MusicMeter logo menu
MusicMeter logo

Genres / Hip-Hop / Hiphop album van de week

zoeken in:
Nega: Doen dan gewoon je nummer 10 ?

kemm schreef:
Als ik bij het album dingen als 'Horrorcore' en 'dolfijnenecho's' lees, breekt het angstzweet me al uit. Brrrr, dolfijnenecho's...

Hahaha...

-Aldus mijn bijdrage aan dit topic.-

Stapler schreef:
Nega: Doen dan gewoon je nummer 10 ?

Haha nee zat ik wel aan te denken. Maar ik heb iets anders.

Rene1979
Rhythm & Poetry schreef:
(quote)

En daar zit jij dus fout, Rene zegt namelijk dat hij wel de kwaliteit opmerkt maar dat de muziek niet zelf niet 'zijn ding' is. Mijn lage cijfers ontstaan omdat ik het gewoon geen goede muziek vind en dat ik de kwaliteit ook niet kan ontdekken.

Dat is precies de reden dat ik liever niet stem...
Ik zou dan een album wegzetten als slecht.
Terwijl het album niet slecht is...
Maar meer niet mijn ding.
Als ik het een laag cijfer zou geven betekend dat dat ik het slecht zou vinden en dat is dus niet zo...
Ik merk ook wel eens dat mensen lage cijfers geven aan een album wat ik dan wel goed vind. En dat is niet omdat het slecht is maar meer omdat het niet hun ding is.
Ik onthoudt mij dus van stemmen op dit album...

Rene1979
nega schreef:
(quote)

Haha nee zat ik wel aan te denken. Maar ik heb iets anders.

Ja doe je nummer 10 Nega dat album ken ik nog niet.....
En ben er wel benieuwd naar...
En anders mag je ook alleen mij een linkie geven;-)

Social_Mask
Helaas ben ik niet in staat geweest om alle albums te kunnen luisteren. Beetje druk de laatste tijd, maar ik zal proberen alles in te halen.

Voor het geval dat ik erg gemist werd..

Het nieuwe hiphop album van de week is geworden....

Real Live - The Turnaround: A Long Awaited Drama (1996)

(afbeelding)

Real Live - The Turnaround: A Long Awaited Drama is mij heel lang bijgebleven na de eerste luisterbeurt. Het is geen classic ofzo, maar het zit allemaal netjes inelkaar, lekkere samplewerk etc. De MC is niet bijzonder maar spitt gewoon goed en luistert lekker weg vanwege zijn fijne stem.

Ik wens jullie veel luisterplezier toe.

Als jullie willen weten tussen welke albums ik twijfelde, zeg het maar ? Ik wil het niet meteen posten, want misschien zijn er nog mensen die hetzelfde album willen posten.

P.S. Links komen eraan

Dj2Jelle
Paar nummertjes beluisterd en het klinkt goed!

Rene1979
Ik ga er snel aan beginnen....Hoop op een lekkere plaat!

Ik moet ook Elementalz nog checken. Weet niet welke ik eerder doe

raffael77
Ik geloof uit '96 en ook tevens 1 van de beste albums die tijd.

Jammer dat ze nooit zijn verder gegaan.

dit zijn toch gewoon rza en method man?

bijna...

raffael77
Larry-O en K-Def.

Social_Mask
Dit album ken ik al, dikke aanrader. Was eigenlijk zelf van plan om dit album te kiezen als ik aan de beurt was, maar ach.. life's a bitch.

het spijt me als je geen weet ofzo, heb ik wel een die ik heel graag wilde doen naast deze

Relax
Kunnen we is stoppen met die oude muziek van de jaren 90?
Ik kan daar helemaal niet meer door heen komen...

Dat album van Nega is dope, ik luister 'm nog es en stem dan
Nu die van Stapler.

RedLightCityBoy
Relax schreef:

Lijkt me niet, ieder zijn keuze. En wat is er zo erg aan?

Ja iedereen mag zijn eigen keuze maken en jaren '90 muziek is zelfs populair onder de users. Dat jij het niet kunt waarderen wil niet zeggen dat de rest zich daar op moet aanpassen.

Maar afwisseling tussen de albums maakt het wel interessanter.

Ik ken dit uitstekende album ook al. Maar dan heb ik deze week de tijd om het album van The Brotherhood nog vaker te luisteren.

Relax
Ja oké, maar ik vind het niet fijn meer om zulke albums te horen, ze klinken helemaal niet toegankelijk voor mij .. en ik raak zelf verveeld.
Vandaar dat ik ook nog helemaal geen stemmen heb kunnen uitbrengen op de albums... alleen die van Awon.

Maarja, eigen keuze natuurlijk, maar ikzelf zou het fijner vinden als er eens albums worden gedropt waar ik gewoon lekker naar kan luisteren.

Harco
raffael77 schreef:
Larry-O en K-Def.

K-Def nog live zien draaien in Fat Beats toen ik vorige zomer in NY was.

Relax schreef:

Relax schreef:
Ja oké, maar ik vind het niet fijn meer om zulke albums te horen, ze klinken helemaal niet toegankelijk voor mij .. en ik raak zelf verveeld.
Vandaar dat ik ook nog helemaal geen stemmen heb kunnen uitbrengen op de albums... alleen die van Awon.

Semi.Official - The Anti-Album (2003) en Crown City Rockers - Earth Tones (2004) kwamen toch echt niet uit de jaren 90 hoor.

raffael77
Relax schreef:

Maarja, eigen keuze natuurlijk, maar ikzelf zou het fijner vinden als er eens albums worden gedropt waar ik gewoon lekker naar kan luisteren.

Dan wacht je toch gewoon tot er een nieuwe gedropt word.

Niet zo janken man. Ik drop wel een nieuwe als ik aan de beurt ben ok.

Wat de rest doet mogen ze zelf weten.

raffael77 schreef:

Ik drop wel een nieuwe als ik aan de beurt ben ok.

Met patroniserend bijschrift hoop ik?

Relax
Aghora schreef:
(quote)

(quote)

Semi.Official - The Anti-Album (2003) en Crown City Rockers - Earth Tones (2004) kwamen toch echt niet uit de jaren 90 hoor.

Nja ok, die heb ik dan ook wel beluisterd, vielen allebei tegen, maar dat is iets persoonlijks.

Voordat ik mezelf als zeikerd afschrijf (wat ik sowieso al ben ), ik wacht gewoon tot er albums komen naar mijn smaak.

Blijf maar lekker door gaan met albums uit de nineties jongens, die zijn dope

raffael77
Tuurlijk Juju. Dat was gewoon de beste tijd van HIPHOP.

Jammer dat velen van hier er nioet bij waren.

Conway Twitty schreef:
(quote)

Met patroniserend bijschrift hoop ik?

Gast
geplaatst: vandaag om 18:07 uur

geplaatst: vandaag om 18:07 uur

Let op: In verband met copyright is het op MusicMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.