MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
Rene1979
Morgen is t weer zover....

Dj2Jelle
Stapler is dus, tenzij Jacktherapper al een album heeft gevonden?

Vandaag mag Stapler zijn album plaatsen en over jack hebben we het al gehad Jelle (dus drink dat extra biertje volgende week maar niet meer op).

Dj2Jelle
Ja Rob

Oh ok ik ben het dus..
Werk aan de winkel. even geduld jongens!
Vraagje.. kan ik ook aan iedereen in een keer de link pmen?

Nee helaas niet, maar ik wil je wel helpen (door een helft te pm'en) als je deze hulp wil dan moet je mij maar even pm'en ( ) dan spreken we het verder af.

Ok dat is aardig!

Het nieuwe Hip hop album van de week!

The Brotherhood - Elementalz
Boombap uit de U.K.

The Brotherhood - Elementalz (1996)

(afbeelding)

PMs komen eraan!

RedLightCityBoy
KAK die ken ik al...

Maar wel lang geleden, goede keuze!

xD

Ik wilde eerst L.O.N.S - T.I.M.E. doen maar die heeft 10 stemmen en iedereen kent Busta Rhymes wel

Dope, die wilde ik al eerder beluisteren maar het is er nog niet van gekomen .

dope track, ben benieuwd. thnx stap !

Iedereen (op raffael na) heeft als het goed is een link gekregen, zo niet dien massaal je klachten in bij Stapler .

Hahaha nakkert!
Je hebt zelf de helft gedaan!

Mooie keuze. Dit album had ik al op mijn-te-luisteren-lijstje staan.
'One Shot' klinkt erg goed.

Als ik bij het album dingen als 'Horrorcore' en 'dolfijnenecho's' lees, breekt het angstzweet me al uit. Brrrr, dolfijnenecho's...

raffael77
Goed UK album.

Dope producties en prima teksten.

Heb hem ergens liggen tussen de rest van mijn brede hiphop collectie.

UK hiphop was ook erg fijn die tijd.

Tegenwoordig moeten we het doen met die smaus van een Chipmunk met een te grote zelfdunk.

Rene1979
UK is niet echt mijn kop thee...
Ik luister er nu naar en het klinkt aardig maar niet echt veel meer dan dat...Weet niet trek dat accent niet zo denk ik...
Maar..... eerst afluisteren en dan zien we wel verder...

Osiris Apis schreef:
Mooie keuze. Dit album had ik al op mijn-te-luisteren-lijstje staan.
'One Shot' klinkt erg goed.
Staat ook al een tijdje op mijn nog-te-checken-lijst . One Shot is echt een apart nummer, in positieve zin.

En weer een prima album .

Rene1979
Zoals ik al dacht niet echt mijn ding..
Ik ga dus ook niet stemmen...
Want dat het kwaliteit is in het genre hoor je wel...

RedLightCityBoy
Juist dan wel stemmen rene!

Rene1979
Ja maar me stem wordt dan niet zo hoog....

RedLightCityBoy
Doen wel meerde mensen op deze site, toch? je kunt nooit alle hip-hop voldoende vinden, dus een lager cijfer is dan niet erg lijkt me.

Hoezo RLCB, ik vind het eerste standpunt van Rene wel de juiste. Als je de kwaliteit van een album wel degelijk hoort, maar het is toch niet echt je smaak vind ik het juist een goede beslissing om niet te stemmen.

RedLightCityBoy
Nou dan mag jij al je lage cijfers weghalen R&P??? jij geeft toch ook gewoon lage cijfers voor albums die je minder bevallen (ook hip-hop)... dat vind ik een goed initiatief.

Bedankt voor al die leuke albums tot nu toe, erg veel geleerd weer Moet alleen nog op Crown City Rockers - Earth Tones stemmen.

Volgende album mag ik posten (A) Heb 5 albums in gedachten, dus word erg moeilijk.

Als het maar niet die Turkse word
(heb niet zoveel met turkse muziek )

Nee haha, dan zouden jullie alleen op de beats moeten stemmen:P

RedLightCityBoy schreef:
Nou dan mag jij al je lage cijfers weghalen R&P??? jij geeft toch ook gewoon lage cijfers voor albums die je minder bevallen (ook hip-hop)... dat vind ik een goed initiatief.

En daar zit jij dus fout, Rene zegt namelijk dat hij wel de kwaliteit opmerkt maar dat de muziek niet zelf niet 'zijn ding' is. Mijn lage cijfers ontstaan omdat ik het gewoon geen goede muziek vind en dat ik de kwaliteit ook niet kan ontdekken.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:57 uur

geplaatst: vandaag om 14:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.