mij niet zo handig

0
geplaatst: 26 oktober 2010, 19:04 uur
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 oktober 2010, 19:20 uur
.flac bestanden zijn bestanden die zwaar klote zijn om af te spelen.
Ik ben overigens pindakazende, ben benieuwd of ik dit kan waarderen gezien het grote aantal G-Funk artiesten en nummers met gangsta titels. Ik vind Streiht Up Menace in ieder geval niet zo boeiend.
0
geplaatst: 26 oktober 2010, 19:23 uur
panjoe schreef:
ben benieuwd of ik dit kan waarderen gezien het grote aantal G-Funk artiesten en nummers met gangsta titels
ben benieuwd of ik dit kan waarderen gezien het grote aantal G-Funk artiesten en nummers met gangsta titels
Voor de teksten hoef je het bij dit album in ieder geval niet te doen. Ik vind (of vooral vond) de beats wel okay tot goed. Ik verwacht ook niet dat jij echt lyrisch zal zijn over dit album. Ben ik overigens ook niet.
0
FightForMore
geplaatst: 26 oktober 2010, 22:11 uur
panjoe schreef:
Ik ben overigens pindakazende, ben benieuwd of ik dit kan waarderen gezien het grote aantal G-Funk artiesten en nummers met gangsta titels. Ik vind Streiht Up Menace in ieder geval niet zo boeiend.
(quote)
Waarom zijn ze zwaar klote om af te spelen ? Heb je al wel eens de kwaliteitsverschil gehoord ? :O
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 26 oktober 2010, 22:20 uur
Om heel eerlijk te zijn, nee
. Maar ze passen niet in m'n iTunes dus de paar keer dat ik per ongeluk een album in flac heb gedownload heb ik ze gelijk weer weggegooid...
. Maar ze passen niet in m'n iTunes dus de paar keer dat ik per ongeluk een album in flac heb gedownload heb ik ze gelijk weer weggegooid...
0
Rene1979
geplaatst: 26 oktober 2010, 22:22 uur
Bij mij hetzelfde probleem. Speel alles af met iTunes...
0
geplaatst: 26 oktober 2010, 22:32 uur
Kwaliteitsverschil tussen bv 320 kbps en FLAC is miniem tot onbestaand. Typisch iets wat mensen zichzelf aanpraten. 128kbps vind ik daarentegen wel degelijk een te lage bitrate.
0
geplaatst: 27 oktober 2010, 02:15 uur
FightForMore schreef:
Waarom zijn ze zwaar klote om af te spelen ? Heb je al wel eens de kwaliteitsverschil gehoord ? :O
(quote)
Volgens mij maakt 320 of FLAC ook niet zo heel veel uit op normale computerboxen. Ik denk dat je dat verschil pas hoort als je het in een concertzaal zou afspelen of op een hele dure stereotoren.
0
Harco
geplaatst: 27 oktober 2010, 19:40 uur
Op een dikke hi-fi setup hoor je het sowieso, maar voor welke computerspeakers dan ook, daar merk je geen verschil.
0
geplaatst: 31 oktober 2010, 15:27 uur
Zet ik me er ook maar bij dan, anders krijg ik geen PM
:
Actieve Users:
1. Rene
2. Principal2000
3. FightForMore
4. Silky & Smooth
5. panjoe
6. MAS
Niet actieve Users (volgers die een link willen):