Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week
zoeken in:
0
FightForMore
geplaatst: 1 januari 2011, 14:25 uur
principal2000 schreef:
Ik wens iedereen een gezond en prachtig 2011.
Ik wens iedereen een gezond en prachtig 2011.
0
geplaatst: 2 januari 2011, 16:02 uur
Ik heb zojuist de PM's verstuurd. Als er iets niet goed is gegaan, hoor ik het wel. Veel luisterplezier.
Oh ja, het hip-hop album van de week is: Bahamadia - Kollage
Female rap deze keer. Hopelijk vinden jullie het wat.
Oh ja, het hip-hop album van de week is: Bahamadia - Kollage
Female rap deze keer. Hopelijk vinden jullie het wat.
0
geplaatst: 2 januari 2011, 17:47 uur
De beste wensen iedereen!
Ik ben erg benieuwd naar het album. Beats van Premier, Guru en The Roots dat kan eigenlijk niet mis gaan.
Ik ben erg benieuwd naar het album. Beats van Premier, Guru en The Roots dat kan eigenlijk niet mis gaan.

0
geplaatst: 2 januari 2011, 19:17 uur
Oeps, had user Colucci per ongeluk gePM't. Als het goed is, heb je het nu.
Anders hoor ik wel.......weer.

0
geplaatst: 7 januari 2011, 15:28 uur
Hallo beste mensen,
dit keer stuur ik jullie behoorlijk vroeg het nieuwe Hip-Hop Album van de Week. In het weekend zelf heb ik namelijk vrij weinig tijd.
Het album dat ik stuur had tot mijn schrik nog maar 8 stemmen. Dit voldoet ten eerste aan de eisen voor het Hip-Hop Album van de Week. Ten tweede vind ik dat jullie allemaal kennisgemaakt moeten hebben met dit geweldige album! Het album valt, zoals jullie inmiddels wel gewend zijn van mij, onder het genre "Rustige Hip-Hop". 'Vredig' is in dit geval misschien wel een beter woord. Andere genres zijn natuurlijk Hip-Hop, maar dan wel een aardig eindje richting Electronic. Misschien is het al duidelijk, maar dit is een producer-album met af en toe wat wonderschone klanken van Carlitta Durand er overheen. De rest van de wonderschone klanken komen van een man van eigen bodem. Uit Utrecht welteverstaan. Phonte's wederhelft bij Foreign Exchange. Verder bekend van o.a Little Brother, eMC, 6th Sense en J-Live. Naam van deze producer is: Nicolay.
Thema: Tokyo. Meer specifiek: Shibuya...

Hier te vinden op MusicMeter
Sit back with ease and... Enjoy!
dit keer stuur ik jullie behoorlijk vroeg het nieuwe Hip-Hop Album van de Week. In het weekend zelf heb ik namelijk vrij weinig tijd.
Het album dat ik stuur had tot mijn schrik nog maar 8 stemmen. Dit voldoet ten eerste aan de eisen voor het Hip-Hop Album van de Week. Ten tweede vind ik dat jullie allemaal kennisgemaakt moeten hebben met dit geweldige album! Het album valt, zoals jullie inmiddels wel gewend zijn van mij, onder het genre "Rustige Hip-Hop". 'Vredig' is in dit geval misschien wel een beter woord. Andere genres zijn natuurlijk Hip-Hop, maar dan wel een aardig eindje richting Electronic. Misschien is het al duidelijk, maar dit is een producer-album met af en toe wat wonderschone klanken van Carlitta Durand er overheen. De rest van de wonderschone klanken komen van een man van eigen bodem. Uit Utrecht welteverstaan. Phonte's wederhelft bij Foreign Exchange. Verder bekend van o.a Little Brother, eMC, 6th Sense en J-Live. Naam van deze producer is: Nicolay.
Thema: Tokyo. Meer specifiek: Shibuya...

Hier te vinden op MusicMeter
Sit back with ease and... Enjoy!
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 7 januari 2011, 16:26 uur
Ah dit ga ik denk ik wel kunnen waarderen
. De berichten bij het album klinken goed, bovendien ken ik enkele beats van Nicolay (o.a. op een eerder HHAvdW?) en die vond ik zeker veelbelovend.
. De berichten bij het album klinken goed, bovendien ken ik enkele beats van Nicolay (o.a. op een eerder HHAvdW?) en die vond ik zeker veelbelovend.
0
geplaatst: 7 januari 2011, 17:15 uur
Ben erg benieuwd. Ik ken Nicolay wel van naam maar het is er elke keer niet van gekomen om zijn muziek te checken.
- Silky & Smooth
- panjoe
- klootviool
- MAS
- V.B.
- principal2000
Niet actieve Users (volgers die een link willen):
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
8. FightForMore
9. Colucci_Era
- Silky & Smooth
- panjoe
- klootviool
- MAS
- V.B.
- principal2000
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
8. FightForMore
9. Colucci_Era
0
geplaatst: 7 januari 2011, 17:17 uur
panjoe schreef:
. De berichten bij het album klinken goed, bovendien ken ik enkele beats van Nicolay (o.a. op een eerder HHAvdW?) en die vond ik zeker veelbelovend. Ja hij heeft een beat (Make Rounds) op het album van 6th Sense gemaakt.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 januari 2011, 00:30 uur
Ah, ja dat was hem inderdaad
.
Even een vraagje voor die van volgende week: 2 deelnemers (van de 15) hebben hem al gerate. Daar is toch niks op tegen?
.Even een vraagje voor die van volgende week: 2 deelnemers (van de 15) hebben hem al gerate. Daar is toch niks op tegen?
0
geplaatst: 10 januari 2011, 10:13 uur
Nee, ik vind van niet. Je zou eventueel die personen een andere tip kunnen geven. 

0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 januari 2011, 10:19 uur
Nah, als ik een goede tip heb voor die users deel ik hem wel met iedereen
.
.
0
geplaatst: 10 januari 2011, 16:30 uur
Horen die 2 bij de actieve of niet actieve users? De meeste niet actieve users stemmen/reageren toch vaak niet.
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 10 januari 2011, 16:37 uur
Jij bent er één van, de andere is Delars.
0
geplaatst: 13 januari 2011, 23:52 uur
Komend weekend is Panjoe weer en hij heeft een heel vet album uitgekozen!
Actieve users:
- panjoe
- klootviool
- MAS
- V.B.
- principal2000
- Silky & Smooth
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
8. FightForMore
9. Colucci_Era
Actieve users:
- panjoe
- klootviool
- MAS
- V.B.
- principal2000
- Silky & Smooth
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
8. FightForMore
9. Colucci_Era
0
panjoe (moderator)
geplaatst: 15 januari 2011, 14:41 uur
Het is weer mijn beurt...
Waar Arrested Development er 3 jaar, 5 maanden en 2 dagen over deed om hun album uit te brengen, heeft het Supastition 7 jaar gekost. Vandaar de titel van zijn debuut: 7 Years of Bad Luck. Een heerlijk plaatje dat, waarschijnlijk ook omdat het zo lang heeft geduurd voor hij het uit kon brengen, een 90's feel heeft.
Veel luisterplezier
!
Waar Arrested Development er 3 jaar, 5 maanden en 2 dagen over deed om hun album uit te brengen, heeft het Supastition 7 jaar gekost. Vandaar de titel van zijn debuut: 7 Years of Bad Luck. Een heerlijk plaatje dat, waarschijnlijk ook omdat het zo lang heeft geduurd voor hij het uit kon brengen, een 90's feel heeft.
Veel luisterplezier
!
0
geplaatst: 16 januari 2011, 16:58 uur
Ik heb deze al een aantal keren beluisterd, maar nog niet beoordeeld. Ik ben er namelijk nooit echt goed doorheen gekomen om een cijfer te geven. Wel een vet album, Panjoe!
0
geplaatst: 16 januari 2011, 18:31 uur
Ben benieuwd! Album stond al op mn computer en nu heb ik een reden om hem te gaan checken 

0
geplaatst: 17 januari 2011, 18:16 uur
kheb geen link!
Begin wel het idee te krijgen dat mensen hier mijn smaak niet echt delen...
Begin wel het idee te krijgen dat mensen hier mijn smaak niet echt delen...

0
geplaatst: 18 januari 2011, 23:10 uur
Actieve users:
- panjoe
- klootviool
- MAS
- V.B.
- principal2000
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
8. FightForMore
Ik doe vanaf deze week ook actief mee
.
- panjoe
- klootviool
- MAS
- V.B.
- principal2000
- Silky & Smooth
- Colucci_Era
1. P-Dawg
2. Arrie
3. Delars
4. UmindC
5. Jablonski
6. pqt
7. Rene1979
8. FightForMore
Ik doe vanaf deze week ook actief mee
.
0
geplaatst: 18 januari 2011, 23:47 uur
Oke mooi ik ben benieuwd!
@klootviool: Waarom denk je dat? Bevallen de albums je niet tot nu toe?
0
geplaatst: 20 januari 2011, 19:28 uur
MAS schreef:
niet echt nee. En als ik zie waar hier allemaal enthousiast over wordt gedaan in lijstjes, stemgedrag en commentaar.... meestal van die easy listening shit met overgeproduceerde jazzy beats en van die zgn poëtische lyrics waarin niet gescholden wordt...om het ff te generaliseren dan.
0
geplaatst: 20 januari 2011, 21:48 uur
Goh, stel je voor zeg. Mensen die muziek waarin niet gescholden wordt, goed vinden?! Gekker moet het inderdaad niet worden!
0
geplaatst: 20 januari 2011, 22:19 uur
FlyLo schreef:
Goh, stel je voor zeg. Mensen die muziek waarin niet gescholden wordt, goed vinden?! Gekker moet het inderdaad niet worden!
zo he, wat een leuk grapje! Heb je zeker lang over nagedacht..
0
P-DawG
geplaatst: 20 januari 2011, 22:39 uur
Jongens toch. Laten we het wel netjes houden. FlyLo: alleen al om zijn username zou je veel meer respect moeten hebben voor klootviool. Als je zijn top 10 er even bij pakt zie je toch dat hij best wel muziek zonder gescheld kan waarderen. klootviool: epische naam. 

* denotes required fields.