MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
FightForMore
Het album van deze week is 'Stunts, Blunts & Hip-Hop ' van Diamond D'. Diamond D is een D.i.t.c.-lid (de crew waar Big L, Buckwild, Fat Joe, etc.).

De MuMe-pagine ; Diamond D & The Psychotic Neurotics - Stunts, Blunts & Hip-Hop (1992)

Link is naar iedereen verstuurd!

P-DawG
Leugens.

Geen link naar mij hoor chef. Maar geen stress, ik ken dat album al.

40 stemmen, wel heel veel voor een hiphopalbum van de week; denk dat minimaal de helft hem al kent.

Ik ken dit uitstekend album in ieder geval al wel. Ik had in het verleden al gestemd en een berichtje achtergelaten. Kan ik mooi aan mijn achterstand werken.

panjoe (moderator)
Mocht toch maar max 10 stemmen hebben geloof ik? Of klets ik nou uit mn nek?

Origineel (toen ik dit topic nog onder mijn hoeden had) meer dan tien, mits bijna niemand het album kent. Dat lijkt me hier niet echt het geval...

FightForMore
Als jullie er zo'n drama van maken, mag iemand anders een album posten.

Het pad van opgeven is vaak wel het makkelijst te bewandelen ja.

Rene1979
Sorry FFM maar nu ik een beetje dit onder mijn hoede heb spijt het me maar dit album mag niet. 40 stemmen is teveel.. Waren het er 10 geweest had ik er geen probleem van gemaakt. Maar het doel van het HH Album van de week is een onbekend album aan de man brengen. Ik zal over een uur nieuwe links posten en een nieuw album. Dan ben jij de volgende tour weer aan de beurt. Jammer man en sorry daarvoor. En omdat je zelf aangeeft dat een ander het mag doen. Doe ik t omdat het wel erg kort dag is om nu Silky een album te laten plaatsen. Dus Silky jij bent as zondag... Hoop dat iedereen hier vrede mee heeft.

Dus het nieuwe album van de week word:

(afbeelding)

Mike Mictlan and Lazerbeak - Hand over Fist (2008)

Over een uur de linkjes.

MAS
Hmm vond het eigenlijk wel een goede keuze. Wilde het album altijd al een keer checken. Maar 40 is misschien wel een beetje veel

Harco
FightForMore schreef:

Anders voel je je even wat minder op je teentjes getrapt en plaats je een album met minder dan tien stemmen.

MAS schreef:
Hmm vond het eigenlijk wel een goede keuze. Wilde het album altijd al een keer checken.

Het album kun je altijd nog checken. Ik raad het je aan en denk dat het jou wel gaat bevallen.

MAS
Dat ga ik ook zeker doen.

MAS
Vind Hand Over Fist ook wel een goede keuze Rene. Ben hem nu aan het checken en het klinkt erg goed.

FightForMore schreef:
Ah ja, het is natuurlijk de schuld van anderen . Dat jullie het even weten!

panjoe (moderator)
Over Hand Over Fist: ik vind Lazerbeak wel nice produceren op P.O.S - Methhead vs McNugget , had dit album al gedownload maar was er nog niet aan toe gekomen. Deze week doe ik 't.

Rene1979
Hand over Fist is zomaar een van de 300+ albums die ik voor dit topic uit kon kiezen, Maar laat jullie verrassen voor de volgende. Daarom stuur ik af en toe ook extraatjes door..

Hallo mensen, komende week kunnen jullie luisteren naar een cool album met een even coole naam: Highing Fly van 6th Sense, een rapper uit New York van het label Northernground. Het album wordt vrijwel helemaal geproduceerd door Frequency en er is een nummer van Dutch pride Nicolay.

(afbeelding)

(Mijn excuses voor het foutje aan het eind van het nummer Wake Up. Laat dit alsjeblieft je mening niet beïnvloeden, ik kon alleen geen andere download vinden.)

MAS
Oke ik ben benieuwd! Wat rustigere hiphop neem ik aan?

Ja inderdaad Staan wel een paar hardere tracks op!

FightForMore
Ik ben benieuwd, ik sta altijd klaar voor rustigere hip-hop. En heb de laatste tijd veel gehoord over die Nicolay en 6th Sense.

Zou je mij ook een link kunnen sturen. Ik wilde dit abum al langer checken, maar kan nergens een link vinden.

Mocht iemand trouwens wel in het bezit zijn van een link van helemaal goede kwaliteit, stuur maar door. Ik zorg wel dat iedereen hem krijgt. Zo'n overslaand stukje is natuurlijk geen reden om een album minder te beoordelen, maar het is toch een storend momentje in een mooi geheel.

Rene1979
Leuk album! Silky & Smooth. Ik kende hem al maar ga hem nog eens beluisteren.

Ook ff volgen dit topic.

MAS
Actieve Users:

1. Rene
2. Principal2000
3. FightForMore
4. Silky & Smooth
5. panjoe
6. MAS

Niet actieve Users (volgers die een link willen):

1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt

Ik heb panjoe zojuist een PM gestuurd.

panjoe (moderator)

(afbeelding)

MAS
Ik ben er benieuwd. Vooral naar de punk invloeden. Ik ken ook niks van P.O.S. op wat featurings na.

Rene1979
Goeie keus Panjoe. En bdankt voor het bewaken MAS.

Leuk! Sinds Hand over Fist ben ik me meer gaan verdiepen in o.a. P.O.S. Never Beter had ik dan al geruime tijd, maar deze kan er mooi bij!

Gast
geplaatst: vandaag om 09:45 uur

geplaatst: vandaag om 09:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.